2022-02-06, 15:40
Medlem
Att Sara inte är rädd för att någon ska hämnas eller attackera henne när hon är själv och konfronterar. Krävs mod

Jag menar, de flesta inser ju att deras liv raseras på alla sätt just där och då och när folk blir trängda kan vissa göra vad som helst.
Citera
2022-02-06, 15:43
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan09
Att Sara inte är rädd för att någon ska hämnas eller attackera henne när hon är själv och konfronterar. Krävs mod

Jag menar, de flesta inser ju att deras liv raseras på alla sätt just där och då och när folk blir trängda kan vissa göra vad som helst.

Ja, än så länge verkar de inte stött på någon som vill bjuda upp till dans. Kanske för att Patrik är 2 m lång och rätt biffig. Men förr eller senare måste det ju hända. Hoppas de kommer lägga ut videon då.
Citera
2022-02-06, 16:00
Medlem
Jasmine4555s avatar
Senaste verkar vara en läkare eller åtminstone jobba inom vården. Så läskigt!! Blir spännande att se vad som händer med hans jobb. Äckel.
Citera
2022-02-06, 16:07
Medlem
hjaelploskilles avatar
Den här senaste snubben är väl typen de borde jaga, otrolig skillnad mellan honom och de lätt förståndshandikappade 90% andra som de fångat in

Är det förresten någon som märker skillnaden på hur Dumpens fiskare pratar med gäddorna nuförtiden? De är extremt på, syns i de senaste chattloggarna. För inte alls länge sedan var det männen som fick initiera och upprätthålla det sexuella chattandet men nu är det fiskarna som verkligen anstränger sig för att ta konversationen dit
Senast redigerad av hjaelploskille 2022-02-06 kl. 16:10.
Citera
2022-02-06, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoro
Som sagt tänk efter.
Vad finns för behov för en barnvåldtäktsman att ljuga för en annan barnvåldtäktsman?

Dumpen.se's slogan är ”Kill your local pedophile”.
Det kan man såklart tolka på olika sätt, men det är uppenbarligen formulerat som en uppmaning.
Syftet med att hänga ut pedofilerna är att första deras liv. Om det sker via död eller via andra metoder spelar ingen roll för Patrik och Sara. Tyvärr spelar det inte heller roll ifall de hänger ut helt oskyldiga människor som inte vill ha sex med barn.

Den åsikten får stå för dig.

Att förstöra livet för ett äckligt Peddo som kommer förstöra ett barns liv är bara helt rätt. Noll empati för dom.
Sen ska man också vara tydlig inte en ENDA av uthängningarna har varit felaktig då dom tydligt ser ålder, skickar bilder och vill boka träff med små barn.
Så bevisen för 99.9% av alla är klockrena och därför dom får panik och skyller ifrån sig eller flyr

Det är som sagt endast det fallet med "Mamman och barnet" som är sjukt otydligt och kan inte förstå varför dumpen inte svarar här? Skrev en kommentar på deras hemsida med men dom har inte godkänt det..
Ville bara ha mer bevis vad mannen faktiskt sagt då det är så oerhört vagt på det dom lagt upp.
Citera
2022-02-06, 16:09
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Senaste verkar vara en läkare eller åtminstone jobba inom vården. Så läskigt!! Blir spännande att se vad som händer med hans jobb. Äckel.

Jo, det är nog inte så att dom kvoterar in pedofiler inom transportsektorn. Det finns nog överallt. Några av dina vänner är det säkert. Om du har några?

Äsch nytt namn, skägg och snagga håret så kan han säkert söka jobb i Göteborg. Med lite tur kommer det in en 2m lång patient med leverproblem snart!
Citera
2022-02-06, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
En helt oskyldig person till pedofili hade ringt polisen.
Kanske, kanske inte..
Han försöker ju göra så att dom inte ska publicera videon och kanske därför han är inte gör det.
Oavsett vad så hoppas jag han är skyldig men jag är verkligen inte övertygad om just denna mannen och är övertygad att du förstår vad jag menar.
Citera
2022-02-06, 16:22
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Inga åker ju fast så vad är syftet, han lurar efterblivna män i en fälla från någon sajt för att sen få nollorna som tittar på filmerna att swischa honom pengar.

Hade han gjort det av hjärta så hade han gjort det gratis, ni är lättlurade!
Pinsamt att han måste försörja sig som en webbhora idag.
Citera
2022-02-06, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Inga åker ju fast så vad är syftet, han lurar efterblivna män i en fälla från någon sajt för att sen få nollorna som tittar på filmerna att swischa honom pengar.

Ja han kanske får till en lagändring så att pedofiler kan bli dömda lättare och även få längre straff. Om han ville tjäna pengar så hade det funnits lättare sätt att tjäna pengar på än att starta dumpen. Tror nog att han gör detta för att han bryr sig och att han lite ilska i kroppen gentemot just pedofiler. Men nu är det väl mer intressant att ta reda på vem den senaste läkarpedofilen är eller ska du fortsätta tycka synd om dig och klanka ned på några som gör saker bra och som åstadkommer något.
Citera
2022-02-06, 16:33
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren

Om deras jakt blir tillräckligt känd så kommer det helt förstöra för de som söker efter barn på nätet. Ingen kommer våga chansa på att fastna i nätet så på så sätt är det ju något bra de åstadkommer.

Någon borde för övrigt ta ifrån de här uppenbart förståndshandikappade männen internet.
Senast redigerad av Carlbom 2022-02-06 kl. 16:42.
Citera
2022-02-06, 16:34
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Ja han kanske får till en lagändring så att pedofiler kan bli dömda lättare och även få längre straff. Om han ville tjäna pengar så hade det funnits lättare sätt att tjäna pengar på än att starta dumpen. Tror nog att han gör detta för att han bryr sig och att han lite ilska i kroppen gentemot just pedofiler. Men nu är det väl mer intressant att ta reda på vem den senaste läkarpedofilen är eller ska du fortsätta tycka synd om dig och klanka ned på några som gör saker bra och som åstadkommer något.

Även du kan lura en efterbliven kille att han ska ge dig sin plånbok.

Knappast att han försöker få till en lagändring, han kan ge sken av det men syftet är att tjäna pengar.
Det är ju bättre att han överlämnar materialet till polisen så pedofilerna verkligen åker fast, men då tjänar han ju inga pengar och då faller ju hela idén.
Citera
2022-02-06, 16:37
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Kanske, kanske inte..
Han försöker ju göra så att dom inte ska publicera videon och kanske därför han är inte gör det.
Oavsett vad så hoppas jag han är skyldig men jag är verkligen inte övertygad om just denna mannen och är övertygad att du förstår vad jag menar.

För min del räcker det att jag är övertygad.
Hade han varit oskyldig så hade han ringt polisen och visat sina egna chattloggar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in