Här har ni en video från samma event med lite mer dramatisk musik och coolare vinklar.
De bad till gud innan att det skulle gå bra så det var aldrig någon fara på taket.
De har flera körfält och han körde tidigt på morgonen. Det blir svårt att se hur polisen ska visa att tjecken skapade fara för andra. Tyskarna får allt bestämma sig, hastighetsbegränsning eller inte, etta eller nolla, så svårt kan det inte vara.
Men men vad jag förstått finns det krafter som vill avskaffa den fria hastigheten.
Endast två filer, tänk er en segomkörning med en lastbil som kör i 101 km/h och den andra kör i 100 km/h.
Det vore omöjligt att bromsa ner i den farten om man utgår från videon och sikten.
De har flera körfält och han körde tidigt på morgonen. Det blir svårt att se hur polisen ska visa att tjecken skapade fara för andra. Tyskarna får allt bestämma sig, hastighetsbegränsning eller inte, etta eller nolla, så svårt kan det inte vara.
Men men vad jag förstått finns det krafter som vill avskaffa den fria hastigheten.
/SS
Tjecken släppte ratten i hög hastighet, kanske kan det räcka för grov vårdslöshet när hastigheten är så hög?
Om man inte har en dålig hjulinställning så kör bilen rakt fram så långe man inte svänger på ratten.
Att släppa ratten är ofarligt i det fallet.
I sak håller jag med dig men,
Om tyskarna är som tyskar är mest så kommer de inte att uppskatta att bugattis rastas på autobahn utan att föraren har händerna på ratten.