Resultat: Vad anser du om Henrik Jönsson?
Påläst och kunnig - mycket bra!
41,66%
422 röster
Duktig, men alldeles för egocentrisk
13,23%
134 röster
Opålitlig globalist som skiter i Sverige
19,64%
199 röster
Fjant med prålig klädstil
25,47%
258 röster
2021-11-21, 03:38
Medlem
stjaertselleris avatar
Jag fattade inte att Henrik Jönsson var på riktigt först. Jag trodde att jag hade snubblat in på någon sketchkanal och att personen var en karaktär.
Citera
2021-11-21, 03:50
Medlem
Verkar vara en typisk moderat. Förespråkar ett så liberalt samhälle som möjligt, men det är egentligen bara en ursäkt för att få ett så liberalt skattesystem som möjligt, vilket är det enda han egentligen bryr sig om.
Citera
2021-11-21, 05:13
Medlem
Uppblåst och inte särskilt påläst. En typisk modern människa som skulle passa bättre som kvinna.
Citera
2021-11-26, 10:28
Medlem
Har lite svårt för Henrik. han väljer ofta att ful-tolka andras resonemang och argument. Han lyfter inte heller fram de bästa argumenten från motståndarsidan, utan går på de svaga argumenten som framförs av sämre debattörer. Tack vare sin goda retoriska förmåga får han enkla saker att framstå som mer komplexa, och har långa utläggningar utan någon riktig poäng.

Sedan ifrågasätter jag hans motiv. Jag tror inte han bryr som att göra någon faktisk skillnad i samhället eller påverka, utan vill bara synas och höras. Han är nog väl förankrad i sina åsikter, but talk is cheap.
Citera
2021-12-02, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AVART3N
Har lite svårt för Henrik. han väljer ofta att ful-tolka andras resonemang och argument. Han lyfter inte heller fram de bästa argumenten från motståndarsidan, utan går på de svaga argumenten som framförs av sämre debattörer. Tack vare sin goda retoriska förmåga får han enkla saker att framstå som mer komplexa, och har långa utläggningar utan någon riktig poäng.

Sedan ifrågasätter jag hans motiv. Jag tror inte han bryr som att göra någon faktisk skillnad i samhället eller påverka, utan vill bara synas och höras. Han är nog väl förankrad i sina åsikter, but talk is cheap.

Självfallet drivs HJ av en önskan att få se ett annat sverige.
Som är helt befriat från floskelparasiter, typ den nuvarande "SjusörjeRegimen", alltså medlemmarna i den IRL Dödssekt som låtsas styra landet.
Citera
2021-12-04, 10:35
Medlem
Idag en ny och väl genomarbetad utläggning av den gode Henrik.
Angående de alltmer energi- dvs KRAFTLÖSA svenskarna.
De som röstat för greta ideologier, samt bortsett ifrån verkligheten!
Citera
2021-12-04, 19:44
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Idag en ny och väl genomarbetad utläggning av den gode Henrik.
Angående de alltmer energi- dvs KRAFTLÖSA svenskarna.
De som röstat för greta ideologier, samt bortsett ifrån verkligheten!
Ett nytt bottennapp skulle jag säga.
Citera
2021-12-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Ett nytt bottennapp skulle jag säga.
Jaaa!! Du är icke allena...från regeringen lär dom tycka xakt så.
Citera
2021-12-05, 00:27
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Jaaa!! Du är icke allena...från regeringen lär dom tycka xakt så.
Man gör det enkelt för sig om man väljer att se världen i antingen svart eller vitt.
Citera
2021-12-05, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Man gör det enkelt för sig om man väljer att se världen i antingen svart eller vitt.
Ja. Man kan även välja att sätta på sig de rosenrött tonade glasögonen, samt se på sverige likt den s.k. Sjusörjepartirörelsen alltid gör. Alt. sätta på sig Skygglappar, likt den stackare gör, som har råkat rösta på politik som skapar Mayhem....nåt dom nalkas anarki.

Kort sagt : Henrik beskriver resultatet av den bizarra svenska NonSense "politiken". En god insats!
Citera
2022-02-03, 11:47
Medlem
Citat:
Självfallet drivs HJ av en önskan att få se ett annat sverige.
Som är helt befriat från floskelparasiter, typ den nuvarande "SjusörjeRegimen", alltså medlemmarna i den IRL Dödssekt som låtsas styra landet.

Får mer känslan av att HJ drivs av uppmärksamhet och beundran. Är väldigt lätt att stå vid sidan och kritisera, men vad har HJ faktiskt bidragit med? Han är nog nöjd över det rådande politiska läget, ger ju honom chansen att släppa sina videos.
Citera
2022-02-03, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AVART3N
Får mer känslan av att HJ drivs av uppmärksamhet och beundran. Är väldigt lätt att stå vid sidan och kritisera, men vad har HJ faktiskt bidragit med? Han är nog nöjd över det rådande politiska läget, ger ju honom chansen att släppa sina videos.
Det Kan vara så. Henrik verkar mkt...publik av sig.
När allt rasar - både i fallafel city och i resten av det gamla svedala, så packar nog HJ in sitt pick och pack i bilen. Samt flyr =över BRON!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in