2022-01-31, 20:00
Medlem
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Någon som tidigare smakat den grekiska apelsinjuicen smaksatt med honung? Grekisk vecka imorgon så ska inhandlas.
Nej, men jag blev väldigt nyfiken på den så skriv gärna vad du tycker sedan. Funderar även på grekisk timjanhonung.

Citat:
Ursprungligen postat av intemittnamn
Jag har köpt Silvercrest hushållsvåg men den började krångla rätt fort.
Samma för mig. Krånglade snabbt och stendog efter en tid och batteribyte hjälpte inte som personalen menade var felet..
Citera
2022-01-31, 20:35
Medlem
BackToHegels avatar
Görans kycklingkebab tillbaka i bladet denna vecka, men priset är nu 79,90 kr för ett kilo. Det var väl en tia billigare tidigare?
Citera
2022-02-01, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet

Samma för mig. Krånglade snabbt och stendog efter en tid och batteribyte hjälpte inte som personalen menade var felet..
Ja precis, så nu har jag en hel karta vågbatterier här men ingen fungerande våg.
Citera
2022-02-01, 01:50
Medlem
Bertil85s avatar
Köpte espressomaskinen. Få se om den funkar. Har inte testat den än.
Citera
2022-02-01, 11:13
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Nej, men jag blev väldigt nyfiken på den så skriv gärna vad du tycker sedan. Funderar även på grekisk timjanhonung.
Juicen fanns inte hos mitt Lidl, så fick bli utan.
Citera
2022-02-01, 13:18
Medlem
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Juicen fanns inte hos mitt Lidl, så fick bli utan.
Jag ska dit i dag (igen) för att reklamera ett resårlakan jag köpte i går. Skulle passa en 180 x 200 cm säng men det kan jag lova att det inte gjorde! Nu kanske det var ett söndagsexemplar men vill ändå varna för att det kanske är fler som funderar på att köpa men som blir lika irriterade på att det inte passar sedan.

Men då ska jag se om de har den där juicen för jag måste ju prova nu och få veta hur den smakar. Vad tråkigt att den inte finns i din butik, kanske kommer den in i veckan? Här är det lite si och så med vilken dag saker dyker upp trots att det står en viss dag i reklambladet.
Citera
2022-02-01, 15:41
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemittnamn
Jag har köpt Silvercrest hushållsvåg men den började krångla rätt fort.

Citat:

Bara reklamera. Tveksamt om Lidl har någon fungerande retur/garantihantering så antingen så får ni en ny eller pengarna tillbaka.

/#LOUDmouth#
Citera
2022-02-01, 18:15
Medlem
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Bara reklamera. Tveksamt om Lidl har någon fungerande retur/garantihantering så antingen så får ni en ny eller pengarna tillbaka.

/#LOUDmouth#
Ja, jag fick pengarna tillbaka så det var inga problem. Ibland verkar Silvercrest vara bra och ibland inte tyvärr.
Citera
2022-02-03, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BackToHegel
Görans kycklingkebab tillbaka i bladet denna vecka, men priset är nu 79,90 kr för ett kilo. Det var väl en tia billigare tidigare?

+1
Denhär kycklingkebaben är den godaste, mycket bättre än görans övriga produkter såsom gyros o kebaben
Citera
2022-02-04, 13:28
Medlem
VoktorDodkas avatar
Gjorde en tabbe, kollade i annonsbladet på millionaries bacon och köpte två paket utan att kolla närmre. Det är inte tunna baconskivor, det är två tjocka skivor á 150 gram styck, mer som fläskkotletter än bacon. Någon som köpt och har tips hur man steker dessa? Kanske ugnssteka?
Citera
2022-02-04, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Gjorde en tabbe, kollade i annonsbladet på millionaries bacon och köpte två paket utan att kolla närmre. Det är inte tunna baconskivor, det är två tjocka skivor á 150 gram styck, mer som fläskkotletter än bacon. Någon som köpt och har tips hur man steker dessa? Kanske ugnssteka?
Små bitar i ärtsoppa
Citera
2022-02-04, 15:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det är bara att steka dom ju. Det är bara vanligt fläsk. Stekt fläsk med löksås?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in