2022-02-07, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Hur förklara du den massiva propagandan online om det här?

Om staten är ansvarig så vore det omöjligt i Sverige att komma undan med en öppen angivarnätverk som du beskriver. Inte fan ska min egna familj i 15 år samarbeta med svenska staten i att trakassera mig - det är omöjligt i de ramar du skriver.

Min GS sträcker sig online också - de spårar all min aktivitet samt använder folk online för att utföra psykologiska operationer mot mig. Jag tror inte att svenska staten har den förmågan eller viljan att spela hjärnspel i 15 år varav 9 år av öppen GS.

Visst kan de använda ett specifikt angivarnätverk som de skapat runt mig specifikt där endast jag är målperson som de flesta går med på att påverka i hemlighet. Det förklarar inte varför de tar kontakt med alla jag har kontakt med online - jag är online 95% av tiden som socialt liv. Det verkar inte spela roll offline eller online - de rekryterar överallt.

Där har du helt fel. Jag har tidigare sagt att varje gång du skriver något så kan de i omgivningen automatiskt se det du skrivit. Det är ju själva iden med hackad telefon. Allt skickas automatiskt vidare till deras nätverk som del av övervakningen.

När du tjattrar om religion får det dig bara att se ut som en hovnarr. Klart att de vill se dig i den riktningem. Samma med det du säger om din familj och dejter. Tänk om någon i din familj istället är målperson som du.

Nätverken i din omgivning har hela tiden funnits där innan de började trakassera dig. Förmodligen har du varit högljudd i din argumentation med någon eller betett dig konstigt. De är så många att det är liksom ett minfält.att yttra sig. Särskilt om du varit konspirationsteoretiker, muislimvän, Sverigedemokrat, vaccinmotståndare osv osv.

Oavsett vart du flyttar kommer du att se att nätverken av personer finns där. Det de kommer se är att du dyker upp. Rättare sagt din profil som de har. Det första de får läsa är varför de har dig samt rekomendationer till trakasserier och påverkan. Av just den anledningen kommer du ibland höra samma saker upprepas från olika personer. En annan funktion är högtalespost - det innebär att någon kan skicka meddelande till dig som sägs högt av en nätverksperson nära dig utan att du vet vem avsändaren är.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-02-07 kl. 03:32.
Citera
2022-02-07, 03:29
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Där har du helt fel. Jag har tidigare sagt att varje gång du skriver något så kan de i omgivningen automatiskt se det du skrivit. Det är ju själva iden med hackad telefon. Allt skickas automatiskt vidare till deras nätverk som del av övervakningen.

Att du här tjattrar om religion får dig bara att se ut som en hovnarr. Klart att de vill ha dig i den riktningem. Samma med det du säger om din familj och dejter. Tänk om någon i din familj istället är målperson som du.

Nätverken i din omgivning har hela tiden funnits där innan de började trakassera dig. Förmodligen har du varit högljudd i din argumentation med någon eller betett dig stört. De är så många att det är liksom ett minfält.att yttra sig. Särskilt om du varit ks pirationsteoretiker, muislimvän, Sverigedemokrat, vaccinationsteoretiker, osv osv.

Oavsett vart du flyttar kommer du att se att nätverken av personer finns där. Det de kommer se är att du dyker upp. Rättare sagt din profil som de har. Det första de får läsa är varför de har dig samt rekomendatiomer till trakasserier och påverkan. Av just den anledningen kommer du ibland höra samma saker upprepas från olika personer. En annan funktion är högtalespost - det innebär att någon kan skicka meddelande till dig som sägs högt av en nätverksperson nära dig utan att du vet vem avsändaren är.

jag är ganska trött.

Det du beskriver kan ske på det sättet. Likaså kan det vara en "demon" som tar över folk & talar genom dem vilket är vad det liknar för en djupt troende kristen - en biblisk sådan. Deras felkalkyl i min tonår är att de trodde jag var djupt kristen eller skulle bli det efter år av beteendemodifikation & social engineering. Istället blev jag mer rationell & logisk.

Om jag ska uttala mig om något är inte troligt. Jag som ung var väldigt tyst & ointresserad av politik med allt det innebär. Det är lönlöst att spekulera om varför men det här började i tonåren för mig - på skolan. Därför är det mer troligt i syfte av beteende- & trossystemförändring eller uppsikt än om jag gjort/sagt något.

Vad än du påstår finns en tydlig agenda med mig & de flesta online som utsatts: att de försöker övertyga om att det här sker övernaturligt (Gud) eller via sci-fi-vapen (DEW) - de påstår sig ha "Voice-of-God"-vapen vilket själva namnet avslöjar deras avsikt: att de försöker leka Gud (Demi-gods som Dr Robert Duncan skriver i sin bok "Project: Soul Catcher").

Jag har en förklaring till propagandan online: det är bl.a. en psykologisk operation. De använder olika grupper i det: kristna om en målperson är kristen etc. - en sak är säker utan tvekan: de kan rekrytera vem som helst. De flesta går med på att tala om det som skriptas ut - inte nödvändigtvis att de påstår saker om en.

Det måste vara en auktoritet bakom det hela. En underrättelse-/säkerhetstjänst som bl.a. använder samhället mot en vilket verkar vara hela poängen med operationen (inte att döda eller sabotera) men utverka inflytande & samla data om målpersonen genom de skript personer får; att spåra beteende, beslut & handlingar.

Från ditt perspektiv så existerar det här för att. Jag anser att de har en syfte med att ständigt övervaka & påverka mig. Jag förnekar inte det du skriver men det är onekligen sant att deras syfte är att ha inflytande av ens liv 24/7 & kanske livet ut - enligt deras agenda med en.

Vad tror du är agendan med mig efter allt du läst?
Citera
2022-02-07, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Vad tror du är agendan med mig efter allt du läst?

Jag vet bara min egen målpersonstatus
Som jag fått det återberättat.

Nämigen att min första svenska målpersonstatus var "rasistisk världssyn" Jag flyttade till ungern och där fick jag statusen "tjuv och bedragare" en yrkeskrimmnell knarksmugglare i deras nätverk ska ha påstått att jag snott hans stuga och sålt den. Tillbsks till Sverige tio år senare så var min målpersonstatus "brottsförebyggande övervakning"

I alla fall så har jag hört dem.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-02-07 kl. 03:58.
Citera
2022-02-07, 05:01
Medlem
regafras avatar
Citat:

Nämigen att min första svenska målpersonstatus var "rasistisk världssyn" Jag flyttade till ungern och där fick jag statusen "tjuv och bedragare" en yrkeskrimmnell knarksmugglare i deras nätverk ska ha påstått att jag snott hans stuga och sålt den. Tillbsks till Sverige tio år senare så var min målpersonstatus "brottsförebyggande övervakning"

Vem har återberättat för dig?
Citera
2022-02-07, 05:06
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Av någon anledning har det varit viktigt att visa för mig hur omfattande det här programmet är under de senaste åren. Jag funderar på varför? Hoppas man att jag börjar berätta om det för anhöriga så att man framstår som totalt sinnessjuk och blir inslängd på mentalsjukhus? Jag förstår hur befängt det låter, att man blivit psykiskt torterad av den och den personen med den och den befattningen, så jag håller förstås käften om det till alla. Utom om man har skrämt upp mig så mycket att man tror att man när som helst kommer att bli mördad, när man är i skräck så är man inte vid sina sinnens fulla bruk, och slutar tänka med förnuft. När man är tillfreds så kommer man aldrig på tanken att tala om GS med någon annan, för man förstår hur overkligt det låter.

Jag kan inte tänka mig att alla dom är delaktiga i GS är empatistörda psykopater, däremot måste man i sin grupp totalt ha avhumaniserat den man utsätter. För allt GS handlar om är ju egentligen att kränka ens mänskliga rättigheter. Därför tänker jag mig att det är försvarsmakten som ligger bakom programmet. Man ser helt enkelt oss som fiender och inre hot mot någonting, och man ligger i krig med oss. Utövarna av GS är som en slags soldater.

Som det fungerar i krig, människan har egentligen en spärr att skada andra. Men i krig så ser man till att avhumanisera fienden, så man pratar om Ryssen, Juden, etc. Bara kolla hur man framställde judarna i Tyskland under 30-talet, eller för den delen japaner i USA under andra världskriget. När vi pratar om Serbien som RiktigTI är inne på så var det ju krig i Jugoslavien under 90-talet, där folkgrupper som i flera decennier levt sida vid sida med varandra i samma stat bedrev etnisk rensning mot varandra. Det är krig och det föregås av en enorm avhumanisering av den andre. Det är vanliga människor som bedriver folkmorden, och man gör det för man blivit omprogrammerad att man handlar rätt.

Så tänker jag mig att GS fungerar. En "TI" är en fiende till systemet, av anledningar jag själv inte förstår faktiskt. Jag är en ganska så hygglig person som inte vill någon ont, har aldrig begått grova brott och tycker inte om våld, så att jag verkar framställas som en terrorist i dessa GS-kretsar är underligt.

Har du några namn på dessa? Och kan tänka dej att PM dessa och vilka områden de synts till i?
Senast redigerad av regafra 2022-02-07 kl. 05:09.
Citera
2022-02-07, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Vem har återberättat för dig?

Folket inom nätverken. Man hör dem hela tiden men ser dem inte. De gillar att snacka förtäckt. Typ grannar och folk på gatan. Dock känner man igen rösten på dom så jag vet exakt vilka grannar. Så har det varit oavsett var jag bott.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-02-07 kl. 05:45.
Citera
2022-02-07, 06:53
Medlem
regafras avatar
Citat:
Folket inom nätverken. Man hör dem hela tiden men ser dem inte. De gillar att snacka förtäckt. Typ grannar och folk på gatan. Dock känner man igen rösten på dom så jag vet exakt vilka grannar. Så har det varit oavsett var jag bott.

Har du mobil med ljud inspelnings möjlighet? Slå på den då du går ut tills du kommer hem. Fångar du något så tanka över det på datorn och molnet, tills du har några tillfällen så att ingen kan hävda slump.
Citera
2022-02-07, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Har du mobil med ljud inspelnings möjlighet? Slå på den då du går ut tills du kommer hem. Fångar du något så tanka över det på datorn och molnet, tills du har några tillfällen så att ingen kan hävda slump.

Väldigt dålig ide. De ser ju när mobilen rör sig som ett GPS. Ljudkvaliten på en mobil är också skit.

Vill du vara minsta seriös hade du nog behövt väggavlyssnare med kopplad högtalare, fågelavlssnnare(ett slags parabolpistol som kan avlyssna hundra meter i öppen teräng), utplacerade buggar där de bor och på gatan. Som kamera är väl en mini gopro kamera som gäller.

Sedan får du u inte förbarna dem i dina skriverier och så ser de ju via screenlogger vad du tiztat på och så har de jju tillgång till infomationen om transaktioner via ditt bankkontot.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-02-07 kl. 11:30.
Citera
2022-02-07, 12:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Likaså har jag hört direkt med bekanta & vänner att:
  • De ansvariga är psykopater
  • De vill undersöka om jag är anti-kristus
  • De antyder att det handlar om Gud/Satan eller liknande (religion)
  • De vill samla information om mig i syfte att lära känna mig
  • De vill "kopiera" mig genom informationsinsamlingen

Om de misstänker att jag är "muslimvän" (troligt) så vill de göra mig mer "kristen" vilket såklart min kristna familj ställer upp på. Anti-kristus i Islam ska enligt Koranen komma & tala om för alla att Islam är den enda religion som alla måste konvertera till - känd som "Dajjal". Mycket av mytologin kring anti-kristus spelar roll då mitt namn har speciell betydelse för de inblandade (vilket jag inte kommer doxxa mig själv här).

Självklart kan min målpersonstatus handla mer om religiös förföljelse än att jag är kriminell eller ska utföra något brottsligt.

De flesta är tillsagda att tro saker om mig eller anta saker om mig i syfte att undersöka vilket rapporterar tillbaka till centrala gruppen som använder informationen i realtid att utföra psykologsiak operationer. Min familj får utan tvekan del av informationen (bakom min rygg) - de tror väl också på agendan runt mig att jag är "speciell" vilket gagnar dem att deras barn är unikt intressant & därmed fortsätter de delta.
Citera
2022-02-07, 13:05
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Av någon anledning har det varit viktigt att visa för mig hur omfattande det här programmet är under de senaste åren. Jag funderar på varför? Hoppas man att jag börjar berätta om det för anhöriga så att man framstår som totalt sinnessjuk och blir inslängd på mentalsjukhus? Jag förstår hur befängt det låter, att man blivit psykiskt torterad av den och den personen med den och den befattningen, så jag håller förstås käften om det till alla. Utom om man har skrämt upp mig så mycket att man tror att man när som helst kommer att bli mördad, när man är i skräck så är man inte vid sina sinnens fulla bruk, och slutar tänka med förnuft. När man är tillfreds så kommer man aldrig på tanken att tala om GS med någon annan, för man förstår hur overkligt det låter.

Jag kan inte tänka mig att alla dom är delaktiga i GS är empatistörda psykopater, däremot måste man i sin grupp totalt ha avhumaniserat den man utsätter. För allt GS handlar om är ju egentligen att kränka ens mänskliga rättigheter. Därför tänker jag mig att det är försvarsmakten som ligger bakom programmet. Man ser helt enkelt oss som fiender och inre hot mot någonting, och man ligger i krig med oss. Utövarna av GS är som en slags soldater.

Som det fungerar i krig, människan har egentligen en spärr att skada andra. Men i krig så ser man till att avhumanisera fienden, så man pratar om Ryssen, Juden, etc. Bara kolla hur man framställde judarna i Tyskland under 30-talet, eller för den delen japaner i USA under andra världskriget. När vi pratar om Serbien som RiktigTI är inne på så var det ju krig i Jugoslavien under 90-talet, där folkgrupper som i flera decennier levt sida vid sida med varandra i samma stat bedrev etnisk rensning mot varandra. Det är krig och det föregås av en enorm avhumanisering av den andre. Det är vanliga människor som bedriver folkmorden, och man gör det för man blivit omprogrammerad att man handlar rätt.

Så tänker jag mig att GS fungerar. En "TI" är en fiende till systemet, av anledningar jag själv inte förstår faktiskt. Jag är en ganska så hygglig person som inte vill någon ont, har aldrig begått grova brott och tycker inte om våld, så att jag verkar framställas som en terrorist i dessa GS-kretsar är underligt.

Det som hände i Jugoslavien kan vara delvis varför jag är utsatt. Däremot att min familj deltar i det tyder på att det handlar om något mindre politiskt & mer mot religion eller irrationella tron om mig. Att Från det religiösa perspektivet handlar det i grunden om krig mellan katoliker, ortodoxa & muslimer - den sista religiösa krig i Europa som än idag medför svårigheter i regionen.

De kan enkelt hitta på anledningar att ge sig på mig - inget kriminellt i natur dock men politiskt & religiös förföljelse samt irrationella tron om mig gällande "vem jag är" (läs min föregående inlägg till Signalspaning).

Vi är inte terrorister. Det är så du uppfattar det. De de vill göra är att ändra på vår verklighet genom 24/7-inflytande & påverkan så vi förändras fundamentalt i hjärnan i hur vi uppfattar världen (en form av hjärntvättning a.k.a. psykologisk operation).

I mitt fall vill de (eller vissa) att jag ska tro mer på Gud eller den bibliska verklighet om besatthet (demoner) & änglar. Så det ser ut försöker de forma vår världsbild (Perception Management) genom spionmetoder & avancerade psykologiska operationer.

Om de ville förstöra oss är det enkelt med tanke på de enorma resurser de har (de kan förvisso inte göra det utan att nätverket vet om det). Det här handlar om att bl.a. psyka oss, styra våra liv, påverka det bakom rygg, forska/undersöka, experimentera... De har av någon anledning funnit oss extremt intressanta. Alltså grundar sig en hel del i irrationella tron & agendor.
Citera
2022-02-07, 14:59
Medlem
regafras avatar
Citat:
Väldigt dålig ide. De ser ju när mobilen rör sig som ett GPS. Ljudkvaliten på en mobil är också skit.

Vill du vara minsta seriös hade du nog behövt väggavlyssnare med kopplad högtalare, fågelavlssnnare(ett slags parabolpistol som kan avlyssna hundra meter i öppen teräng), utplacerade buggar där de bor och på gatan. Som kamera är väl en mini gopro kamera som gäller.

Sedan får du u inte förbarna dem i dina skriverier och så ser de ju via screenlogger vad du tiztat på och så har de jju tillgång till infomationen om transaktioner via ditt bankkontot.

Du menar att du lämnar telefonen hemma bara för GPS? Men det är ju det som är vitsen, att du ska möta dem och då ha på ljud inspelaren. Jag har haft diktafoner med likartat ljudupptagnings kvalitet så mobilerna är bra i dag. Jag har fångat mycket på minna mobiler.

De bästa kamerorna är spion glasögonen och sedan lösa kameror som du kan göra ett litet hål i tex en jacka till.

Att ha vägg, parabol mickar då de ser dig med markradar, värmekameror, kameror etc känns lite som om du inte haft vana spanare mot dej?

OK sista tiden tills för ca 1 år sedan och par år innan så hade jag dumhuvuden involverad och där hade ju en extra bugg kunnat kanske bevisa något, men där har jag ju redan två sorters inspelning med mobilen på dem på klara brott mot mig. Men jag har samlat så pass mycket information men S låter polisanmälningar mm aldrig utredas.

De öppnar människorätts inrättningar för skattebetalarnas pengar men du kan inte som privatperson be dem om hjälp eller råd.
De är nog för att locka till sig sådana som oss så att vi anger allt vi vet och då vet de vad vi har för information och medierna är skräp se bara på ab senast där en som har mycket skit på sina händer hyllades.

Tyvärr så tror jag inte denna tråd kommer dra till sig något vettigt. Folk som alltid nämner familjer syns ju och skrämmer bort nya deltagare då det tänker att alla kan misstänka deras familjer om de råkar kännas igen. Eller de som inte fattar att använda de medel de har som mobiltelefonen. Jag tänker inte gömma mig i skogen eller slänga mobilen för att den har GPS och är mobil pejlings anträffbar, tvärtom jag använder inspelningen hela tiden. Och inser de detta och låter dej vara ifred så har du ju mer tid till att vila.

Ang att förvarna dem så kan de ju läsa de polisanmälningar jag gjort mot dem. Det flera inte förstår är att jag lever som i en diktatur där man hotat mig på värsta sätt, man har försök döda mig och man kan ha dödat folk runt mig men mina anmälningar kommer tillbaka med andra brottsrubriceringar till och med och läggs ner . Mina mejl till MR grupper kommer nog inte fram eller så är dessa så ner tjatade av folk som inte fattar att använda mobil inspelaren och sunt förnuft innan de anmäler /klagar ens.

Jag hoppas nu på att mina labprover inte förvanskas så att jag kommer få en hyffsad cellgifts behandling inom kort, efter många år med minst tre fel på labsvaren så att jag har ork att för femtielfte gången orkan börja om på nytt ekonomiskt då S sist via 2 + möjliga ytterligare 2 ställen sabbat min ekonomi, vilket är ett ytterligare ben de har som vapen , sabba arbeten och ekonomi
Senast redigerad av regafra 2022-02-07 kl. 15:32.
Citera
2022-02-07, 17:22
Medlem
regafras avatar
Finns det sidor på nätet där dessa mr förbrytare läggs ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in