2022-02-07, 07:49
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Det pratas om spelare i nedsättande ordalag. Alla är väl där för att spela? Kan man göra det på ett schysst sätt? Förr eller senare måste man slå ut sina vänner och att lita på nån slår bara tillbaka på en själv. Se bara på Levin! Det lönar sig inte!

Sen är vissa deltagare rent generellt trevligare än andra. Bellas attityd och språk i kombination med alla tatueringar är ett rejält sänke runt halsen på henne. Ingen man vill se vinna Farmen.
Citera
2022-02-07, 07:51
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom

Citera
2022-02-07, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
https://www.tv4.se/artikel/4qkzFr2TeshQQSvXotjbPy/monikas-tarar-efter-otrevliga-bemoetandet-som-tittarna-inte-fick-se?utm_medium=shared_link&utm_source=facebook.com& utm_campaign=Farmen

Herregud vad Niklas steg ännu mer i mina ögon och Cissi samt Keshia (om möjligt) sjönk ännu mer.

Cissi, som har gått ut med att hon har blivit mobbad som liten, har inga problem med att visa en vidrig attityd mot en ny deltagare. Sedan har hon mage att skylla på Niklas "du är ju storbonde, du borde ha följt med henne". Herregud, att vara i den ålder o inte ta ansvar samt inbilla sig att Niklas är Monikas pappa. Makalöst beteende av Keshia o Cissi.

Vidare hade Keshia, Jonas, Levin o Bella live. Planen var att Arre skulle vara med, men det ville de tydligen inte. Att han spelade spelet så bra och busade ut Levin är tydligen fortfarande inte uppskattat. Sen i vanlig ordning sa de:

"De är också en pakt"
"De körde TILL OCH MED hårdare än oss"

Sen sa Levin att han har tappat respekt för Arre pga buset. Kanske Levin har mognat nu och tycker Arre är så omogen = tråkig?

Jaja, rant over

Japp jag skrev ju de för en par dagar sedan , hur vidrig Cissi är. Ett riktigt praktarsle till mobbar-as är hon. Intressant syn hur hon förändrats med tidens gång. Från att vara ny som alla andra, lite blyg osv till att gå med näsan i vädret och tycka man står över alla andra, ständigt sur attityd. Fyfan vilken människa. Måns Möller look-a-like är hon med , hans långtradarchaffis till syrra typ.
Citera
2022-02-07, 09:58
Medlem
Skurhinkens avatar
Någon som vet varför dagens Torpet-avsnitt ej lagts upp? Senaste avsnittet var 2/2.
Citera
Medlem
ola-hammastroms avatar
Spekulationer kring vilka som åker ut och blir kvar länge:
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-07 kl. 10:08.
Citera
Medlem
"Men jag köper inte deras resonemanger..." RESONEMANGER. Underbart!
Citera
2022-02-07, 10:04
Medlem
Citera
2022-02-07, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Håller med. Väldigt obehagliga deltagare! Frågan är ändå om Monika är äckligast av alla. Inte bara som deltagare, utan även som personlighet. Hennes fejkade blatteröst är svårt att slå.

Och av princip har jag aldrig hålla på en tatuerad deltagare, i något program. Förstår tjejer hur tatueringar förstör utseendet, så extremt mycket? Jag tappar intresset för en tjej, om jag så ser en minimal tatuering på armen. I mina ögon är en tatuerad människa en människa som inte förstår att man kan skriva ut texter i en jpg-fil.

Det är väl lite å ta i? Utseende har ju inget med deltagarna å göra, låter så cringe hela din sista text 😂
Citera
2022-02-07, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Dagens Farmenavsnitt:

Wää sätt inte ut de förrän de sänts på tv. Trodde du mena gårdagens
Citera
2022-02-07, 10:13
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kira2020
Wää sätt inte ut de förrän de sänts på tv. Trodde du mena gårdagens

Men, du måste väl också kolla när jag gjort mitt inlägg. Skyll inte på mig för att du öppnar fel spoiler.
Citera
2022-02-07, 10:40
Medlem
Suecokids avatar
Okej, Levin åkte ut, vad säger man om det?
What goes around comes around.
Citera
2022-02-07, 10:58
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Spekulationer kring vilka som åker ut och blir kvar länge:

Tillägg: Spekulationer kring vilka som åker ut
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-07 kl. 11:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in