2022-02-03, 14:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Ärligt hycklar inte Patrik lite grann? Han säger åt dessa gubbar fan sjukt att ni springer efter småflickor medan han själv dejtar kvinnor 30 år eller mer yngre än han. Kvinnor som föddes när han var väl över 30 år fyllda. Ok det är skillnad de här dumma männen går efter småvilt olagligt kvinns under 15 men är Patrik en som kan döma som är ihop med kvinnor som han kunde vara morfar till?
Citera
2022-02-03, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Ja, den låg inte där i början, kom dit sedan jag skrivet. Det märks ju att han söker en kvinna, medan Patrik&Sara är så inprogramerad på att alla är pedofiler så "familjelekar" får olika betydelse för dom båda att dom pratar förbi varandra. Fanns. Äl

Uppmärksamma följande.

1. Han frågar inte efter bilder på dottern
2. Han pratar inte om någon penetration av barnet eller vilja förgripa sig.
3. Han skickar inga bilder på sitt könsorgan, troligtvis för han är seriös och vill träffa henne.
4. Det är Dumpen så pratar naket om flickan.
5. Familjelekarna har ju han köpt ett spel till, lär ju knappast ha gjort den uppoffring om det ska våldtas.

Det finns tydligen mer material. Inspelade telefonsamtal mm.

Är det en journalist med på mötet också???
Citera
2022-02-03, 14:12
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigpapichulo
Va fuck menar du? Att vi ska ha förståelse för deras diagnos?

Ja, jag tycket att samhället ska visa förståelse för människor som dras sexuellt till barn - förutsatt att de inte tittar på barnporr, närmar sig eller sexuellt utnyttjar barn.
En utopi naturligtvis, även om de inte begått något brott.
Citera
2022-02-03, 14:12
Medlem
Citat:
Ja, den låg inte där i början, kom dit sedan jag skrivet. Det märks ju att han söker en kvinna, medan Patrik&Sara är så inprogramerad på att alla är pedofiler så "familjelekar" får olika betydelse för dom båda att dom pratar förbi varandra. Fanns. Äl

Uppmärksamma följande.

1. Han frågar inte efter bilder på dottern
2. Han pratar inte om någon penetration av barnet eller vilja förgripa sig.
3. Han skickar inga bilder på sitt könsorgan, troligtvis för han är seriös och vill träffa henne.
4. Det är Dumpen så pratar naket om flickan.
5. Familjelekarna har ju han köpt ett spel till, lär ju knappast ha gjort den uppoffring om det ska våldtas.

Nja…det är tydligt vad han avser med familjelekar. Han skriver att han är schysst och reko annars förutom att han har sina fantasier kring detta tabu som han vill uppleva. Sen är det tydligt rakt igenom vad han vill. Även om han inte skriver rakt ut, utan lite inlindat. Han skickar dessutom bilder på sig själv liggande i sängen, med Äckelwursten inlindad i lite tyg. Nä…det är tydligt vad grisen ville få ut av mötet.
Citera
2022-02-03, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det finns tydligen mer material. Inspelade telefonsamtal mm.

Är det en journalist med på mötet också???

Men då får dom ta fram det också och inte bara köra med sitt snack. Finns ingen anledning och sitta och hålla på det.

Ja, han skulle leka "Allan" och dokumentera vilket spel han köpt och vilken ålder spelet var för.....😂😂😂
Citera
2022-02-03, 14:18
Medlem
Zitilitess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Alla pedofiler är medvetna om sin sjukdom (läggning). Men alla pedofiler ger inte efter för sina begär.

Inte om man är psykiskt sjuk
Citera
2022-02-03, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ärligt hycklar inte Patrik lite grann? Han säger åt dessa gubbar fan sjukt att ni springer efter småflickor medan han själv dejtar kvinnor 30 år eller mer yngre än han. Kvinnor som föddes när han var väl över 30 år fyllda. Ok det är skillnad de här dumma männen går efter småvilt olagligt kvinns under 15 men är Patrik en som kan döma som är ihop med kvinnor som han kunde vara morfar till?

Nja..jag anser att det är en jävla skillnad på om två vuxna människor har en relation, även om det är stor åldersskillnad. Här handlar det om barn under 15. Även unga har förvisso en sexualitet, men de har lågt konsekvenstänk. Och deras sexualitet måste få utveckla sig i sin egen takt, utan vuxna mäns inblandning. Även OM en trettonåring skrev sexiga saker till en vuxen man, så ska han avsluta chatten och hålla wursten innanför brallan. Och de som är så sjuka att de vill träffa en 6 - 7 åring ska vi inte ens prata om. De förtjänar inget annat än att låsas in och aldrig mer släppas ut.
Citera
2022-02-03, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Nja…det är tydligt vad han avser med familjelekar. Han skriver att han är schysst och reko annars förutom att han har sina fantasier kring detta tabu som han vill uppleva. Sen är det tydligt rakt igenom vad han vill. Även om han inte skriver rakt ut, utan lite inlindat. Han skickar dessutom bilder på sig själv liggande i sängen, med Äckelwursten inlindad i lite tyg. Nä…det är tydligt vad grisen ville få ut av mötet.

Ja, alla svenska barnfamiljer som ska ha hemma mys på fredag, är det också underförstått?

Nä, de är klent. Synnerligen så pratar dom förbi varandra. Jag hänvisar till mina 5 punkter. I detta fall så är det ju Sara som är minst lika mycket brottsling.
Då har jag en punkt till jag vill lägga till, det pratas inte om nåt pris hellre.
Citera
2022-02-03, 14:23
Avslutad
Det måste kunna gå att utesluta att männen inte kommer till hotellen pga Sara. Hon får se påtänd ut och äta chips och negerbullar. Då är man liksom säker på det.
Citera
2022-02-03, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Nja..jag anser att det är en jävla skillnad på om två vuxna människor har en relation, även om det är stor åldersskillnad. Här handlar det om barn under 15. Även unga har förvisso en sexualitet, men de har lågt konsekvenstänk. Och deras sexualitet måste få utveckla sig i sin egen takt, utan vuxna mäns inblandning. Även OM en trettonåring skrev sexiga saker till en vuxen man, så ska han avsluta chatten och hålla wursten innanför brallan. Och de som är så sjuka att de vill träffa en 6 - 7 åring ska vi inte ens prata om. De förtjänar inget annat än att låsas in och aldrig mer släppas ut.

Gubben ser ut att ha jobb när man läser. Kan han få sparken för det här? Det blir väl ord mot ord då tydligen vissa chattloggar försvunnit? Han förnekar allt snusk.

Är inte det jävligt dåligt av dumpen att tappa bevis när det ligger mycket i potten?

Enklare sparka folk när dom tar kuk-bilder sittande i företagsbilar och i företagskläder.
Citera
2022-02-03, 14:28
Medlem
Citat:
Ja, alla svenska barnfamiljer som ska ha hemma mys på fredag, är det också underförstått?

Nä, de är klent. Synnerligen så pratar dom förbi varandra. Jag hänvisar till mina 5 punkter. I detta fall så är det ju Sara som är minst lika mycket brottsling.
Då har jag en punkt till jag vill lägga till, det pratas inte om nåt pris hellre.

Hur fan kan du inte se vad han vill. Han pratar inte om normalt fredagsmys. Vanligt fredagsmys är knappast tabu. Att ens träffa en kvinna för sex på ett hotellrum när hennes 7 åriga dotter är med tycker jag är över gränsen. Finns ju liksom bara en säng där. Även om det i sig inte är ett övergrepp att ha sex i samma säng som ett sovande barn (det är vi många föräldrar som haft) så är det osmakligt när man är främmande för varandra. Men det var knappast det som avsågs här…mannen förväntade sig mer än sex med mamman.
Citera
2022-02-03, 14:38
Medlem
Det som vore intressant att diskutera är om vad normalitet är? Pedofilerna skriker här på FB att det helt normalt att vilja ha sex med barn.

Gränserna flyttas hela tiden, närmare Sodom och Gomorra. Homosexualitet tex har varit olagligt men nu är ta mig fn de flesta bi/trans/homo/pans-sexuell.

Kommer den lagliga, etiska och moraliska gränsen ruckas på gällande barnsex?

Min personliga inställning gränsar till dödsstraff men själva diskussionen av vår syn på det normala är nog intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in