2022-02-07, 08:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Därför att anpassa sig är något som alla människor måste göra.

Det är omöjligt för mig att avgöra om det är ok att röra sig i offentliga miljöer eller inte, det får var och en avgöra själv. Om man är helt besatt av tanken på att inte få diverse inviter så kanske man skall undvika att gå ut.
Och om man inte är ett dugg besatt av tanken på inviter men man vill uppföra sig på det sätt som du anser ansvarigt? Är det ok att röra sig i offentliga miljöer då?

Och hur besatta har du lärt dina barn att vara?
De ska anpassa sig så att andra människor inte utsätter dem för sexövergrepp, som de ändå inte ska hänga upp sig på om de blir? Vad fan innebär det?
Citera
2022-02-07, 08:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Det är åtminstone inte märkligt att de blir våldtagna, så mycket kan vi nog enas om. Först röstar och vurmar kvinnor för att importera horder av lågintelligenta halvapehannar med bristande konsekvenstänk från tredje världens alla hörn, sedan klistrar de på sig klänningar som ser ut att vara målade på kroppen och ger sig ut att vingla runt ensamma och berusade om helgnätterna och sedan gråter de ut i massmedia att ”män är svin” för att de blev överfallsvåldtagna. Däremot vill de inte peka ut etniciteten på våldtäktsmännen ”då det kan spela främlingsfientligheten/SD i händerna”.

Är huvudet dumt så är det bannemig karma att kroppen får lida. Våldtäkt är inget undantag. Och sen sitter vita män och tar de här ludren i försvar när man påpekar det uppenbara, som de snöpta fittriddare de är.

Ja och ni kommer att få lida. Vänta bara så ska du få se gubbhora
Citera
2022-02-07, 09:20
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Efter att ha läst ditt första stycke förvånades jag över vilken underlig verklighetsuppfattning du verkar ha. Det är väl klart att kvinnor har röstat för det kaos som nu drabbar dem, varför ens ifrågasätta det?

I sista stycket förstår jag varför. Du är kvinna och som sådan nästan lika osorterad i tankarna som de bestar du har refugees welcomat in. Som ett stort aningslöst barn, styrd av dina känslor och hormoner. Dina åsikter är helt ointressanta. Att du i sista stycket uppmanar mig att börja käbbla om sånt här på Facebook är bara ännu ett bevis på att du styrs av dina okontrollerade känslor, i detta fallet en önskan om att försöka framkalla skam.

Faktum är att de flesta män är överens om att ni har er själva att skylla för det uppkomna läget, även om en del män inte säger det rakt ut eftersom de hoppas på fitta och därför måste stryka er medhårs. Men mellan skål och vägg, där vet vi alla vem som röstar på Miljöpartiet.

Åtminstone för stunden, för när islam tar över är det slut på röstandet. Och på bilkörandet. Och på att bära byxor. Även det är karma. Svaga män möjliggör för kvinnor att förstöra samhället och följden blir att fientliga starka män tar över och sedan sitter ni i skiten allihop. Det är dit vi rör oss och jag kunde ärligt talat inte bry mig mindre. Hoppas burkan passar.
Jag var öppet emot invandringen eftersom jag förstår mer än andra. Det innebär inte att jag anser dig önskvärd i mitt utopiska samhälle heller eftersom jag inte har minsta problem med ursprung och andra kulturer utan jag har problem med män som hatar. Därmed finns knappast någon orsak till solidaritet till er svenska män heller längre. Ni är fega, ynkryggar. Allt du säger är misogyni och jag har noll intresse av att en såpass emotionellt störd människa likt dig och de dina ska ha samröre med mig. Min logik är högre utvecklad än vad din är och vad än du får för motgångar och tragedier i livet, förtjänar du dem lika mycket. Du förstår, när det kommer till livet, klarar ingen av oss ifrån det helskinnade utan dagar olyckan står bredvid oss.

Man är inte mycket till man när man klandrat småflickor för alla personliga misslyckanden. Och det är vad du gör. Du är bitter, misslyckad och allvarligt talat ganska löjlig.

Utöver det så finns det nog många fler invandrare som försöker lösa problem som du klandrar offren för. Där blir du själv bara samhällsonyttig och överflödig. Vi är många som inte vill ha dig heller för vad vi anser är, ditt problematiska och kvinnoförtryckande beteende.

Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Du skulle gilla det va? Så du och dina systrar kunde gå full fascist mode på Arkhamist med falska anmälningar och doxxa friskt?

En fråga: hur många polisanmälningar mot män har du gjort i ditt liv?

(Du kan föregå med gott exempel och visa hur tuff och orädd du är med att svara ärligt)
Inte i närheten lika många som det antalet brotten mot mig av män uppgår till.

Utöver detta är du löjlig då jag varit öppen både här och på Facebook med mitt liv och även obekväma åsikter. Jag går inte ut i världen som något annat än icke konfrontativ och är absolut inte bråkig utan snarare mjuk. Men jag har nog mer bollar än vad du har.

Vill man inte anmälas för sexualbrott och liknande begår man inte dem. Däremot kan alla snarare säga att jag inte gjort anmälningar i den utsträckning som det behövts.

Ni fega män provoceras av starka kvinnor. Se, då fort jag skriver en viktig poäng såsom att studien berör människor som aldrig röstat, kommer en kränkt man och ska göra det personligt mot mig. Det kallas rädsla.

Hur många kvinnor har du ofredat och skadat under ditt liv? I det här sammanhanget mer intressant. Annars skulle du inte reagera defensivt. Du vet vad de säger: Anfall är bästa försvar

Och du kan inte stå på bägge sidorna. Vilket du försöker göra. Hävda att det är rätt åt kvinnor att råka ut för det du samtidigt påstår aldrig skett. Hur uppblåst är man när man utan minsta insyn hittar på saker om andra människors upplevelser? Ta ett rep och fäst någonstans innan du svävar bort över skyn.
Senast redigerad av AdMortem 2022-02-07 kl. 09:25.
Citera
2022-02-07, 09:28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Jag var öppet emot invandringen eftersom jag förstår mer än andra. Det innebär inte att jag anser dig önskvärd i mitt utopiska samhälle heller eftersom jag inte har minsta problem med ursprung och andra kulturer utan jag har problem med män som hatar. Därmed finns knappast någon orsak till solidaritet till er svenska män heller längre. Ni är fega, ynkryggar. Allt du säger är misogyni och jag har noll intresse av att en såpass emotionellt störd människa likt dig och de dina ska ha samröre med mig. Min logik är högre utvecklad än vad din är och vad än du får för motgångar och tragedier i livet, förtjänar du dem lika mycket. Du förstår, när det kommer till livet, klarar ingen av oss ifrån det helskinnade utan dagar olyckan står bredvid oss.

Man är inte mycket till man när man klandrat småflickor för alla personliga misslyckanden. Och det är vad du gör. Du är bitter, misslyckad och allvarligt talat ganska löjlig.

Utöver det så finns det nog många fler invandrare som försöker lösa problem som du klandrar offren för. Där blir du själv bara samhällsonyttig och överflödig. Vi är många som inte vill ha dig heller för vad vi anser är, ditt problematiska och kvinnoförtryckande beteende.

Utöver detta är du löjlig då jag varit öppen både här och på Facebook med mitt liv och även obekväma åsikter. Jag går inte ut i världen som något annat än icke konfrontativ och är absolut inte bråkig utan snarare mjuk. Men jag har nog mer bollar än vad du har.

Vill man inte anmälas för sexualbrott och liknande begår man inte dem. Däremot kan alla snarare säga att jag inte gjort anmälningar i den utsträckning som det behövts.

Ni fega män provoceras av starka kvinnor. Se, då fort jag skriver en viktig poäng såsom att studien berör människor som aldrig röstat, kommer en kränkt man och ska göra det personligt mot mig. Det kallas rädsla.

Hur många kvinnor har du ofredat och skadat under ditt liv? I det här sammanhanget mer intressant. Annars skulle du inte reagera defensivt. Du vet vad de säger: Anfall är bästa försvar

Och du kan inte stå på bägge sidorna. Vilket du försöker göra. Hävda att det är rätt åt kvinnor att råka ut för det du samtidigt påstår aldrig skett. Hur uppblåst är man när man utan minsta insyn hittar på saker om andra människors upplevelser? Ta ett rep och fäst någonstans innan du svävar bort över skyn.
Misogyni är när män hatar kvinnor lika mycket som kvinnor hatar varandra.
Citera
2022-02-07, 09:28
Avslutad
Citat:

Ojojoj, herrejösses.
Ok, jag kommer nu ihåg vem du är och vad du skrivit här.. Jag erkänner att jag inte direkt kände igen de uppenbara symptomen (som jag redan gjort innan).. ..jag tror jag släpper dig. Det finns ingenting som du kan bidra med till min värld och jag tror ärligt talat att jag t.o.m. bara eldar på ditt tillstånd (som inte är friskt någonstans).

Ha de!
Citera
2022-02-07, 09:41
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ojojoj, herrejösses.
Ok, jag kommer nu ihåg vem du är och vad du skrivit här.. Jag erkänner att jag inte direkt kände igen de uppenbara symptomen (som jag redan gjort innan).. ..jag tror jag släpper dig. Det finns ingenting som du kan bidra med till min värld och jag tror ärligt talat att jag t.o.m. bara eldar på ditt tillstånd (som inte är friskt någonstans).

Ha de!
Du menar att du känner igen mig baserat på att jag varit öppen med dels vad jag utsatts för och även kritisk mot invandringen pga vad volymerna skulle komma att kunna innebära och kallar det "symptom". Det är engagemang och politiska åsikter, inte symptom.

Nej vet du vad som är "symptom"? Ni som tror att ni är bättre än andra och inte har något alls att visa upp.

Jag är väldigt lugn och balanserad. Du har även vad jag minns försökt ragga på mig här på forumet. Lustigt att du nu kallar mig sjuk då. Så var inte din inledande bedömning. (När jag då inte läkt såsom idag, med andra ord föredrog du mig med psykisk ohälsa än nu när jag är välmående).
Citera
2022-02-07, 09:43
Avslutad
Citat:
Du menar att du känner igen mig baserat på att jag varit öppen med dels vad jag utsatts för och även kritisk mot invandringen pga vad volymerna skulle komma att kunna innebära och kallar det "symptom". Det är engagemang och politiska åsikter, inte symptom.

Nej vet du vad som är "symptom"? Ni som tror att ni är bättre än andra och inte har något alls att visa upp.

Jag är väldigt lugn och balanserad. Du har även vad jag minns försökt ragga på mig här på forumet. Lustigt att du nu kallar mig sjuk då. Så var inte din inledande bedömning. (När jag då inte läkt såsom idag, med andra ord föredrog du mig med psykisk ohälsa än nu när jag är välmående).

Det får du nog ta och leta fram.
Citera
2022-02-07, 09:44
Avslutad
Citat:

Offerkofta, självglorifiering, attityd. Du är bara en rödvinspimplande medelålderkossa, sannolikt ”singel” (dvs ensamstående fast med en lång rad av ex som alla har det gemensamt att de inte fått sin relation med den gemensamma nämnaren att fungera). Dina textväggar fyllda av narcissism berättar en helt annan historia om dig än vad du egentligen vill förmedla.

Som sagt, hoppas att du trivs i burka när Muhammed börjar bestämma. Då lär du få stryk om du mopsar dig, vilket kanske kan behövas. Vi väluppfostrade svenska män brukar inte syssla med sånt men de nya herrar ni kärringar släppt in är inte riktigt lika toleranta. Vi är många som ser karman i detta.
Citera
2022-02-07, 09:48
Medlem
AdMortems avatar
Citat:

Offerkofta, självglorifiering, attityd. Du är bara en rödvinspimplande medelålderkossa, sannolikt ”singel” (dvs ensamstående fast med en lång rad av ex som alla har det gemensamt att de inte fått sin relation med den gemensamma nämnaren att fungera). Dina textväggar fyllda av narcissism berättar en helt annan historia om dig än vad du egentligen vill förmedla.

Som sagt, hoppas att du trivs i burka när Muhammed börjar bestämma. Då lär du få stryk om du mopsar dig, vilket kanske kan behövas. Vi väluppfostrade svenska män brukar inte syssla med sånt men de nya herrar ni kärringar släppt in är inte riktigt lika toleranta. Vi är många som ser karman i detta.
Du hittar på som de flesta av er män.

Du skulle bli förvånad om du visste hur långt jag gått mot män för att jag inte tolererar våld etc.

Du dömer mig baserat på vem du själv är. Du kan ingenting, förstår ingenting men uttalar dig om allt du saknar kunskap kring. Och det är ett tydligt narcissistiskt beteende. Dvs dina inlägg, inte mina Det är du som har ett narcissistiskt beteende.
Citera
2022-02-07, 09:55
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Det får du nog ta och leta fram.
Jag kan starkt erinra mig ditt nick och inte som någon som hållit på och hoppa på mig. Jag är säker på att du haft intresset för mig och tänker inte leta upp det.

Föreligger inga skäl att koppla ihop gamla konton till detta. Utöver det har jag inte lösen till gamla konton och har raderat inkorgarna.
Citera
2022-02-07, 10:06
Medlem
Gött. Vi kan enas om att vi hatar varandra i alla fall. Då har vi kommit fram till och enats övöer något i det här forumet för första gången :-)
Citera
2022-02-07, 11:11
Avslutad
Citat:
Jag kan starkt erinra mig ditt nick och inte som någon som hållit på och hoppa på mig. Jag är säker på att du haft intresset för mig och tänker inte leta upp det.

Föreligger inga skäl att koppla ihop gamla konton till detta. Utöver det har jag inte lösen till gamla konton och har raderat inkorgarna.

Jaadu. Jag kan garantera att det finns en och annan feminist / kvinna här i forumet som höjer ögonbrynen när du säger det. Jag är inte direkt känd för att flörta med kvinnor här.. Min PM korg har varit avstängd från dag ett.

Seriöst och i all välmening, gör dig själv en tjänst och logga ut från detta ställe. Det är inte nyttigt för dig.

Så, det var min sista replik till dig och samtidigt avsäger jag mig deltagandet i ditt väl/ve framöver.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2022-02-07 kl. 11:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in