2022-02-03, 23:50
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Ny dag, ny norrlandspöls... jag menar norrlandspedofil. Lång intervju med gullet också, det är vi inte bortskämda med. Men nog fan är de ute på djupt vatten den här gången, 2forty2. Det finns ingenting i chatloggarna som tydligen uttrycker önskemål om sexuella aktiviteter med barn. Hade jag varit honom hade jag stämt skiten ur dom.

Tänkte också på det. Nåt som inte helt stämde här. Hur kunde det fattas en del av chatten som typiskt nog innehöll den mest smaskiga delen. Väldigt oturligt. Säkert en jävla liten äckelgubbe men kändes svårare att bevisa här.
Citera
2022-02-04, 00:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Dom har inte tid, polisen har fullt upp med att leta haschrökare.

Kolla statistiken, 106.000 cannabisrökare 2020, hur många peddon blev lagförda samma år?

Nu hoppas jag att det finns mer cannabis rökare än peddosar i Sverige, så det är ju lättare sätta dit på rökta 17 åringar utanför McDonald's.

Men ja peddo brott borde prioriteras över vanliga drog brott som inte skadar någon.
Citera
2022-02-04, 00:23
Medlem
Frågan är om de vågar konfrontera negrer eller araber?
Citera
2022-02-04, 01:02
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Tänk vad ens egen ångest blir lätt att hantera när man ser det senaste pedofilkrypet som kört bil i 10 timmar för att träffa en mamma med en 7-årig dotter påhotell för tabubelagda ”familjelekar”.

Till och med köpt med sig spel för att mjuka upp dottern.

Vilket jobb blir ledigt nu? Heter fanskapet det som står i chattloggen?

Asså, fy fan vilket gubbslem! Kom med en påse från leksaksaffär. Vad är det med dessa mansäckel? En vet ju hur män är, finns ni överallt? Bäst att enbart prata med kvinnor, så slipper en våldtäkter och peddos. Vidrigt att han ville med en 7:åring! Hur tänker ni män? Dumpen behövs ju, det bevisar ju hur mansäckel och gubbslem fungerar! Patrik och Sara är toppen ju! Fatta!
Citera
2022-02-04, 01:04
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigpapichulo
Va fuck menar du? Att vi ska ha förståelse för deras diagnos?

Skillnad på "förstå diagnosen" och det du skrev. Självklart måste vi förstå diagnosen.
Citera
2022-02-04, 01:19
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke

Dom har konfronterat en svart kille som sprang därifrån livrädd för han trodde snuten skulle ta honom.
Citera
2022-02-04, 01:27
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Senaste uthängningen är mest ord mot ord dock. Hade det varit i en domstol kring saken hade han troligtvis blivit friad.

Jag tror inte att det är åtalet i sig som svider, utan det är uthängningen som är det stora slaget, speciellt med våra låga straff)

Jag är övertygad om att de allra flesta av dessa skulle välja 5 år på kåken utan att bli outade (typ om allt skulle hållas superhemligt och att han satt i fängelse för misshandel "på papper") än att gå fria men med videon och chatten släppta till omvärlden.
Citera
2022-02-04, 01:40
Medlem
Pruttmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
https://dumpen.se/2022/01/16/den-springande-mannen-napp-igen/
Citera
2022-02-04, 01:42
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kolla statistiken, 106.000 cannabisrökare 2020, hur många peddon blev lagförda samma år?
Pedofiler brukar lagföras klustervis, när snuten raidat nån barnporrhub på darknet. Rätt som det är kan 400 pedofiler lagföras på en dag.
Citera
2022-02-04, 01:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
https://dumpen.se/2022/01/16/den-springande-mannen-napp-igen/
Nu såg förvisso inte den negern särskilt skottklar ut men det var sannolikt ingen slump att polisen kom just i den sekunden. Det var koordinerat. Inte för att Sjöberg var rädd men bara därför liksom.
Citera
2022-02-04, 02:11
Avslutad
Lite OT men jag såg Sjöberg en gång komma ut från en pissoar i Stockholm. Är det inte lite ofräscht att han alltid går i skinnjacka och hästsvans? Samma från senaste hotellvideon. Rutig sömmad skinnjacke-liknande jacka.
Senast redigerad av Olaheterjag 2022-02-04 kl. 02:13.
Citera
2022-02-04, 02:27
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Tänkte också på det. Nåt som inte helt stämde här. Hur kunde det fattas en del av chatten som typiskt nog innehöll den mest smaskiga delen. Väldigt oturligt. Säkert en jävla liten äckelgubbe men kändes svårare att bevisa här.
Ja, det är klart han har en störning. Men faktum kvarstår att han har lagen på sin sida. Det där är grovt förtal som bygger på en metaforisk tolkning av orden "lekar" och "tabu". Synnerligen diffus uthängning. Känns som de börjar känna press att det ska publiceras en ny pedofil helst varje dag, vilket skulle kunna sluta med ett flertal förtalsmål och att sidan stängs ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in