2022-02-06, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Hennes senaste vlogg.. jag orkar bara se små bitar i taget. Inleder med att hon har en tight klänning (ej mammakläder) i storle xs.

Iaf på slutet så läser hon upp en bröllopsinbjudan. Dels står det klädsel kavaj - vilket hon inte vet vad det innebär. Sedan ska bröllopet vara barnfritt. Linn tänker se till att få dispens för sin nyfödda unge. För att i nästa andetag säga att hon själv ska ha ett barnfritt bröllop med undantag av sina egna barn . För man vill ju inte någon annans barn skriker och förstör.

Mycket man inte förstår sig på. Men varför läser hon upp heeeela bröllopsinbjudan på sin YT?? Jag tänker att en inbjudan är liksom personlig och privat, hon läser upp den som om att det vore ett offentligt evenemang!! Hoppas verkligen att hon har deras godkännande innan hon la ut filmen. Känns som om att det bara är skryt över att hon känner dom och fått en inbjudan, men det hade räckt att säga att de fått inbjudan. Pinsamt.
Citera
2022-02-06, 19:29
Medlem
Citat:
Hennes senaste vlogg.. jag orkar bara se små bitar i taget. Inleder med att hon har en tight klänning (ej mammakläder) i storle xs.

Iaf på slutet så läser hon upp en bröllopsinbjudan. Dels står det klädsel kavaj - vilket hon inte vet vad det innebär. Sedan ska bröllopet vara barnfritt. Linn tänker se till att få dispens för sin nyfödda unge. För att i nästa andetag säga att hon själv ska ha ett barnfritt bröllop med undantag av sina egna barn . För man vill ju inte någon annans barn skriker och förstör.
Det reagerade jag också på att hon bara vill ha sina egna barn på sitt bröllop, så superego. Minns att hon sa innan hon träffade Simon att hon inte kunde tänka sig att träffa en kille med barn sen tidigare....själv har hon två. Kan hon inte älskar eller tycka om andras barn? Så märkligt.
La också märke till hur hon ofta ska få det att låta som att barnmorskorna tycker att HON är nåt över det vanliga och att hon ska ha särskild behandling?! Antagligen föratt de tycker hon är så förståndig och framförallt vacker!!
Citera
2022-02-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Det reagerade jag också på att hon bara vill ha sina egna barn på sitt bröllop, så superego. Minns att hon sa innan hon träffade Simon att hon inte kunde tänka sig att träffa en kille med barn sen tidigare....själv har hon två. Kan hon inte älskar eller tycka om andras barn? Så märkligt.
La också märke till hur hon ofta ska få det att låta som att barnmorskorna tycker att HON är nåt över det vanliga och att hon ska ha särskild behandling?! Antagligen föratt de tycker hon är så förståndig och framförallt vacker!!

Jaa hon har sagt att killen inte ska ha barn för hon vill ha många barn… står på hennes blogg. Och även att ”han ska ta till sig mina barn som sina egna”. Men han fick ändå inte ha barn. Jahapp.

Och jepp tycker det är en konstig bm hon gått hos som fokuserar på hur vacker hon är, och hur SMART för sin ålder hon verkar vara. Suck! Dock sa hon ju också att när hon födde Juvelia (lol namnet) att bm hade sagt att hon var den mest ”uppiffade mamman på hela bb”. Viktig info.
Citera
2022-02-06, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Jaa hon har sagt att killen inte ska ha barn för hon vill ha många barn… står på hennes blogg. Och även att ”han ska ta till sig mina barn som sina egna”. Men han fick ändå inte ha barn. Jahapp.

Och jepp tycker det är en konstig bm hon gått hos som fokuserar på hur vacker hon är, och hur SMART för sin ålder hon verkar vara. Suck! Dock sa hon ju också att när hon födde Juvelia (lol namnet) att bm hade sagt att hon var den mest ”uppiffade mamman på hela bb”. Viktig info.
Ja helt otroligt!
Ja det är verkligen märkligt att en BM fokusera på det, men också att Linn måste skriva ut det med ☺️ de kanske säger det "iförbi farten" och inte menar så mycket med det, eller så kanske de tycker det är lite märkligt med någon som är såå uppiffad inför förlossningen. Hon kanske tolka in mer i orden föratt hon har stort bekräftelse behov.
Citera
2022-02-06, 20:00
Medlem
Så läkaren tyckte att Linn var vacker och klok för att hon inte vill tvinga ut bebisen i förtid hahaha
För det första upprepar Linn bara sånt som hon har läst här..hon har inga egna kunskaper eller åsikter

Undrar vad läkaren hade tyckt om hon hade vetat om hur Linn betedde sig när J låg i magen..hon var ju som besatt hela juni månad att få ut ett barn som skulle komma omkring den 10 juli..helt sjukt. Men nu ska hon såklart spela ängel och så patetiskt att ljuga om att en läkare skulle säga att hon är vacker..vad har det med hennes förlossning att göra.

Hoppas läkaren kollar på hennes senaste vlogg där Linn blir förvirrad och tror att hon också ska ha kavaj på sig till vigseln..fan vad pinsamt att hon ska skriva och fråga brudparet..de kommer ju fatta att hon är totalt blåst

Simon såg väldigt tunn och sliten ut..han verkar inte må särskilt bra..är han sjuk?
Citera
2022-02-06, 20:08
Medlem
Jag reagerade också på att en läkare säger att hon är vacker. Finns två alternativ antingen att Linn hittar på eller att hon suttit "gråtit" över att hon inte känner sig lika fin denna gång. Läkaren känner sig tvingad att ge henne komplimang.

Jag orkade dock inte lyssna på allt hennes svammel efter att hon träffat läkaren.
Citera
2022-02-06, 20:19
Medlem
Tänkte också på det. Att hon måste skriva ut vad BM/läkare osv sagt om henne säger endel om att hon har dåliga självkänsla. Precis som hon inte tål minsta lilla fråga, eller blir kränkt över minsta lilla och MÅSTE blocka personen så är hon lika extrem åt andra hållet. Minsta lilla som kan bekräfta hur bra hon är på något vis förstoras hos henne och hon vill att andra ska höra det för att övertyga sig själv och visa andra att dom som tycker annorlunda har "fel". Hur många ggr har hon inte sagt att andra tycker hon är mogen för sin ålder... För att hon kämpar med den förutfattade meninen om att unga föräldrar är omogna plus att många faktiskt tycker hon är omogen.

Det räcker dock med att skrolla lite på hennes insta för att se att inse hur "mogen" hon är..
Citera
2022-02-06, 21:37
Medlem
Det är narcissistisk personlighet all over henne alltså
Citera
2022-02-06, 21:45
Medlem
Vad har hänt med Simon? Ser fan sjuk ut?
Citera
2022-02-06, 22:15
Medlem
Citat:
Jag reagerade också på att en läkare säger att hon är vacker. Finns två alternativ antingen att Linn hittar på eller att hon suttit "gråtit" över att hon inte känner sig lika fin denna gång. Läkaren känner sig tvingad att ge henne komplimang.

Jag orkade dock inte lyssna på allt hennes svammel efter att hon träffat läkaren.
Ja så kan det ju ha varit, att hon sa att hon inte alls kände sig så fin och då blir det ju naturligt att Bm säger något snällt så att hon ska må bättre.
Citera
2022-02-06, 23:03
Medlem
Ingen väm till S som kan berätta hur det står till med familjelivet?

Senaste inlägget saknar taggning till S. Konstigt att inte dela gravbilder med sin älskade. Men vad vet jag, själv väntade jag 3 1/2 år innan vi blev föräldrar.
Citera
2022-02-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Det är narcissistisk personlighet all over henne alltså

Klockrent att hon är, stämmer in på allt. Simon är nu fast i en rävsax. Måste fejkle in i kameran och skriva 1000 hjärtan till sin perfakta tjej som bär det perfekta barnet annars blir det hus i helvete. Hockey får han snart lägga på hyllan när Linnsan inser att det inte genererade lyxliv som hon trodde. Utan det snarare visade sig göra att han inte är hemma och gulligullar och tillverkar fruktfat och barn.

3 barn samtidigt varannan vecka eller vad det blir ja det kommer bli kämpigt för prinsessan den veckan. Eller nä försten. Hon kan ju skicka dem till förskolan hela dagarna så hon kan gå på spa under tiden 😂😂😂😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in