Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-01, 15:04
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Tycka vad man vill om åsikterna de vräker ur sig, men stå för skiten eller skriv inget alls.
Hur svårt ska det vara?
Det kan jag faktiskt hålla med om, trots att du och jag troligen står på helt olika sidor i frågan. Du har en poäng där. Man ska inte snacka en massa, framförallt inte på fyllan, för att sedan pudla när spritångorna lagt sig. Ralf har all rätt i världen att tycka precis vad han vill men då måste han ha kulor nog att stå för det också.
Citera
2016-02-21, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Njaa. Han har väl en fru som jobbar. Och han får väl kanske pengar från FK som sjukskriven.

Sen bor han väl förmodligen i ett hus där lånen är avbetalda, inte mycket utgifter då. Mat och sponken.

Edit: men jag ska villigt erkänna att jag har ytterst begränsad insyn i familjen Edströms privatekonomi.

var inte ralf edströms lägenhet/hus sunkigt? Vill minnas man fick se hans hem i ngt program för några år sedan.
Citera
2016-02-22, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
var inte ralf edströms lägenhet/hus sunkigt? Vill minnas man fick se hans hem i ngt program för några år sedan.

Jag minns att jag såg annonsen på Hemnet när han sålde huset för något år sedan. Sunkigt vet jag inte om jag skulle säga att det var, utan snarare som att han hade köpt det någon gång på 80-talet och sedan låtit tiden där inne stå stilla. Näset är ju ett attraktivt område så han fick nog en fin slant i alla fall. Han bor numera i en lägenhet i närheten av Frölunda Torg.

Vad jag vet är hans enda syssla för tillfället det jobb han gör för att dra in pengar till handikappidrotten. Tror dock inte han jobbar ihjäl sig med det direkt. Av hans numera nedlagda twitterkonto att döma verkade han mest sitta hemma framför TV:n och kolla på sport.

Gubben får väl ses som mer eller mindre persona non grata till följd av hans ödesdigra tweets. Personligen är jag lite förvånad att det dröjt enda fram tills nu.
Citera
2016-02-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Jag minns att jag såg annonsen på Hemnet när han sålde huset för något år sedan. Sunkigt vet jag inte om jag skulle säga att det var, utan snarare som att han hade köpt det någon gång på 80-talet och sedan låtit tiden där inne stå stilla. Näset är ju ett attraktivt område så han fick nog en fin slant i alla fall. Han bor numera i en lägenhet i närheten av Frölunda Torg.

Vad jag vet är hans enda syssla för tillfället det jobb han gör för att dra in pengar till handikappidrotten. Tror dock inte han jobbar ihjäl sig med det direkt. Av hans numera nedlagda twitterkonto att döma verkade han mest sitta hemma framför TV:n och kolla på sport.

Gubben får väl ses som mer eller mindre persona non grata till följd av hans ödesdigra tweets. Personligen är jag lite förvånad att det dröjt enda fram tills nu.

tvingades han inte bort från radiosporten? någon som vet vad han hade gjort?

edit: verkar som han bor i en 2a, det trodde jag inte. Han har väl fru?
Senast redigerad av CentroX 2016-02-23 kl. 21:22.
Citera
2016-03-20, 01:37
Medlem
snusmumrik50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
tvingades han inte bort från radiosporten? någon som vet vad han hade gjort?

edit: verkar som han bor i en 2a, det trodde jag inte. Han har väl fru?
Han var väl lite hård på flaskan. Kanske spelade in.
https://www.youtube.com/watch?v=9WSeNrY0Acc
Citera
2019-09-07, 00:18
Medlem
Något nytt om ralf? Han tvingades ge upp twitter.
Citera
2021-12-13, 10:26
Medlem
Ralf drabbades av en stroke i somras.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/drabbades-av-stroke-fick-inte-kora-bil/
Citera
2021-12-13, 10:35
Medlem
Jagersros avatar
Min fotbollshjälte ! Minns målet mot Västtyskland 1974. Volleyn !!
Citera
2021-12-13, 12:17
Medlem
UT64s avatar
Radiosportens fotbollsbevakning har aldrig varit sig lik sedan Ralf Edström slutade där. Han var långt, långt överlägsen de nuvarande experterna.
Citera
2021-12-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Radiosportens fotbollsbevakning har aldrig varit sig lik sedan Ralf Edström slutade där. Han var långt, långt överlägsen de nuvarande experterna.

Raffe och Lasse Granqvist på radiosporten = Kvalité och glädje!
Citera
2022-02-04, 15:54
Medlem
trickydicks avatar
Vad gör Ralf idag? Pensionär på heltid?
Citera
2022-02-04, 16:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vad gör Ralf idag? Pensionär på heltid?
Man får hoppas att han fortfarande kan "dra en Benny" då & då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in