2022-02-04, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoro

Håller med dig om att just det "fisket" är väldigt tunt och att vi som besöker sajten inte får så jättemycket bevis, om några alls. Det pratas om telefonsamtal men det vet vi ingenting om egentligen heller, och de sätter väldigt mycket ord i mun på honom. Det han skrev om tabu och fantasier är ju faktiskt en tolkningsfråga även fast det faktiskt nu må låta sjukt om man tänker på just pedofilsammanhang, men vi vet ju faktiskt inte om han hade det i åtanke för det var det första vi fick se av honom, hans introduction. Han får faktiskt "benefit of the doubt" det ger jag honom även om jag ändå kanske misstänker annat, men vi vet ju som du säger - faktiskt ingenting.

Sen ett annat ämne: Till er som diskuterar kring de andra "gäddor" angående om att det inte handlar om pedofiler utan hebefili, vem fan bryr sig? Olika stämpel på samma folk, barnknullare. Släpp diskussionen om vad de ska kallas pga någons ålder, båda har syfte att knulla barn. Vissa mindre, vissa större men i slutet av dagen så är de alla ute efter att knulla barn. 3, 8 och 13 åringar luktar kiss allihopa så mycket barn är dom. Vidrigt är det. Barnknullare, pedofili som hebefili, barnknullare båda två.
Senast redigerad av Tanakh 2022-02-04 kl. 16:58.
Citera
2022-02-04, 16:57
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Vad heter Facebooksajten?

2forty2
Citera
2022-02-04, 17:01
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olaheterjag
Jag vill inte ens titta vem som är med på Patriks Facebook. Låter andra sköta den biten. Men jag kan lova att om han vill hitta pedofiler så är det bland hans anhängare.
Säkert hälften av de överdrivet negativa kommentarerna mot pedofili i denna tråd som inte på något sätt kommer från Dumpen är likadana pedofiler med skam och mycket att dölja. Som utåt sett gör allt de kan för att visa hat och prata om mord, våld och vapen.

När man kommer till källan så sitter en snorunge som "Ernst Rohm". Jag tror att han är ett praktexemplar på dubbelmoral och varit superduktig alltid på kapten klänning.

Håller med dig. Lätt 50 % av de som följer är folk med avvikande sexualitet. Knullar allt från barn till hamstrar om de får tillfälle. Resten är snokare ( som jag själv) och en del White trashbrudar som ska försöka få bort skuldkänslor för att deras partner förgripit sig på deras barn och de inte vågade göra något. Nu sätter de ner foten publikt istället och hoppas på att demonerna ska försvinna.

Tror både Patrik och Sara vet om detta men det är för bra publicitet för att våga se detta problem i vitögat. De läser ju här också så hej på er.

Ytterligare ett problem är att alla som eventuellt ser det problematiska i detta tillvägagångssätt blir stämplade som pedofiler.

Det är tvärtom dessa människor som de borde få med sig i kampen och ta hjälp av för att finslipa sin approach.
Citera
2022-02-04, 17:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Då är även Patrik en pedofil då enligt din beräkning. Och så hänger han ut pedofiler ändå. Ja ...vem vet .

Nu säger lagen att så där gör man INTE med barn o det skulle driva fram pedofilin? Och hade lagen sagt tvärtom ...att du SKA spruta på dom...hade intresset försvunnit då?
Att Sjöberg är "pedofil" vet han själv. Förutom han själv vet iallafall även jag det.

Nej det handlar inte om antisocial personlighetsförändring och dylikt där folk medvetet letar upp lagar, normer och förväntningar att bryta mot.
Det handlar i grund och botten om evolution. Att spilla säden kostar inget extra för mannen och därför finns inget som gör att han inte vill ha sex med flickor trots att dom inte är könsmogna. Han kan ha sex med både mamman och flickan. Ur mäns synvinkel är det perfekt.

Troligen även ur barnens perspektiv, då det är bättre evolutionärt att bli våldtagen än att bli dödad eller misshandlad. När du blir omtyckt blir du framburen. Finns annars noll skäl till att barn ska ha egen sexdrift.

I dag har vi dock nått ett samhällsklimat där män inte vågar titta på nakna flickor (dock på pojkar). Män vågar på goda grunder inte ens titta på en naken flickstjärt och snipa.
De som gör det trots stigmatisering har ingen social kompetens eller så kan det bero på andra saker.
Citera
2022-02-04, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Hur fan kan du inte se vad han vill. Han pratar inte om normalt fredagsmys. Vanligt fredagsmys är knappast tabu. Att ens träffa en kvinna för sex på ett hotellrum när hennes 7 åriga dotter är med tycker jag är över gränsen. Finns ju liksom bara en säng där. Även om det i sig inte är ett övergrepp att ha sex i samma säng som ett sovande barn (det är vi många föräldrar som haft) så är det osmakligt när man är främmande för varandra. Men det var knappast det som avsågs här…mannen förväntade sig mer än sex med mamman.

Han säger också att han spelade med när "mamman" började prata om att dottern skulle vara med, av den enkla anledningen att han var rädd att mamman skulle dra sig ur dejten om han nekade.
Vi kan ana vad han ville göra, men vi vet inte.
Han skulle nog kunna stämma skiten ur de två pundarna för detta. Eller ja, stämma dem så gott det går. Det är ju Sverige vi lever i.
Citera
2022-02-04, 17:15
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
2forty2

Håller med om att följarna inte verkar vara Einsteins. Kommentarsfälten på sajterna får ju säga sitt.
Citera
2022-02-04, 17:28
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Spännande reflektioner du har. Men du rör mest ihop det tycker jag.

Gör du inte lite fel då du exempelvis blandar ihop pedofiler med homosexuella?
Du läser tydligen lite som du vill. Är det någon som blandar här, är det du. För mig är de en rad exempel.
Citera
2022-02-04, 17:30
Medlem
Secs avatar
Citat:
Håller med om att följarna inte verkar vara Einsteins. Kommentarsfälten på sajterna får ju säga sitt.

Nä det är den samlade begåvningsreserven på ett och samma ställe tyvärr.
Citera
2022-02-04, 17:33
Medlem
Secs avatar
En sak som är intressant i det hela att Patrik Sjöberg har köpt en HEL del sex genom åren. Det är allmänt känt...

Nu är det så klart en viss skillnad på sexköpare och pedofiler men skulle ändå vilja säga att det finns många likheter. Man tar sig friheten att bestämma över någon annans kropp. Ett snedvridet synsätt helt enkelt.

Förstår inte helt hur han tänker när han startade sitt korståg med tanke på att han själv hade kunnat bli föremål för en hel del mindre smickrande anklagelser.
Citera
2022-02-04, 17:39
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Mycket av skadan för offret och förövaren har med SKAM att göra. Hade man lärt ut till underåriga att de är duktiga när de suger av farfar och farfar fått lära sig att han är duktig när han sprutar på barnbarnen...så skulle väl varken barn, farfar eller publik mått dåligt.

Så det är väl lagarna som gör att de inblandade mår dåligt. Man får höra att man blivit utnyttjad och då känner sig helt värdelös. Eller att man utnyttjat och därför är en brottsling.
Jag köper inte detta resonemang för fem öre. Min egen vän har utbildning och karriär, men trots terapi i flera år så hänger det kvar. Sjöberg blev nära på så bra man bli på sin sport och kan fysiskt mogga 99,99+% av befolkningen, men en massa senare så hänger det ändå kvar. Detta är bara två exempel. Det är väldigt uppenbart att såren som skapas är mer än bara skam.
Citera
2022-02-04, 17:40
Medlem
Patrik vill inte ta ett vanligt kneg. Så han hittade på detta. Ett roligare sätt att tjäna pengar på. Han är kändis och visste han kunde få följare och swish-donationer.

De flesta som vill kolla på hans inslag är nog pedofiler. Och de kommer inte donera. Men han tog väl med det i beräkningen från början. Kanske flödar in bra med pengar ändå.
Citera
2022-02-04, 17:44
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Skrev ju tydligt vad han ville göra stod nått om att följa john vilket är bra sjuk det var hans önskan därför åkte han 72 mil för sina fantasier så har det gått bra långt. Vad trodde han när han kom till hotellrummet. Nej det går nog till 100% att säga att han är det. Man åker inte 72 mil för att träffa en mamma och hennes barn efter att ha skrivit sådär i en chatt. Borde vara fängelse för honom
Jag tycker inte att det här med milen är sånt stort argument då han verkar ha varit ensam och desperat efter närhet (läs sex). Vet själv vad man har gjort när man har varit singel och man har varit sugen på sex. Så att just det här med milen skulle bevisa att han är en pedofil? Njaaa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in