Citat:
Hur förklara du den massiva propagandan online om det här?
Om staten är ansvarig så vore det omöjligt i Sverige att komma undan med en öppen angivarnätverk som du beskriver. Inte fan ska min egna familj i 15 år samarbeta med svenska staten i att trakassera mig - det är omöjligt i de ramar du skriver.
Min GS sträcker sig online också - de spårar all min aktivitet samt använder folk online för att utföra psykologiska operationer mot mig. Jag tror inte att svenska staten har den förmågan eller viljan att spela hjärnspel i 15 år varav 9 år av öppen GS.
Visst kan de använda ett specifikt angivarnätverk som de skapat runt mig specifikt där endast jag är målperson som de flesta går med på att påverka i hemlighet. Det förklarar inte varför de tar kontakt med alla jag har kontakt med online - jag är online 95% av tiden som socialt liv. Det verkar inte spela roll offline eller online - de rekryterar överallt.
Om staten är ansvarig så vore det omöjligt i Sverige att komma undan med en öppen angivarnätverk som du beskriver. Inte fan ska min egna familj i 15 år samarbeta med svenska staten i att trakassera mig - det är omöjligt i de ramar du skriver.
Min GS sträcker sig online också - de spårar all min aktivitet samt använder folk online för att utföra psykologiska operationer mot mig. Jag tror inte att svenska staten har den förmågan eller viljan att spela hjärnspel i 15 år varav 9 år av öppen GS.
Visst kan de använda ett specifikt angivarnätverk som de skapat runt mig specifikt där endast jag är målperson som de flesta går med på att påverka i hemlighet. Det förklarar inte varför de tar kontakt med alla jag har kontakt med online - jag är online 95% av tiden som socialt liv. Det verkar inte spela roll offline eller online - de rekryterar överallt.
Där har du helt fel. Jag har tidigare sagt att varje gång du skriver något så kan de i omgivningen automatiskt se det du skrivit. Det är ju själva iden med hackad telefon. Allt skickas automatiskt vidare till deras nätverk som del av övervakningen.
När du tjattrar om religion får det dig bara att se ut som en hovnarr. Klart att de vill se dig i den riktningem. Samma med det du säger om din familj och dejter. Tänk om någon i din familj istället är målperson som du.
Nätverken i din omgivning har hela tiden funnits där innan de började trakassera dig. Förmodligen har du varit högljudd i din argumentation med någon eller betett dig konstigt. De är så många att det är liksom ett minfält.att yttra sig. Särskilt om du varit konspirationsteoretiker, muislimvän, Sverigedemokrat, vaccinmotståndare osv osv.
Oavsett vart du flyttar kommer du att se att nätverken av personer finns där. Det de kommer se är att du dyker upp. Rättare sagt din profil som de har. Det första de får läsa är varför de har dig samt rekomendationer till trakasserier och påverkan. Av just den anledningen kommer du ibland höra samma saker upprepas från olika personer. En annan funktion är högtalespost - det innebär att någon kan skicka meddelande till dig som sägs högt av en nätverksperson nära dig utan att du vet vem avsändaren är.
__________________
Senast redigerad av Signalspaning 2022-02-07 kl. 03:32.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-02-07 kl. 03:32.