Efter dagens avsnitt kan jag bara hoppas, att HJ skall avslöja ännu mycket mera om den samhällsparasitära "statsrörelsen" - innan han till sist väljer att fly från det sjunkande skeppet Sverige!!
Alltså, mer om den landsomfattande fackorganisationen och dess ivriga supportande av det statsägande partiet.
Någon som vet vad Henrik Jönsson har för åsikter om covidvaccinen?
För någon som verkar ha en åsikt om det mesta så verkar det väldigt tunt på just den fronten... kanske är han rädd att förlora tittare (=intäkter) om han tar upp ämnet, oavsett vilken åsikt han har i frågan? Förståeligt och bra tänkt isåfall.
Som svar på undersökningen så får det bli att avstå att rösta. Vet inte var jag ska placera honom. Påläst och kunnig samtidigt som han framstår som en uppmärksamhetssökande pengakåt stekare med något slags bekräftelsebehov. Rätt tjatig och förutsägbar också, han verkar hitta något nytt att klaga på varenda vecka... men som sagt, påläst och med (ofta iaf) genomtänkta idéer.
Senast redigerad av GrillTekniker 2022-02-07 kl. 09:32.
Någon som vet vad Henrik Jönsson har för åsikter om covidvaccinen?
För någon som verkar ha en åsikt om det mesta så verkar det väldigt tunt på just den fronten... kanske är han rädd att förlora tittare (=intäkter) om han tar upp ämnet, oavsett vilken åsikt han har i frågan? Förståeligt och bra tänkt isåfall.
Som svar på undersökningen så får det bli att avstå att rösta. Vet inte var jag ska placera honom. Påläst och kunnig samtidigt som han framstår som en uppmärksamhetssökande pengakåt stekare med något slags bekräftelsebehov. Rätt tjatig och förutsägbar också, han verkar hitta något nytt att klaga på varenda vecka... men som sagt, påläst och med (ofta iaf) genomtänkta idéer.
Covidvaccin studierna är väldigt spretiga, vad är sant och inte sant?
Finns så många på båda sidor som kan tänka sig att göra vad som helst även om det betyder att fuska för att få rätt i sak.
Tycker han gör klokt i att avstå att kommentera frågan.
Frågan om fackets stöd till sossarna är ju något helt annat man faktiskt kan resonera kring då det ligger helt öppet på bordet.
Henrik Jönsson är ju någon som håller sig till faktiskt fakta och kanske är lite feg men han blir väldigt trovärdig när han har så mycket kött på benen som han har.
Det är ju inte den klassiska Flashback idioten som uttrycker sina känslor utan han är väldigt duktig på att hålla sig faktiskt fakta.
Hur försörjde han sig innan YouTube? Han nämner ofta att han är entreprenör. Inom IT om jag inte minns fel. Någon som vet vad för slags företag eller konsultverksamhet han ägnat sig åt?
Stör mig så jävla mycket på kommentarsfältet på hans uploads
Alla som skriver är inne någon slags mass-psykos!
"Hej Henrik, vi följer dig varje lördag klockan 8"
"Hej Henrik, det är en vana att ha kaffet redo klockan 8 på lördagar"
"Hej Henrik, vi ser på ditt program ifrån Norge lördagar klockan 8"
Youtube har ändrats sina metoder, dom har både bots och andra algoritmer som lyfter positiva saker.
Kolla runt på random klipp här och där och du kommer alltid se hejdlöst skrivna saker i toppen, som antingen bara kan vara från facebook människor 64år+ eller bots.
Du måste scrolla betydligt längre ner för att hitta människor.
AI Skriver generiskt utan att nämna något i video, speciellt när kommentarer som börjar med ' I have* My self* osv osv eller you are such a wonderful person eller * thank you for... Generiskt skit
Det finns så klart idioter som skriver sånt, men youtube har också ändrat vart fokus ska vara ï samma veva som dom plockade "bort" dislike.
Så vem vet, jag har inte läst hans kommentarer, det är antingen idioter eller AI.
OCH ja, det finns youtube Sverige AI finns på majoriteten av språk.
Så ändra ' I have* My self* osv osv eller you are such a wonderful person eller * thank you for Till svenska och samma sak gäller.
Det gäller även saker som finns i rubriken så klart.
Senast redigerad av välkommenti bup 2022-07-24 kl. 19:54.
Ja detta var ju mer än väntat efter de tog bort Dislike-funktionen.
Kan dock inte begripa hur de inte kan ta kol på botarna när de redan är så duktiga på ta bort negativa eller ärliga kommentarer.
Aja, Henrik är duktig men ibland har han inget att ta upp märker man så blir det same old: Vindkraften, Elen, Skjutningarna på repeat.