Citat:
Ursprungligen postat av
Signalspaning
Ifall du bill avrätta personerna på din 20 personer långa lista så kommer du ändå bara skjuta budbärare. Huvuduppdragsgivaren över underrättelsren som ju alltid är statsministern kommer du inte åt.
Alternativet som du kanske tänkt dig att sprida din lista bland tio personer vore lika idiotiskt. Att du sprider ditt case i idiotgrupper gör inte saken bättre.
Vem vill du övertyga med dina skriverier? I bästa fall kan du locka till dig en samling typ helikoptersnubben som tror han förföljs av droner och helikoptrar, folk som tror de blir skjutna med smärtvapen vid varje kallfront, UFO snubben som tror mänskligheten infiltrerats av reptianer i mänsklig skepnad, chemtrailsnubben, idioten som spelar in ljudet från flkten och kylakåpet, vaccinteoretikern, ADHD idiotenoch dåren som letar mikrochipp under huden via röntgen.
Struntet i dina skriver kommer heller aldrig leda till nåt. Du gör ju bort dig totallt. Rena hovnarren.
Hur förklara du den massiva propagandan online om det här?
Om staten är ansvarig så vore det omöjligt i Sverige att komma undan med en öppen angivarnätverk som du beskriver. Inte fan ska min egna familj i 15 år samarbeta med svenska staten i att trakassera mig - det är omöjligt i de ramar du skriver.
Min GS sträcker sig online också - de spårar all min aktivitet samt använder folk online för att utföra psykologiska operationer mot mig. Jag tror inte att svenska staten har den förmågan eller viljan att spela hjärnspel i 15 år varav 9 år av öppen GS.
Visst kan de använda ett specifikt angivarnätverk som de skapat runt mig specifikt där endast jag är målperson som de flesta går med på att påverka i hemlighet. Det förklarar inte varför de tar kontakt med alla jag har kontakt med online - jag är online 95% av tiden som socialt liv. Det verkar inte spela roll offline eller online - de rekryterar överallt.
Därmed måste du själv fråga dig vad DE vill att JAG ska tro om det?? De DE vill att jag ska tro är att det är GUD (SATAN) som ansvarar för det - att en ANDE tar över personer eller liknande för att skicka MEDDELANDE till mig för att det är så DE format det.
Sedan att andra bekänt att det t.ex. ska handla om att de tror eller jag tror att jag är anti-kristus är en annan sak. Jag vet att de tar kontakt med folk, ger dem skript där de ska tala med mig om vissa saker, bete sig på visst sätt etc.
Nu snackar vi inte om outbildade IQ-90 utan mina högutbildade IQ-120+ som deltar i det. Personer som i många fall visat att de bryr sig om mig.
Jag tror att denna underrättelse- & påverkansoperation är till för att styra mitt liv genom min familj utefter ett visst kristet trossystem.
Hur förklarar du den massiva propaganda online om religion?
Att de ska ett nätverk genom mobilen är inte helt otroligt - de som deltagit har visat att de läser i mobiltelefonen före & efter deras aktiviteter.
Deras mål är att hålla koll på mig 24/7. Jag tror att de vill utföra beteende- & trossystemförändring sedan jag var tonåring - möjligen att jag ska bli mer kristen, läsa bibeln & tro mer på Gud därav denna Gudlika inflytande de försöker övertyga mig om.