Citat:
Till att börja med, har jag skrivit, från start, att jag är tveksam till detta fallet. INTE för att jag inte tror att han var ute efter flickan - och möjligtvis mamman - ja, i den ordningen (!) utan för att han inte BOKSTAVLIGT skriver ut vad det är han vill göra.
O ja, jag är övertygad om att vilken pedofil som helst, ljuger sig blå, när de blir påkomna - bara för att de är jordens största avskum, kan de ju säkert använda hjärnan något. Någon del av hjärnan lär ju funka, då de kan stå och gå..
O nu tänker jag inte lägga mer energi på dig, för du drar bara vidare på ditt dravel o det är vi fler som har insett. Lev väl.
O ja, jag är övertygad om att vilken pedofil som helst, ljuger sig blå, när de blir påkomna - bara för att de är jordens största avskum, kan de ju säkert använda hjärnan något. Någon del av hjärnan lär ju funka, då de kan stå och gå..
O nu tänker jag inte lägga mer energi på dig, för du drar bara vidare på ditt dravel o det är vi fler som har insett. Lev väl.
Angående det fetade - Som sagt, han nämner detta redan i chatten innan det är bestämt att han och mamman ska träffas.
Dvs det är inte något han hittar på när han blir påkommen.
Men nu har jag påtalat det flera gånger och har du problem med läsförståelsen så håller jag med om att det inte är någon större mening i att vi fortsätter diskussionen.
Det märkliga är dock att du vet mycket väl att mannens liv är förstört och människor uppmanas av dumpen.se att mörda mannen. Du vet därtill att det inte finns tillräckligt med bevis, och du tvekar men du tycker ändå det är rätt.
Du bör fundera lite på vilket samhälle du vill ha.
Ett samhälle där vi mördar varandra på lösa grunder, eller ett rättssamhälle.
För mig är valet uppenbart och det är därför jag tar debatten.
.