2022-02-06, 22:05
Medlem
Vilket roligt avsnitt, Levin vilken master mind som inte bara engång blir utspelad utan två.
Citera
2022-02-06, 22:11
Medlem
Keisha och Monika är dom som stör mig mest nu.
Bella är störig men hon är bättre än hårflätarmaffian.
Hade Farmen haft några plöjda fält kunde Storbonden satt Keisha mitt på fältet för hon är en dyngspridare av stora mått.
Och Monika försöker inte ens fejka arbete och lierar sig tydligt med Lenin/Levins revolutionära allians.
Men Bella kan jag faktiskt stå ut med om hon hämtar sig efter Lenins avgång.
Annars är risken att hon blir bitter och tråkig istället för irriterande o rolig för mig som Farmentittare..
Och jag tillhör den skaran som tyckte att det var kul att Lenin fick lämna så det blev punka på den alliansen.
Plus att som tidigare kommenterats av andra, alltid kul när en som flaggar sig som spelare själv blir spelad.
Citera
2022-02-06, 22:12
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-06 kl. 22:24.
Citera
2022-02-06, 22:14
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Säger jag. Annars om du inte har upptäckt det så är väldigt mycket av det du skriver OT och strider mot de regler som Flashback har att styra upp vad som är OT eller annat regelvidrigt i trådarna. Så för att återgå till denna tråds "röda linje" undrar jag (om du har tid mellan dina andra funderingar vill säga): Vem tror du att Levin väljer som andrekämpe och hur tror du utgången blir nu imorgon Söndag? Blir det Jonas? Eller någon annan och i så fall: Vem? Själv tror jag att Levin väljer Arild eller Abel. Att Levin åker ut hoppas jag - det skulle röra om i grytan ÄVEN om Levin skulle välja Jonas som SB, vilket jag inte tror att Jonas klarar utav!
Och jag säger att alla inlägg som handlar om den tunna röda linjen (tråden) i FARMEN om dess sociala spel och tävlingar om en halv miljon (innan skatt) filtrerar jag effektiv bort med blicken från att läsa, pröva det du också och vänta tålmodigt på att dom riktiga? moderatorerna med den reella makten plockar bort dessa Ot-regelvidriga inlägg om det sociala spelet etc.

"Det är fint & visa vad man känner" är den feminina värdegrunden Anna Brolin, vad känner du? jag tror kanske att Paulo frågade vad tänker du?
Jag tror jag vill byta tillbaka Robot-Linda

Citat:
Ursprungligen postat av 7n0llan
Han Jonas ser ut som en redneckvariant av Jerka Johansson.
Nej han ser ut som redneckvarianten av Wille Crawford, både ser ut att ha fått ett för hårt slag mot käken, dom använder inte hela munnen när dom pratar, utan använder bara caudal och superior delarna

Cecilia kommer fram som en sanningsägare, sådant gillas, Monica är rätt blåst, ja det syns faktiskt
på utseendet, det där är ett kategoriskt lågpanne-face så hon kan mycket väl ha rätt.
Cissy är alltså en arbetargrabb som jobbar som lagerarbetare, då är man sådär (h)ärlig
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-06 kl. 22:40.
Citera
2022-02-06, 22:16
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Arlind fick ingen utskällning av Jonas utan han sa det han ville säga om Arre i synken istället.
Härligt att Arlind körde med raka puckar och att det inte blev någon läggmatch denna gång 😀👍

Läs en gång till vad jag skrev = att trojkan skällde på Arre - på verandan oh efteråt - INTE Jonas.
Jonas sa i synken att han skulle plocka ALLA (inte Arre...) - en efter en!
Citera
Medlem
Levin innan kampen - ”Jag är inte orolig, jag vet att jag slår honom oavsett vilken gren han väljer.”

Levin efter kampen - ”Han var oärlig och gjorde inte som han lovat, att välja Kannan och sedan lägga sig”.

Sicken jävla pajas!
Senast redigerad av Master.Palm 2022-02-06 kl. 22:24.
Citera
Medlem
Jag tyckte jättemycket om Arlinds bus. Ortengänget uppskattade det inte men det är den som har gjort buset som skall ha roligast.
Citera
2022-02-06, 22:17
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Jag gillar inte heller Bea men tycker hon faktiskt har varit lite små rolig senaste avsnitten, hon har visat att hon kan bjuda på sig själv lite i alla fall.
Men ja att hon har varit modell känns ju lite sisådär när man ser henne nu https://imgur.com/a/aAJOi8R
Kan ligga nått i pillergrejen också. Det skulle inte förvåna mig heller om hon är benzo torsk
Herregud vad människan ser ut. Från fotomodell till denna skräck borde bero på intagande av otillåtna medel. Har hon gått på metamfetamin kanske? Stör mig fortfarande på länken hon har runt halsen. Är det guld eller nåt annat material. Hoppas i så fall att hon inte bor i närheten av Skäggetorp eller annan ort med liknande invånare. Då ligger hon risigt till.
Citera
2022-02-06, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Levin innan kampen - ”Jag är inte orolig, jag vet att jag slår honom oavsett vilken gren han väljer.”

Levin efter kampen - ”Han var oärlig och gjorde inte sin han lovat, att välja Kanaan och sedan lägga sig”.

Sicken jävla pajas!
Exakt. Levin tänkte lura tv-tittarna att han vann i en ärlig kamp fast han i smyg hade blivit lovad en läggmatch av Arlind. När läggmatchen uteblev gnällde han på att Arlind var oärlig. Undrar om Levin inser ironin?
Citera
2022-02-06, 22:24
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7n0llan
Han Jonas ser ut som en redneckvariant av Jerka Johansson.
klockrent ju - lite som den där seriefiguren James Fjong också
Citera
2022-02-06, 22:29
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Har Helené plasttuttar? De ser misstänkt stora ut.

Japp. Tittar man på hennes FB så ser man på bilder från 2014 att brösten har ändrat väldigt i storlek.
Citera
2022-02-06, 22:30
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Jag tyckte jättemycket om Arlinds bus. Ortengänget uppskattade det inte men det är den som har gjort buset som skall ha roligast.

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Exakt. Levin tänkte lura tv-tittarna att han vann i en ärlig kamp fast han i smyg hade blivit lovad en läggmatch av Arlind. När läggmatchen uteblev gnällde han på att Arlind var oärlig. Undrar om Levin inser ironin?

Älskar detta!
Så jävla roligt att orten-gänget fick sig en släng av sleven tillbaka och fick smaka på sin egna medicin.

Vilket jävla pack alltså, vidriga människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in