2022-02-03, 00:27
Medlem
RiktigTIs avatar
Alltså: den ansvarige gruppen ger "skript" för min omgivning där det står vad de ska tala med mig om, hur de ska bete sig, vad de ska göra vid olika scenarios.

De verkar gilla fiska information om mig vilket kallas för "Social Engineering" - komma åt svåråtkomlig information som spioner typiskt gör. Inte nog med det - de ber folk att göra saker som att sabotera ens bil eller skapa punktering.

Jag kan inte förstå att familj, vänner, dejter, främlingar, kollegor, lärare etc. går med på atrrt utföra psykologisk krigföring mot mig helt öppet.

Vilka är det som har sådan auktoritet & resurser att övervaka en 24/7 på "olagligt sätt" utan uppenbara skäl samt att be samhället att effektivt psykologisk trakassera en?

De kan inte göra det här utan statens & samhällets passiva eller aktiva godkännande. Inte nog med att de ber ALLA mina dejter att följa skript vilket medför att skada mig emotionellt etc. gång på gång - att förföra mig i syfte att spela hjärnspel & leka med ens hjärta.

ALLTSÅ komigen nu - VILKA är det specifikt??? Vad fan har de för motivering att ALLA går med på det?? Säg inte att det är för att övertyga om saker som djävulen? Jävla psykopatisk kult/sekt inom staten & i samhället.

Det här kommer avslöjas & jag kommer personligen doxxa alla deltagande till alla mina vänner samt över hela internet & deras familjer & vänner. Vilka sjuka jävla nollor utföra det här mot en bakom ens rygg?? Det här måste avslöjas oavsett vad det handlar om - det är olagligt, oetiskt & amoraliskt.
Citera
2022-02-03, 02:20
Medlem
RiktigTIs avatar
Denna jävla kult går runt & i hemlighet påstår saker som "det är menat att tortera denna person för att Gud vill det" & liknande samtidigt som de använder statliga & samhällets resurser för att göra just det. Det här är en sjuk kult/sekt baserat i bibeln eftersom det står i bibeln att "Guds utvalda" ska utsättas för "Gang Stalking".

Samhället baseras på kristendomen köper det här. Familj & vänner köper agendan.

Det här är klassisk mind control: påstå att en person är "speciell" (omänsklig) sedan ge folk incitament att delta i att trakassera denna. Det här har skett historiskt sett.

Jag ser dessa jävla nollor på Youtube & i forum som sprider propaganda om den religiösa delen som idioter likt ISIS-agenter som torterar människor baserat på religiösa texter & övertygelser - de påstår att det är "spirituellt krigföring" eftersom de vill förstöra ens vilja & själ (samma sak, typ).

Denna kontrollsystem används effektivast i att attackera religiösa som använder kristendomen i grunden eftersom allmänheten tycker bl.a. att det är kul & häftigt att delta i något som ser så oskyldigt men spännande ut (handlar om Gud/Satan).

Hur än ni vänder på det är det olagligt, oetiskt & amoraliskt. Allmänheten är enkel manipulerad av professionella manipulatörer eftersom majoriteten av befolkning lyder enkla argument & även liten auktoritet.

Självklart används medel som liknar eller är verktyg & metodik skapat av säkerhetstjänster. Det första spionnätverket skapades av katolska kyrkan för att spionera på protestanter i England.

Jävla piss kult/sekt - ni anspelar på folks tro & hopp precis som terrorister á la ISIS & talibaner fast det ni har är högteknologi & samhället på er sida i denna jävla "bibliska" beteende- & trossystemförändring.

Jag hatar er & allt ni står för era sjuka nollor. Jag kommer doxxa er allihop en dag & då är era liv över.
Citera
2022-02-05, 00:37
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmunk
Ja det är med 99% sannolikhet katoliker som GS:ar dig eftersom du har ortodox bakgrund. TI:s religösa, politiska och socioekonomiska bakgrunder ger ofta ledtrådar till varför de blivit måltavlor. Katolikerna försöker sabotera för deras opponenter genom psykologiska operationer det är vad GS:en går ut på. Därför bör man alltid angripa dom tillbaka.. har du någonsin tänkt på hur du kan sabotera för dem och förstöra deras liv? Jag är säker på att du skulle varit framgångsrik på att bryta ner dem och kanske är det också just därför de targetat dig. Du är både ihärdig och intelligent, en mardröm för dom med andra ord..

Idag lärde jag mig att katolska inkvisitionen mot "heretics" liknar till en del modern Gang Stalking i så att:
  • Inkvisitionens mål var att tortera de som talar ont om katoliker & katolska kyrkan
  • Katolska kyrkan (Vatikanen) var den första organisationen som använde spionnätverk (mot protestanter i England)
  • Målet var att ge sig på personer UTAN ATT DE FÅR REDA PÅ VARFÖR & VEM som ger sig på dem
  • Dr Robert Duncan skrev i sitt erkännande att han var betald av CIA att utföra psykologiska experiment på TI-sällskapet att det här är en version av modern kristen inkvisition.
  • Det är logiskt i mitt fall då min familj är kristen som lyssnar på (kristna) kulten/sekten bakom det hela (till skillnad att de ska samarbeta med SÄPO/polisen i 15 år vilket är osannolikt)

Jag har alltid misstänkt kult/sekt/kyrka/sällskap i toppen av Gang Stalking-programmet än statliga säkerhetstjänster (som de kan använda) eftersom dessa verkar ha samhällets & statens tilltro & passiva/aktiva tillåtelse att utföra grova brott mot personer på svensk mark för "högre syfte".

Om katolska kyrkan eller Vatikanen är bakom det kan de producera statliga dokument som övertygar svenska staten att låta det här ske på svenska mark precis som att CIA kan få hjälp av SÄPO att utföra operationen på svensk mark enligt CIA:s direktiv & påstådda målpersoner.

Det här är vad de flesta som forskat i konspiration i decennium: att katolska kyrkan, Vatikanen & Jesuiter är den största organiserade brottslighet som existerar; att (extrema) religiösa grupper ger sig på enskilda personer av irrationella skäl - även genom moderna spionmetoder. En pytteliten skit i det här är Scientologikyrkan & deras "Fair Game"-operation mot kyrkans fiende - katolska kyrkan är 1000x mer inflytelserik & mäktig än Scientologikyrkan men betänkt att Scientologer lyckades genomföra den största öppna infiltrationen i USA:s regering - tänk vilken infiltration katoliker har i USA när de flesta direktörer av underrättelse- & säkerhetstjänster är Roman Catholics.
Citera
2022-02-06, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Alltså: jag kommer personligen doxxa alla deltagande

Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag hatar er & allt ni står för era sjuka nollor. Jag kommer doxxa er allihop en dag & då är era liv över.

Ifall du bill avrätta personerna på din 20 personer långa lista så kommer du ändå bara skjuta budbärare. Huvuduppdragsgivaren över underrättelsren som ju alltid är statsministern kommer du inte åt.

Alternativet som du kanske tänkt dig att sprida din lista bland tio personer vore lika idiotiskt. Att du sprider ditt case i idiotgrupper gör inte saken bättre.

Vem vill du övertyga med dina skriverier? I bästa fall kan du locka till dig en samling typ helikoptersnubben som tror han förföljs av droner och helikoptrar, folk som tror de blir skjutna med smärtvapen vid varje kallfront, UFO snubben som tror mänskligheten infiltrerats av reptianer i mänsklig skepnad, chemtrailsnubben, idioten som spelar in ljudet från flkten och kylakåpet, vaccinteoretikern, ADHD idiotenoch dåren som letar mikrochipp under huden via röntgen.

Struntet i dina skriver kommer heller aldrig leda till nåt. Du gör ju bort dig totallt. Rena hovnarren.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-02-06 kl. 13:00.
Citera
2022-02-06, 16:25
Medlem
Av någon anledning har det varit viktigt att visa för mig hur omfattande det här programmet är under de senaste åren. Jag funderar på varför? Hoppas man att jag börjar berätta om det för anhöriga så att man framstår som totalt sinnessjuk och blir inslängd på mentalsjukhus? Jag förstår hur befängt det låter, att man blivit psykiskt torterad av den och den personen med den och den befattningen, så jag håller förstås käften om det till alla. Utom om man har skrämt upp mig så mycket att man tror att man när som helst kommer att bli mördad, när man är i skräck så är man inte vid sina sinnens fulla bruk, och slutar tänka med förnuft. När man är tillfreds så kommer man aldrig på tanken att tala om GS med någon annan, för man förstår hur overkligt det låter.

Jag kan inte tänka mig att alla dom är delaktiga i GS är empatistörda psykopater, däremot måste man i sin grupp totalt ha avhumaniserat den man utsätter. För allt GS handlar om är ju egentligen att kränka ens mänskliga rättigheter. Därför tänker jag mig att det är försvarsmakten som ligger bakom programmet. Man ser helt enkelt oss som fiender och inre hot mot någonting, och man ligger i krig med oss. Utövarna av GS är som en slags soldater.

Som det fungerar i krig, människan har egentligen en spärr att skada andra. Men i krig så ser man till att avhumanisera fienden, så man pratar om Ryssen, Juden, etc. Bara kolla hur man framställde judarna i Tyskland under 30-talet, eller för den delen japaner i USA under andra världskriget. När vi pratar om Serbien som RiktigTI är inne på så var det ju krig i Jugoslavien under 90-talet, där folkgrupper som i flera decennier levt sida vid sida med varandra i samma stat bedrev etnisk rensning mot varandra. Det är krig och det föregås av en enorm avhumanisering av den andre. Det är vanliga människor som bedriver folkmorden, och man gör det för man blivit omprogrammerad att man handlar rätt.

Så tänker jag mig att GS fungerar. En "TI" är en fiende till systemet, av anledningar jag själv inte förstår faktiskt. Jag är en ganska så hygglig person som inte vill någon ont, har aldrig begått grova brott och tycker inte om våld, så att jag verkar framställas som en terrorist i dessa GS-kretsar är underligt.
Citera
2022-02-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Av någon anledning har det varit viktigt att visa för mig hur omfattande det här programmet är under de senaste åren. Jag funderar på varför? Hoppas man att jag börjar berätta om det för anhöriga så att man framstår som totalt sinnessjuk och blir inslängd på mentalsjukhus? Jag förstår hur befängt det låter, att man blivit psykiskt torterad av den och den personen med den och den befattningen, så jag håller förstås käften om det till alla. Utom om man har skrämt upp mig så mycket att man tror att man när som helst kommer att bli mördad, när man är i skräck så är man inte vid sina sinnens fulla bruk, och slutar tänka med förnuft. När man är tillfreds så kommer man aldrig på tanken att tala om GS med någon annan, för man förstår hur overkligt det låter.

Jag kan inte tänka mig att alla dom är delaktiga i GS är empatistörda psykopater, däremot måste man i sin grupp totalt ha avhumaniserat den man utsätter. För allt GS handlar om är ju egentligen att kränka ens mänskliga rättigheter. Därför tänker jag mig att det är försvarsmakten som ligger bakom programmet. Man ser helt enkelt oss som fiender och inre hot mot någonting, och man ligger i krig med oss. Utövarna av GS är som en slags soldater.

Som det fungerar i krig, människan har egentligen en spärr att skada andra. Men i krig så ser man till att avhumanisera fienden, så man pratar om Ryssen, Juden, etc. Bara kolla hur man framställde judarna i Tyskland under 30-talet, eller för den delen japaner i USA under andra världskriget. När vi pratar om Serbien som RiktigTI är inne på så var det ju krig i Jugoslavien under 90-talet, där folkgrupper som i flera decennier levt sida vid sida med varandra i samma stat bedrev etnisk rensning mot varandra. Det är krig och det föregås av en enorm avhumanisering av den andre. Det är vanliga människor som bedriver folkmorden, och man gör det för man blivit omprogrammerad att man handlar rätt.

Så tänker jag mig att GS fungerar. En "TI" är en fiende till systemet, av anledningar jag själv inte förstår faktiskt. Jag är en ganska så hygglig person som inte vill någon ont, har aldrig begått grova brott och tycker inte om våld, så att jag verkar framställas som en terrorist i dessa GS-kretsar är underligt.

Du kan knappast uppnå något med att berätta för omgivningen än att framstå som störd.

Själva begreppet TI fiins nte och GS som metod för inns inte. Däremot är du målperson vilket innebär av intresse för övervakning och du är stämplad. Vilken stämpel du har på dig vet du nog själv men det kan vara politiskt, autismspektra, psykis, rasism, gillar snacka konsoirationsteorier, vaccinmotståndare, knarkmissbruk, brottsförebyggande övervakning med mera. Visst stämplingen av dig behöver inte vara sant eller att det är just du som är huvudmåltavlan. Kan lika gärna vara en släkting som är huvudmålet för deras intresse. Nån med pengar.

Egentligen är underrättelsens, SAP-s och fackförbundens angiverinätverk cirka fem procent av befolkningen. En personlig konflikt, avundssjuka, hätsk diskuskon, ekonomiska intressen är tillräckligt för att sätta dig på deras karta. De skriver nåt skit på dig som hämnd så är du fast.

Finns inte heller. nån egentlig plan vad ledningen ska göra med dig utan de låter bara din telefon hackas och så kommer alla inom näverlen se skiten de skrivit om dig i den profil de har om dig i sitt privata lägesbaserade. nätverk. Detta innebär att oavsett vart du flyttar så kommer det alltid finnas några som trakasserar dig.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-02-06 kl. 16:59.
Citera
2022-02-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Ifall du bill avrätta personerna på din 20 personer långa lista så kommer du ändå bara skjuta budbärare. Huvuduppdragsgivaren över underrättelsren som ju alltid är statsministern kommer du inte åt.

Alternativet som du kanske tänkt dig att sprida din lista bland tio personer vore lika idiotiskt. Att du sprider ditt case i idiotgrupper gör inte saken bättre.

Vem vill du övertyga med dina skriverier? I bästa fall kan du locka till dig en samling typ helikoptersnubben som tror han förföljs av droner och helikoptrar, folk som tror de blir skjutna med smärtvapen vid varje kallfront, UFO snubben som tror mänskligheten infiltrerats av reptianer i mänsklig skepnad, chemtrailsnubben, idioten som spelar in ljudet från flkten och kylakåpet, vaccinteoretikern, ADHD idiotenoch dåren som letar mikrochipp under huden via röntgen.

Struntet i dina skriver kommer heller aldrig leda till nåt. Du gör ju bort dig totallt. Rena hovnarren.

Exakt, finns egentligen ingen anledning att ge sig på det här fotfolket. Även om det är frestande för att det är möjliggörare för programmets fortskridande. Däremot är det inga viktiga personer. Missförstå mig rätt, jag anser inte att jag är en viktig person. Men uppenbarligen är det viktigt för GS-programmet att misskreditera och förstöra för mig, av anledningar jag själv inte kan förstå.

Så hur misskrediterar man en person så mycket man kan, kanske genom att man går och mördar någon i vad som verkar vara ett vansinnesdåd? Ni GS-utövare borde förstå att ni inte är viktiga personer, ni springer någon annans ärenden och inte era egna och de ansvariga skulle förmodligen inte bry sig det minsta om ni blev utsatta för våld, tvärtom. Man önskar att det ska hända.

Så vad som krävs för att få ett stopp på det här kanske är just en visselblåsare i de egna leden, inse att ni bara är nyttiga idioter som spelar ett farligt spel.
Citera
2022-02-06, 17:01
Medlem
Citat:
Du kan knappast uppnå något med att berätta för omgivningen än att framstå som störd.

Själva begreppet TI fiins nte och GS som metod för inns inte. Däremot är du målperson vilket innebär av intresse för övervakning och du är stämplad. Vilken stämpel du har på dig vet du nog själv men det kan vara politiskt, autismspektra, psykis, rasism, gillar snacka konsoirationsteorier, vaccinmotståndare, knarkmissbruk, brottsförebyggande övervakning med mera. Visst stämplingen av dig behöver inte vara sant eller att det är just du som är huvudmåltavlan. Kan lika gärna vara en släkting som är huvudmålet för deras intresse. Nån med pengar.

Egentligen är underrättelsens, SAP-s och fackförbundens angiverinätverk circa fem procent av befolkningen. En personlig konflikt, avundssjuka, hetsk diskuskon, ekonomiska ntressen är tillräckligt för att sätta dig på deras karta. De skriver nåt skit på dig som hämnd så är du fast.

Finns inte heller. nån egentlig plan vad ledningen ska göra med dig utan de låter bara din telefon hackas och så kommer alla inom näverlen se skiten de skrivit om dig i den profil de har om dig i sitt privata lägesbaserade. nätverk. Detta innebär att oavsett vart du flyttar så kommer det alltid finnas några som trakasserar dig.

Jodå det har jag märkt. Verkar som att det är viktigt att visa att man har koll på en oavsett, det gör att man får en uppgiven känsla av att det inte finns någon utväg. Så jag har bestämt mig för att inte fly och inte skrämmas att släppa allt och sluta upp med det jag gör.

Det är ändå bara en väldig massa hot om att något ska hända och att man ska dö. Det här har pågått i nästan ett decennium och aldrig har man utsatt mig för fysiskt våld, någonsin. Det verkar inte vara tillåtet att ge sig på en fysiskt i dessa kretsar.
Citera
2022-02-06, 17:47
Medlem
Citat:
Exakt, finns egentligen ingen anledning att ge sig på det här fotfolket. Även om det är frestande för att det är möjliggörare för programmets fortskridande. Däremot är det inga viktiga personer. Missförstå mig rätt, jag anser inte att jag är en viktig person. Men uppenbarligen är det viktigt för GS-programmet att misskreditera och förstöra för mig, av anledningar jag själv inte kan förstå.

Så hur misskrediterar man en person så mycket man kan, kanske genom att man går och mördar någon i vad som verkar vara ett vansinnesdåd? Ni GS-utövare borde förstå att ni inte är viktiga personer, ni springer någon annans ärenden och inte era egna och de ansvariga skulle förmodligen inte bry sig det minsta om ni blev utsatta för våld, tvärtom. Man önskar att det ska hända.

Så vad som krävs för att få ett stopp på det här kanske är just en visselblåsare i de egna leden, inse att ni bara är nyttiga idioter som spelar ett farligt spel.

Det finns inget sådant program. Det är vanlig klassisk civila nätverk inom underrättelsen. Dock sysslar de med påverkanskampanjer.

I mitt hemland har ju nätverket som kan associeras till gang stalking varit aktivt sen 50-talet efter den ungerska revolutionen. Istället för hemliga säkerhetspolisen ÁVÓ som avecklades så införde man då så kallade nätverkspersoner. Vanliga medborgare som rekryteras via undrhållshandläggare och underrttelseofficer och skriver avtal. En del tvingas tvingas in genom kompromitterande, lastande uppgifter och utpressning.

Senast gang stalking nätverken i Sverige åkte dit var väl vid IB-affären på 70-talet. Ja vilket var då IN-verksamhetsområde? Jo personbaserad inhämtning och åsiktsregistrering. SAP och 22 tusen arbetsplatsombud användess. Sen dess har IB bara nytt namn. Målpersonerma fick utstå trakasserier, förhindrades jobb och bostäder och låstes in på psyket.
Citera
2022-02-06, 18:15
Medlem
Citat:
Jodå det har jag märkt. Verkar som att det är viktigt att visa att man har koll på en oavsett, det gör att man får en uppgiven känsla av att det inte finns någon utväg. Så jag har bestämt mig för att inte fly och inte skrämmas att släppa allt och sluta upp med det jag gör.

Det är ändå bara en väldig massa hot om att något ska hända och att man ska dö. Det här har pågått i nästan ett decennium och aldrig har man utsatt mig för fysiskt våld, någonsin. Det verkar inte vara tillåtet att ge sig på en fysiskt i dessa kretsar.

Ja det är ju förtäckt verksamhet. Höra men inte se. Typ granne som står och talar mot väggen mot dig. Folk som snackar utanför ditt fönstrr och går vidare. I mitt hemland så finns ju nåt de kallar för tjänste. Det innebär att någon inom din släkt behöver ansöka för att ens få skriva SMS med dig. Sedan så är ju de som arbetar undantagna att de till varhe pris ska undvika dig men det kan hända att säkerhetsvakten och kassörskan säger saker till varandra som bara nätverket vet om mig och glirar elakt mot mig. Detta i en stad som Budapest.

Mot mig har det hållit på i två länder och fem olika städer. Dock ser jag ju att de antalsmässigt är mycket färre i Sverige.
Citera
2022-02-07, 01:54
Medlem
Borttagen kommentar
Senast redigerad av Signalspaning 2022-02-07 kl. 02:47.
Citera
2022-02-07, 02:37
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Hur förklara du den massiva propagandan online om det här?

Om staten är ansvarig så vore det omöjligt i Sverige att komma undan med en öppen angivarnätverk som du beskriver. Inte fan ska min egna familj i 15 år samarbeta med svenska staten i att trakassera mig - det är omöjligt i de ramar du skriver.

Min GS sträcker sig online också - de spårar all min aktivitet samt använder folk online för att utföra psykologiska operationer mot mig. Jag tror inte att svenska staten har den förmågan eller viljan att spela hjärnspel i 15 år varav 9 år av öppen GS.

Visst kan de använda ett specifikt angivarnätverk som de skapat runt mig specifikt där endast jag är målperson som de flesta går med på att påverka i hemlighet. Det förklarar inte varför de tar kontakt med alla jag har kontakt med online - jag är online 95% av tiden som socialt liv. Det verkar inte spela roll offline eller online - de rekryterar överallt.

Därmed måste du själv fråga dig vad DE vill att JAG ska tro om det?? De DE vill att jag ska tro är att det är GUD (SATAN) som ansvarar för det - att en ANDE tar över personer eller liknande för att skicka MEDDELANDE till mig för att det är så DE format det.

Sedan att andra bekänt att det t.ex. ska handla om att de tror eller jag tror att jag är anti-kristus är en annan sak. Jag vet att de tar kontakt med folk, ger dem skript där de ska tala med mig om vissa saker, bete sig på visst sätt etc.

Nu snackar vi inte om outbildade IQ-90 utan mina högutbildade IQ-120+ som deltar i det. Personer som i många fall visat att de bryr sig om mig.

Jag tror att denna underrättelse- & påverkansoperation är till för att styra mitt liv genom min familj utefter ett visst kristet trossystem.

Hur förklarar du den massiva propaganda online om religion?

Att de ska ett nätverk genom mobilen är inte helt otroligt - de som deltagit har visat att de läser i mobiltelefonen före & efter deras aktiviteter.

Deras mål är att hålla koll på mig 24/7. Jag tror att de vill utföra beteende- & trossystemförändring sedan jag var tonåring - möjligen att jag ska bli mer kristen, läsa bibeln & tro mer på Gud därav denna Gudlika inflytande de försöker övertyga mig om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in