2022-02-06, 05:28
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Svårt att gilla någon i årets Farmen. Tycker negern verkar mest sympatiskt men det kan ju vara ett spel. Trista individer överlag och vad den där Bella gör där är en gåta. Ju fler tatueringar desto mer korkade. Sen funderar jag varför kärringen Bea springer omkring med en stor kätting runt halsen. Hon är avskyvärd och saknar allt vad som är tilldragande hos en person. Att hon varit modell tvivlar jag på vilket hon påstod i nåt sammanhang. I så fall har hon gangserat rejält och jag gissar på pillerknarkande.
Jag gillar inte heller Bea men tycker hon faktiskt har varit lite små rolig senaste avsnitten, hon har visat att hon kan bjuda på sig själv lite i alla fall.
Men ja att hon har varit modell känns ju lite sisådär när man ser henne nu https://imgur.com/a/aAJOi8R
Kan ligga nått i pillergrejen också. Det skulle inte förvåna mig heller om hon är benzo torsk
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-06 kl. 05:31.
Citera
2022-02-06, 09:02
Medlem
Dr.Katis avatar
Dagens avsnitt...
Senast redigerad av Dr.Kati 2022-02-06 kl. 09:05.
Citera
2022-02-06, 10:13
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Dagens avsnitt...

Senast redigerad av CS128 2022-02-06 kl. 10:15.
Citera
2022-02-06, 10:29
Avslutad
Har Helené plasttuttar? De ser misstänkt stora ut.
Citera
2022-02-06, 10:38
Medlem
Bella är den enda som lyckas störa mer och mer för varje avsnitt.

Alla whitetrash tatueringar för att spela cool, i samband med sitt blattesnack som hon kan fått från sitt jobb delvis, gör henne imponerande osexig och förvirrande blåst.
Citera
2022-02-06, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Citera
2022-02-06, 11:14
Medlem
tempeZZts avatar
Citera
2022-02-06, 11:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors

Citera
2022-02-06, 11:24
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Citera
2022-02-06, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Man var klädd på detta viset på tidigt 1900-tal (se nedan länk) som Farmen ska föreställa

Farmen är rena semestern jämförelse med hur det var på 1900-talet.

Men om du gillar att hålla det tidsenligt får du väl vara konsekvent och köpa att värderingarna också är detsamma bland t.e.x. användare som försöker leva sig in i programmet, det gör ju det hela bara ännu mer tidstroget. Dessutom kostar det inte en spänn.

Blir bara märkligt att försöka plocka russinen ur kakan och påstå att vissa saker passar in i programmet och samtidigt försöka förbjuda och slå ner på andra yttringar som gör programmet mer autentiskt, speciellt när man (som du) har en fäbless för att hänvisa till hur det faktiskt såg ut på den tiden.
Citera
2022-02-06, 12:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Farmen är rena semestern jämförelse med hur det var på 1900-talet.

Men om du gillar att hålla det tidsenligt får du väl vara konsekvent och köpa att värderingarna också är detsamma bland t.e.x. användare som försöker leva sig in i programmet, det gör ju det hela bara ännu mer tidstroget. Dessutom kostar det inte en spänn.

Blir bara märkligt att försöka plocka russinen ur kakan och påstå att vissa saker passar in i programmet och samtidigt försöka förbjuda och slå ner på andra yttringar som gör programmet mer autentiskt, speciellt när man (som du) har en fäbless för att hänvisa till hur det faktiskt såg ut på den tiden.

Märkligt hur andra får fortsätta att ojja sig över något som klädsel och att man ska kallas för "hora och avklädd och lössläppt" etc i dagens 2000-tal när deltagarna deltar i Farmen en varm sommar - medan jag enbart har en fäbless för Farmens försök att efterlikna tidsandan (tidigt 1900-tal) men produktionen inte verkar ha råd att göra det i ALLT t ex rekvisita. Farmen dvs TV4 har nog inte samma plånbok som de har i t ex USA etc att efterlikna ALLT (kläder då!) för att det ska bli tidsenligt och när de försöker med t ex Spanska sjukan då klagar folk minsann i denna tråd och jämför med idag: covid-19 - DET går tydligen bra?! Trots att konceptet Farmen verkligen försöker - historiskt - att i TVrutan försöka skildra hur det var vid den tiden/årtalen Ingen har klagat på männens klädsel och kallat dem för "avklädda, lössläppta eller manshoror" ... så varför tillåts andra sitta och racka ner på deltagarna som är kvinnor vad gäller klädseln? Att kalla deltagande kvinnor för "avklädd, lössläppt och hora" ÄR att gå över gränsen tycker jag - när tråden är tänkt att handla om Farmen: dess sociala spel och utförda arbete och tävlingen!
Citera
2022-02-06, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Framförallt har Levin ett ordförråd som en 13 åring med adhd. ”Helvete jävla fitta, knulla jävla” i samma mening. Min 6 åring frågar mig varför han pratar så.

Men man kanske inte får diskutera språket, utseende o sex är tydligen någon som tar bort ”yttrandefrihet på riktigt”.

Tycker hans pakt består endast av svagbegåvade.

Arlind är min favorit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in