Citat:
Ursprungligen postat av
Arkhamist
Efter att ha läst ditt första stycke förvånades jag över vilken underlig verklighetsuppfattning du verkar ha. Det är väl klart att kvinnor har röstat för det kaos som nu drabbar dem, varför ens ifrågasätta det?
I sista stycket förstår jag varför. Du är kvinna och som sådan nästan lika osorterad i tankarna som de bestar du har refugees welcomat in. Som ett stort aningslöst barn, styrd av dina känslor och hormoner. Dina åsikter är helt ointressanta. Att du i sista stycket uppmanar mig att börja käbbla om sånt här på Facebook är bara ännu ett bevis på att du styrs av dina okontrollerade känslor, i detta fallet en önskan om att försöka framkalla skam.
Faktum är att de flesta män är överens om att ni har er själva att skylla för det uppkomna läget, även om en del män inte säger det rakt ut eftersom de hoppas på fitta och därför måste stryka er medhårs. Men mellan skål och vägg, där vet vi alla vem som röstar på Miljöpartiet.
Åtminstone för stunden, för när islam tar över är det slut på röstandet. Och på bilkörandet. Och på att bära byxor. Även det är karma. Svaga män möjliggör för kvinnor att förstöra samhället och följden blir att fientliga starka män tar över och sedan sitter ni i skiten allihop. Det är dit vi rör oss och jag kunde ärligt talat inte bry mig mindre. Hoppas burkan passar.
Jag var öppet emot invandringen eftersom jag förstår mer än andra. Det innebär inte att jag anser dig önskvärd i mitt utopiska samhälle heller eftersom jag inte har minsta problem med ursprung och andra kulturer utan jag har problem med män som hatar. Därmed finns knappast någon orsak till solidaritet till er svenska män heller längre. Ni är fega, ynkryggar. Allt du säger är misogyni och jag har noll intresse av att en såpass emotionellt störd människa likt dig och de dina ska ha samröre med mig. Min logik är högre utvecklad än vad din är och vad än du får för motgångar och tragedier i livet, förtjänar du dem lika mycket. Du förstår, när det kommer till livet, klarar ingen av oss ifrån det helskinnade utan dagar olyckan står bredvid oss.
Man är inte mycket till man när man klandrat småflickor för alla personliga misslyckanden. Och det är vad du gör. Du är bitter, misslyckad och allvarligt talat ganska löjlig.
Utöver det så finns det nog många fler invandrare som försöker lösa problem som du klandrar offren för. Där blir du själv bara samhällsonyttig och överflödig. Vi är många som inte vill ha dig heller för vad vi anser är, ditt problematiska och kvinnoförtryckande beteende.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Du skulle gilla det va? Så du och dina systrar kunde gå full fascist mode på Arkhamist med falska anmälningar och doxxa friskt?
En fråga: hur många polisanmälningar mot män har du gjort i ditt liv?
(Du kan föregå med gott exempel och visa hur tuff och orädd du är med att svara ärligt)
Inte i närheten lika många som det antalet brotten mot mig av män uppgår till.
Utöver detta är du löjlig då jag varit öppen både här och på Facebook med mitt liv och även obekväma åsikter. Jag går inte ut i världen som något annat än icke konfrontativ och är absolut inte bråkig utan snarare mjuk. Men jag har nog mer bollar än vad du har.
Vill man inte anmälas för sexualbrott och liknande begår man inte dem. Däremot kan alla snarare säga att jag inte gjort anmälningar i den utsträckning som det behövts.
Ni fega män provoceras av starka kvinnor. Se, då fort jag skriver en viktig poäng såsom att studien berör människor som aldrig röstat, kommer en kränkt man och ska göra det personligt mot mig. Det kallas rädsla.
Hur många kvinnor har du ofredat och skadat under ditt liv? I det här sammanhanget mer intressant. Annars skulle du inte reagera defensivt. Du vet vad de säger:
Anfall är bästa försvar
Och du kan inte stå på bägge sidorna. Vilket du försöker göra. Hävda att det är rätt åt kvinnor att råka ut för det du samtidigt påstår aldrig skett. Hur uppblåst är man när man utan minsta insyn hittar på saker om andra människors upplevelser? Ta ett rep och fäst någonstans innan du svävar bort över skyn.