Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Säger jag. Annars om du inte har upptäckt det så är väldigt mycket av det du skriver OT och strider mot de regler som Flashback har att styra upp vad som är OT eller annat regelvidrigt i trådarna. Så för att återgå till denna tråds "röda linje" undrar jag (om du har tid mellan dina andra funderingar vill säga): Vem tror du att Levin väljer som andrekämpe och hur tror du utgången blir nu imorgon Söndag? Blir det Jonas? Eller någon annan och i så fall: Vem? Själv tror jag att Levin väljer Arild eller Abel. Att Levin åker ut hoppas jag - det skulle röra om i grytan ÄVEN om Levin skulle välja Jonas som SB, vilket jag inte tror att Jonas klarar utav!
Och jag säger att alla inlägg som handlar om den tunna röda linjen (tråden) i FARMEN om dess sociala spel och tävlingar om en halv miljon (innan skatt) filtrerar jag effektiv bort med blicken från att läsa, pröva det du också och vänta tålmodigt på att dom riktiga? moderatorerna med den reella makten plockar bort dessa Ot-regelvidriga inlägg om det sociala spelet etc.
"Det är fint & visa vad man känner" är den feminina värdegrunden Anna Brolin, vad känner du? jag tror kanske att Paulo frågade vad tänker du?
Jag tror jag vill byta tillbaka Robot-Linda
Citat:
Ursprungligen postat av
7n0llan
Han Jonas ser ut som en redneckvariant av Jerka Johansson.
Nej han ser ut som redneckvarianten av Wille Crawford, både ser ut att ha fått ett för hårt slag mot käken, dom använder inte hela munnen när dom pratar, utan använder bara caudal och superior delarna
Cecilia kommer fram som en sanningsägare, sådant gillas, Monica är rätt blåst, ja det syns faktiskt
på utseendet, det där är ett kategoriskt lågpanne-face så hon kan mycket väl ha rätt.
Cissy är alltså en arbetargrabb som jobbar som lagerarbetare, då är man sådär (h)ärlig