2022-01-16, 02:30
Medlem
killawifes avatar
Idag finns internet, så fenomenet hill-billy brudar(även om det är ett roligt uttryck) existerar inte.
Citera
2022-01-16, 05:23
Medlem
StekplankAmbross avatar
Tror du kan ta och fetglömma det om dessa tjejer hela livet sprungit efter volvoraggare (och därmed avskyr "stockholmsfjollor") skulle bli impade på dig för att du köpt märkeskläder och skryter om ett stadsliv de aldrig upplevt

get off your high horse
Citera
2022-02-05, 22:26
Medlem
LillTurkens avatar
Jajjamen går fint. Dom här jävla SHLMSBRUDARNA dom fattar ju ingenting. Men på landet där går det fint. Åk till GBG. Det är en jävla bondhåla och brudarna luktar fisk men det får man ta.

Kommer ni ihåg Ronny och Ragge? Ragge raggar på en Sthlmsbrud i det här tv klippet. Dom har ju bara hubba bubba skallen. Så Ragge han knullar ju henne bara. Riktig raggare.

Äru kåt nurå jävla stockholmsbrud? https://www.youtube.com/watch?v=0MA4SmWu8OA
Citera
2022-02-05, 22:43
Medlem
Låter något osannolikt att kvinnorna på småorter skulle satsa på engångsligg med förbiresande främlingar, och därmed göra sig impopulära hos de lokala männen. OK, det kan finnas enstaka undantag, men att det skulle gälla generellt låter osannolikt.

De mest villiga kvinnorna har jag stött på i storstäders anonymitet (mångmiljonstäder).
Citera
2022-02-05, 22:50
Medlem
Ska nog inte vara för små hålor. Där finns räddsla för ryktet verkligen. Men lite större än så har absolut varit lättraggat i mitt liv.
Citera
2022-02-05, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Hur är detta? Någon med erfarenhet? Då menar jag som storstadsmänniska som åker ut och till nåogn redneck-håla. Kommer brudarna bli tända?

Om man är neger, hur lyckas man i svenska hålor med hillbillybrudarna där?
Hmmm om du med hillbillybrudar menar tjejer på den svenska landsbygden så ska jag försöka ge min version efter att ha gått på jordbruksgymnasium i min ungdom samt umgåtts en hel del med folk ifrån landet.

De flesta tjejerna på skolan samt skolkamraters kvinnliga syskon skulle man nog inte haft så stor chans på om man kom ifrån storstan och definitivt inte om du var låt säga neger.

Precis som killarna så lyssnade många av tjejerna på Eddie Meduza, Ultima Thule, hade SD sympatier (då SD fortfarande var ett promilleparti) och körde EPA traktorer samt drack hembränt.

Kaka söker maka och de flesta tjejerna ifrån skoltiden blev ihop med och bildade senare familjer med likasinnade killar (oftast jordbruksöner med familjegård).

Något som någon var inne på i tråden var att de också ofta blev småbarnsföräldrar ganska tidigt, oftast något eller ett par år efter examen.

Vi hade även några enstaka individer som även hade blivit föräldrar redan under skoltiden.

Hur det ser ut med damerna på den svenska landsbygden idag har jag ingen aning om.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2022-02-05 kl. 23:33.
Citera
2022-02-05, 23:22
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puss.in.boots
Oj, här har vi en trådstartare som inte saknar självförtroende, ha ha.

Projektet är tyvärr dödsdömt, hur självsäker den besökande storstadsråttan än är.

Det är tydligt i statistiken att det bor fler män än kvinnor på landsbygden. Jättetrist att unga kvinnor dras till stan och sen fastnar där. Men när högskolorna, de spännande restaurangerna och de dygnetruntöppna affärerna ligger där så blir det väl så... Att många av männen på landsbygden blir övergödda, dataspelsberoende och folkskygga hjälper knappast till det heller.

Vi kvinnor som ändå bor på landet är hårdvaluta, eftersom det finns så få av oss jämfört med männen. Vi är vana vid ett stort utbud och vet att vi kan ställa höga krav. De flesta av oss är tillsammans med nån av de allra mest attraktiva landbygdsmännen. De brukar åkermark eller skog, de är snygga och vältaliga, de är ödmjuka, omtyckta och bjuder på sig själva, de ställer upp för sina vänner och de behandlar kvinnor väl. De tar ansvar för barnen, de kan laga en traktor, de kan spika panel en hel blåsig vinterdag utan att klaga och kan ensamma bära upp en soffa till andra våningen.

En självgod stadsråtta, som är van att konkurrera mot kriminella invandrare och feminina akademiker, har inte en chans. Oavsett färg på skinnet.
Dygnet-runt butikerna ... tänker du på Shell & OKQ8 då? Fast de stänger runt 05 & öppnar 07.
Citera
2022-02-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemkuk
Ska du knulla 15-, 16-åringar då eller? För är de äldre än så är de redan småbarnsmorsor. Vid 23 har de hus och vid 25 är de gifta. Det är så det funkar ute på vischan.
Helt enig i den observationen. De flesta av mina klasskamrater ifrån jordbruksgymnasiet var ju småbarnsföräldrar när de fyllt typ 20-21 och hade både hus och gård att ta hand om.

De flesta var ju bondsöner eller bondöttrar som drogs till varandra så barn, jobb och hus (gård) var ju nästan givet efter examen för de allra flesta.

Inte som idag när det känns som att folk är över 30 innan de skaffar första barnet eller flyttar hemifrån vid 25.
Citera
2022-02-05, 23:31
Medlem
PerniWhas avatar
Nämen absolut, speciell i dessa tider så är det ingen dum ide!
Huruvida det finns särdeles många okända byhålor att åka runt och knulla i bland Hillebillys låter jag dock vara osagt
Citera
2022-02-05, 23:33
Medlem
lakritcs avatar
En storstadskille som vet hur man för sig ska nog inte ha problem att få napp i avkrokarna.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Reste många år som försäljare och min erfarenhet är att fanns det bara ett stadshotell eller pub att gå till - man ställer sig ju liksom inte och raggar i korvkioskkön - så var kvinnorna i regel väldigt varma och välkomnande. Man var dock inte lika populär bland snubbarna.
Tack och lov?
Senast redigerad av lakritc 2022-02-05 kl. 23:36.
Citera
2022-02-05, 23:43
Medlem
CompressorVanes avatar
Damerna där kör Tinder och kan ha barn med flera män. Damerna är ofta singelmorsor, tatuerade helgalkisar har varit med alla badboys på orten, även babbarna.

Lustigt är att de ska vara fin i kanten där också. Åka Volvo v90, ny Audi, men ändå göra ass to mouth med vilken skitk*k som passar dem.

Undvik som pesten.
Citera
2022-02-06, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Helt enig i den observationen. De flesta av mina klasskamrater ifrån jordbruksgymnasiet var ju småbarnsföräldrar när de fyllt typ 20-21 och hade både hus och gård att ta hand om.

De flesta var ju bondsöner eller bondöttrar som drogs till varandra så barn, jobb och hus (gård) var ju nästan givet efter examen för de allra flesta.

Inte som idag när det känns som att folk är över 30 innan de skaffar första barnet eller flyttar hemifrån vid 25.

Precis. Och likadant är det när de inte är bönder utan bara vanliga WT uppväxta i en liten skithåla där alla pappor jobbar på bruket och alla mammor jobbar i hemtjänsten. Och vad fan - kanske finns det nåt fint i det med. Människan är ju faktiskt gjord för att få barn runt 20, och inte runt 35-45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in