2022-02-06, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Till att börja med, har jag skrivit, från start, att jag är tveksam till detta fallet. INTE för att jag inte tror att han var ute efter flickan - och möjligtvis mamman - ja, i den ordningen (!) utan för att han inte BOKSTAVLIGT skriver ut vad det är han vill göra.

O ja, jag är övertygad om att vilken pedofil som helst, ljuger sig blå, när de blir påkomna - bara för att de är jordens största avskum, kan de ju säkert använda hjärnan något. Någon del av hjärnan lär ju funka, då de kan stå och gå..

O nu tänker jag inte lägga mer energi på dig, för du drar bara vidare på ditt dravel o det är vi fler som har insett. Lev väl.

Angående det fetade - Som sagt, han nämner detta redan i chatten innan det är bestämt att han och mamman ska träffas.
Dvs det är inte något han hittar på när han blir påkommen.
Men nu har jag påtalat det flera gånger och har du problem med läsförståelsen så håller jag med om att det inte är någon större mening i att vi fortsätter diskussionen.

Det märkliga är dock att du vet mycket väl att mannens liv är förstört och människor uppmanas av dumpen.se att mörda mannen. Du vet därtill att det inte finns tillräckligt med bevis, och du tvekar men du tycker ändå det är rätt.
Du bör fundera lite på vilket samhälle du vill ha.
Ett samhälle där vi mördar varandra på lösa grunder, eller ett rättssamhälle.
För mig är valet uppenbart och det är därför jag tar debatten.
Citera
2022-02-06, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoro
Angående det fetade - Som sagt, han nämner detta redan i chatten innan det är bestämt att han och mamman ska träffas.
Dvs det är inte något han hittar på när han blir påkommen.
Men nu har jag påtalat det flera gånger och har du problem med läsförståelsen så håller jag med om att det inte är någon större mening i att vi fortsätter diskussionen.

Det märkliga är dock att du vet mycket väl att mannens liv är förstört och människor uppmanas av dumpen.se att mörda mannen. Du vet därtill att det inte finns tillräckligt med bevis, och du tvekar men du tycker ändå det är rätt.
Du bör fundera lite på vilket samhälle du vill ha.
Ett samhälle där vi mördar varandra på lösa grunder, eller ett rättssamhälle.
För mig är valet uppenbart och det är därför jag tar debatten.

Okej, jag ger dig en liten klick till..

Det spelar väl ingen roll, om han använder samma lögn två gånger?! Jisses, du är så inkörd i din egna tankebana, så du kan inte skifta till en annan.

Undrar jag vem det är som har lässvårigheter? Måste jag skriva ut exakt vad det är jag motsäger mig mot i detta fallet? GIVETVIS tycker jag att uthängningen av denna person är tveksam, vilket jag trodde att du fattade, men jag hade fel.

Har inte sett någon uppmaning angående att mörda folk. Förövrigt tycker jag att en pedofil som mördas, kommer för lindrigt undan.
Citera
2022-02-06, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Bland det sjukaste jag såg var han som satt och runkade redan i bilen helt öppet på en parkering, nekade allt och sen tar på glasögonen och kör iväg. Då säger Sara "du har samma glasögon som han på bilden" och han svarar "nej jag har inga glasögon" detta samtidigt som han har glasögonen på sig.
Ser rikrigt jävla störd ut någon som vet mer om den snubben?

Du menar mrx. Ja han var riktigt otäck. Jag skulle oxå vilja veta mer om han.
Citera
2022-02-06, 04:06
Medlem
Citat:
Okej, jag ger dig en liten klick till..

Det spelar väl ingen roll, om han använder samma lögn två gånger?! Jisses, du är så inkörd i din egna tankebana, så du kan inte skifta till en annan.

Som sagt tänk efter.
Vad finns för behov för en barnvåldtäktsman att ljuga för en annan barnvåldtäktsman?
Tror du att mannen ljuger för "mamman" om varför han vill träffa henne?

Har du sett någon annan som nappat på dumpen som ljugit redan i chatten om varför de vill träffa fiskaren? Jag bör ha sett alla uthängningar, och alla män som nappar går rakt på sak med vad de vill - de vill ha sex. Gällivaremannen går också rakt på sak - men han vill inte ha sex utan en relation. Att de ska vara som en familj (detta är vad han själv skriver).
Sen har han fantasier om att leka med dottern som innefattar att familjen masserar varandra. Om det är så han förklarat sin fantasi, vilket t om dumpen.se påstår att han gjort per telefon, då tycker inte jag det finns någon anledning alls att påstå att mannen vill ha sex med barn.
Är det udda att han vill massera/få massage från mamman och dottern?
Det beror på hur man tolkar hans vilja. Vill han ha en relation med mamman och vara som en faktiskt del i familjen (vilket verkar vara hans fantasi) då är det inte udda.
Vi är alla olika men jag ser inte något problem eller sexuellt med att familjemedlemmar masserar varandra. Jag tycker som sagt synd om era familjer, ni som skriver här inne som är besatta av sex med barn och som måste tolka allting som sexuellt. Era barn måste ha ett helvete om ni t ex inte ens kan leka eller krama dem.
Visst, ni kan tycka Gällivaremannen går för rakt på sak med att vilja vara en del av en familj, det är udda - men vad fan är det sexuella?
Han har inte ens talat om att göra något sexuellt med barnet, varken i chatt eller telefonsamtal - detta enligt det som publicerats på dumpen.se fram till idag.
Ändå så är barnsex allt ni kan tänka på, vilket tyder på att ni inte är friska.
Då är det ni som borde hängas ut som psykfall - inte han som pedofil.

Citat:
Undrar jag vem det är som har lässvårigheter? Måste jag skriva ut exakt vad det är jag motsäger mig mot i detta fallet? GIVETVIS tycker jag att uthängningen av denna person är tveksam, vilket jag trodde att du fattade, men jag hade fel.

Poängen är att det spelar ingen roll om du tycker det fallet är "tveksamt". Du tycker fortfarande uthängningen är rätt och istället för att ifrågasätta dumpen.se kallar du mannen för en lögnare, trots att du inte vet vad du talar om och enbart baserat på att du har fått för dig att han är pedofil och alla pedofiler ljuger (du inser inte att ditt eget argument faller med att mannen inte är pedofil).

Citat:
Har inte sett någon uppmaning angående att mörda folk.

Dumpen.se's slogan är ”Kill your local pedophile”.
Det kan man såklart tolka på olika sätt, men det är uppenbarligen formulerat som en uppmaning.
Syftet med att hänga ut pedofilerna är att första deras liv. Om det sker via död eller via andra metoder spelar ingen roll för Patrik och Sara. Tyvärr spelar det inte heller roll ifall de hänger ut helt oskyldiga människor som inte vill ha sex med barn.

Citat:
Förövrigt tycker jag att en pedofil som mördas, kommer för lindrigt undan.

Den åsikten får stå för dig.
Citera
2022-02-06, 05:14
Avslutad
Man får väl ställa en uthängning i relation till:
7 års fängelse i Hong Kong pga oetiketterad flaska hostmedicin
Fängelse i Dubai för att spår av cannabis kunde hittas under resenärens skosula
Samt:

Professor i etik försvarar pedofili: Inte fel att ha sex med ettåringar
https://www.friatider.se/professor-i-etik-forsvarar-pedofili-inte-fel-att-ha-sex-med-ettaringar

Inte för att jag har något gemensamt med pedofiler/uthängda i den frågan men dessa män torde härefter strunta allt vad som kallas social mask.
Är det försvarligt att kontakta dem för vänskap? Skulle de blivit misstänksamma, förbannade eller bemött en vänligt?
Senast redigerad av Olaheterjag 2022-02-06 kl. 06:12.
Citera
2022-02-06, 06:53
Medlem
Norbergsgubben känns vidrig.

Fint att han driver en minigolfbana på sommaren där han lockar med att barn får spela gratis en gång i veckan.

😱
Citera
2022-02-06, 07:05
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolfnigger
Du menar mrx. Ja han var riktigt otäck. Jag skulle oxå vilja veta mer om han.
Oja han är nog en av dom värsta på dumpen.
Skickade dessutom innan konfrontationen bilder på en 8 åring som blev knullad och sa att det var hans systerdotter (om det var det eller inte är väl oklart).
Pedofil av värsta sorten ut i fingertopparna.
Citera
2022-02-06, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olaheterjag
Man får väl ställa en uthängning i relation till:
7 års fängelse i Hong Kong pga oetiketterad flaska hostmedicin
Fängelse i Dubai för att spår av cannabis kunde hittas under resenärens skosula
Samt:

Professor i etik försvarar pedofili: Inte fel att ha sex med ettåringar
https://www.friatider.se/professor-i-etik-forsvarar-pedofili-inte-fel-att-ha-sex-med-ettaringar

Inte för att jag har något gemensamt med pedofiler/uthängda i den frågan men dessa män torde härefter strunta allt vad som kallas social mask.
Är det försvarligt att kontakta dem för vänskap? Skulle de blivit misstänksamma, förbannade eller bemött en vänligt?

Vet inte om den professorn har egna barn. Men hade han haft det tror jag inte han hade velat ha sex med dom. Det han lär ut ingår antagligen i den judiska kampen mot icke-judar. Försvaga dem med hjälp av nya liberala värderingar. De som tror på skiten får väl förvandlas till grisar...deras eget val.
Citera
2022-02-06, 10:28
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Ostgubben var bra mysig .
Citera
2022-02-06, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kan så vara. Samma som att han kör med klassikern att han var där för att prata mamman till rätta. Hur dumt det är att hon bjuder ut sin dotter men nu var det tur att det var han som kom dit för han skulle sagt till på skarpen hur olämpligt det var. Verkar aldrig vara något som Patrik tror på.

Grejen med just han var väl det här med att han hade blivit uppfiskad bortom Dumpen så de har inte allt lika bra dokumenterat som de annars har.

Men ärligt talat, vad hade du sagt om du åker för att träffa en kvinna som du är superintresserad av, och när du anländer blir du under tiden filmad (som du inte vill) och får informationen att dom kommer hänga ut dig och dela denna filmen där dom vill få dig erkänna du är pedofil? Och även hotar med att dom har 1 miljon följare i veckan. Om du då inte är pedofil utan var intresserad av just kvinnan menar du då att du erkänt detta?
Finns det ens en enda uthängning från dumpen som har videokonfronttation som är över 2 min där någon INTE faktiskt erkänner hyfsat snabbt eller flyr för sina liv?
Han sitter ju här i typ 15 minuter.
Det är ju hans anseende och liv han försöker rädda.
Citera
2022-02-06, 11:49
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Men ärligt talat, vad hade du sagt om du åker för att träffa en kvinna som du är superintresserad av, och när du anländer blir du under tiden filmad (som du inte vill) och får informationen att dom kommer hänga ut dig och dela denna filmen där dom vill få dig erkänna du är pedofil? Och även hotar med att dom har 1 miljon följare i veckan. Om du då inte är pedofil utan var intresserad av just kvinnan menar du då att du erkänt detta?
Finns det ens en enda uthängning från dumpen som har videokonfronttation som är över 2 min där någon INTE faktiskt erkänner hyfsat snabbt eller flyr för sina liv?
Han sitter ju här i typ 15 minuter.
Det är ju hans anseende och liv han försöker rädda.

En helt oskyldig person till pedofili hade ringt polisen.
Citera
2022-02-06, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoro
Japp sorgligt är vad det är.
Det hela ter sig mest som ett taskigt prank.
Att det sen slutar med att han hängs ut som pedofil med uppmaning om att han ska mördas är helt sjukt.

Problemet är att ni endast har bemött mig med era barnsexfantasier.
Att ni lägger lika mycket vikt vid dem som hårda fakta tyder på att ni inte är mogna noga att göra den här typen av bedömningar.
Ingen av er har kunnat peka på en endaste mening som är av uppenbart sexuell karaktär. Ni vill alltså kunna döma mannen baserat på era fantasier, era känslor.
Hör du inte hur sjukt det låter?
Jag har också påpekat för er flera gånger att jämför honom med övriga som "nappar" på siten så förstår ni att de flesta som "nappar" är ute efter sex, det är inga tvivel om det.
Här finns extremt uppenbara tvivel och då borde han inte hängas ut för något han inte är och uppmanas att folk ska mörda honom - så enkelt är det.

Du förlåter mig för att jag har rätt.
Jag har träffat på mängder av folk som dig - de som känner att de måste överkompensera för sina egna mörka sidor så att det går till överdrift med att visa hur långt borta de befinner sig ifrån dem. Samma typ av människor som pekade ut andra till häxor, samma typ av människor som pekade ut andra som rasister osv. En normal frisk människa utan mörka hemligheter har inte det behovet.

Exakt så argumenterar jag. Jag har hela tiden påtalat att "utifrån vad vi vet" finns inte bevis, att jag är villig att ändra uppfattning om det finns andra bevis - och att andra gör fel i att just döma mannen och uppmana till mord på honom utan bevis. Problemet är att inga bevis tycks finnas, och vissa kan rentav vara fabricerade av dumpen (precis som de fabricerade att mannen åkt 70+ mil bara för att ha sex med ett barn trots att han redan i chatten påtalade att han ofta åkte den sträckan).
Man kan även ifrågasätta dumpen.se's motiv. Jag skulle inte bli förvånad om det kan ha haft att göra med att journalisten var på besök den dagen. Det hade ju varit tråkigt om de inte fick någon pedofilfångst den dagen journalisten var med, eller hur?

Ja exakt, mannen blir till sig, men det finns olika typer av upphetsning. Det är du som tvångstolkar allting som sexuellt.

Jo, eftersom du påstår att mannen är pedofil och ger ditt stöd till denna uthängning av en site som anser att alla pedofiler borde mördas.
Hur mycket du än har behov att distansera dig ifrån pedofiler måste du inse att det varken är friskt av dig eller bra för samhället.
Om vi tar ett annat exempel - inte ens Nordfront uppmanar till mord på invandrare som döms för brott i domstol t ex, och de ses som den mest extrema hatsiten i Sverige. Dumpen.se är en site som hänger ut folk som pedofiler utan att det finns bevis och sen uppmanar människor att mörda dem oavsett om det finns bevis eller inte. Det är inget annat än en modern häxprocess.

Eftersom han nämner det redan i chatten (att han brukar åka den sträckan) innan de ens bestämt träff så varför skulle jag inte tro det?
Det är snarare märkligt att du tror att Gällivaremannen är en pedofil som har behov av att ljuga för en annan pedofil om anledningen till varför han vill åka 70 mil och träffa denne för att ha sex med ett barn.
Seriöst, tänker du ens innan du skriver?

Vi tar det igen - häng med nu.
Mannen chattar med en vuxen kvinna i en sexuell kontext. Mannen blir enligt honom själv hård när han ser bild på kvinnan. Och nej, innan du säger det. Nej - han menar inte att hans biceps spändes och blev hård eller nåt liknanade. Det är inte jag som tolkar in vad han menar pga min störda hjärna.
Han menar att hans kuk blir hård!
I chatten blandar därefter mannen in dottern, familjelek inom ", tabu och mor och dotter-lekar. I kontexten blir det uppenbart att mannen både förstår och driver chatten utifrån att han är sugen på att låta dottern delta i vuxnas sex (övergrepp).
När mamman slutligen skriver att hon vill att mannen ska ta det försiktigt i början med dottern, är han helt med på det. Han förstår, som han själv skriver.
Och nej! Nej - dom chattar då inte om att han ska vara försiktig när dom spelar spel, eller ngt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in