2022-01-15, 15:30
Medlem
Hur är detta? Någon med erfarenhet? Då menar jag som storstadsmänniska som åker ut och till nåogn redneck-håla. Kommer brudarna bli tända?

Om man är neger, hur lyckas man i svenska hålor med hillbillybrudarna där?
Senast redigerad av Gulblendkarringen 2022-01-15 kl. 15:37.
Citera
2022-01-15, 15:33
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Hur är detta? Någon med erfarenhet? Då menar jag som storstadsmänniska som åker ut och till nåogn redneck-håla. Kommer brudarna bli tända?

Hillbillybrudarna har flyttat till storstäderna, alternativt är gifta med.barn innan 18. Finns 2 kategorier av kvinnor på landsbygden, gifta småbarnsföräldrar (barn mellan 15-18) alternativt thailändskor med äldre svenska män, hillbillybrudarna hittar du på spybar i Stockholm.
Citera
2022-01-15, 16:00
Medlem
Det har jag gjort. Åkte mellan 2 hålor. Den ena i värmland och den andra i dalarna. Dom var verkligen uppe i det blå och visste knappt vad som hände utanför sina små hålor. Men snuskiga var dom, dom rackarna. Så knulla kunde dom. Och i röven tog dom den på egna initiativ.. Kan sakna det, men har blivit för bekväm nu för att åka långmila för knull.
Citera
2022-01-15, 16:05
Medlem
Puss.in.bootss avatar
Oj, här har vi en trådstartare som inte saknar självförtroende, ha ha.

Projektet är tyvärr dödsdömt, hur självsäker den besökande storstadsråttan än är.

Det är tydligt i statistiken att det bor fler män än kvinnor på landsbygden. Jättetrist att unga kvinnor dras till stan och sen fastnar där. Men när högskolorna, de spännande restaurangerna och de dygnetruntöppna affärerna ligger där så blir det väl så... Att många av männen på landsbygden blir övergödda, dataspelsberoende och folkskygga hjälper knappast till det heller.

Vi kvinnor som ändå bor på landet är hårdvaluta, eftersom det finns så få av oss jämfört med männen. Vi är vana vid ett stort utbud och vet att vi kan ställa höga krav. De flesta av oss är tillsammans med nån av de allra mest attraktiva landbygdsmännen. De brukar åkermark eller skog, de är snygga och vältaliga, de är ödmjuka, omtyckta och bjuder på sig själva, de ställer upp för sina vänner och de behandlar kvinnor väl. De tar ansvar för barnen, de kan laga en traktor, de kan spika panel en hel blåsig vinterdag utan att klaga och kan ensamma bära upp en soffa till andra våningen.

En självgod stadsråtta, som är van att konkurrera mot kriminella invandrare och feminina akademiker, har inte en chans. Oavsett färg på skinnet.
Senast redigerad av Puss.in.boots 2022-01-15 kl. 16:27.
Citera
2022-01-15, 16:11
Medlem
Utöver att det är kvinnounderskott så brukar metrosexuella halvfjollor inte vara vad lantistjejerna gillar även om dom uppskattar en man som kan prata lite mer civiliserat än den typiske bondpojken.
Citera
2022-01-15, 16:14
Medlem
Bara på film det funkar.
Ingen riktig tjej vill ha en stadsfjolla med tummen mitt i handen.
Finns en anledning att fjollans förfäder var tvungen flytta till stan.
De skulle inte klara sig i riktiga världen.
Citera
2022-01-15, 16:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Bara på film det funkar.
Ingen riktig tjej vill ha en stadsfjolla med tummen mitt i handen.
Finns en anledning att fjollans förfäder var tvungen flytta till stan.
De skulle inte klara sig i riktiga världen.

Så är det faktiskt utan överdrifter.
Citera
2022-01-15, 16:29
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:

Tror bara det är luddiga fantasier du kokat ihop. Som någon annan var inne på så har de antingen barn redan eller flyttat. Dem som du tänker på är till 90% Volvoraggare och dessa brudar har du inte en chans på som stadsbo.
Citera
2022-01-15, 16:39
Medlem
halaltarzans avatar
Reste många år som försäljare och min erfarenhet är att fanns det bara ett stadshotell eller pub att gå till - man ställer sig ju liksom inte och raggar i korvkioskkön - så var kvinnorna i regel väldigt varma och välkomnande. Man var dock inte lika populär bland snubbarna.
Citera
2022-01-15, 16:42
Medlem
Citat:

Det tror jag funkar utan problem. Kör en weekend i olika hålor varje vecka. De blir nog helt till sig när det kommer upp en ny snubbe av högre kvalitet på Tinder. Berätta sen hur det gick. Och ja bjud dom på en gul blend efter ligget så är du välkommen tillbaka när som.
Citera
2022-01-15, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Reste många år som försäljare och min erfarenhet är att fanns det bara ett stadshotell eller pub att gå till - man ställer sig ju liksom inte och raggar i korvkioskkön - så var kvinnorna i regel väldigt varma och välkomnande. Man var dock inte lika populär bland snubbarna.

Hur många kilometer kabel la du på ett ungefär?
Citera
2022-01-15, 20:11
Medlem
Ska du knulla 15-, 16-åringar då eller? För är de äldre än så är de redan småbarnsmorsor. Vid 23 har de hus och vid 25 är de gifta. Det är så det funkar ute på vischan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in