2022-02-03, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Är den senaste pedofilen identifierad? Jag hittar en som stämmer in (på mrkoll.se) men han är 52. Dock har flera sökt på honom, så kan vara rätt?

Hittar ingen som stämmer. Hoppas Dumpen uppdaterar vad som hänt med de senaste pedofiler-äcklen snart.

Det börjar bli många nu.
Citera
2022-02-03, 16:16
Medlem
mr.demons avatar
Snubben som hängdes ut i dag var ganska så spooky. Verkar, och är nog normal förutom sin läggning/störning då. Bra att dom fick. Han känns som nån som kan nästla sig in hos familjer. Och vad är det för tics han får. Beror kanske på att han är så rädd. Börjar gapa och ganska äcklig ut.

Första gången jag kan minnas att tjejen lät mer sansad än Patrik. Hade inte varit så aggressiv så hade nog den där snubben öppnar upp sig mer.
Citera
2022-02-03, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Snubben som hängdes ut i dag var ganska så spooky. Verkar, och är nog normal förutom sin läggning/störning då. Bra att dom fick. Han känns som nån som kan nästla sig in hos familjer. Och vad är det för tics han får. Beror kanske på att han är så rädd. Börjar gapa och ganska äcklig ut.

Första gången jag kan minnas att tjejen lät mer sansad än Patrik. Hade inte varit så aggressiv så hade nog den där snubben öppnar upp sig mer.

Kolla in andningen i början av video 2! Det ser ut som om bröstkorgen ska öppna sig. Det är väl då fanskapet inser att det här kan bli riktigt jobbigt.

Synd att dom inte är mer tysta och ger äcklet mer tid att svara. Lika med Clint Eastwood-snubben i går. Då var Sara och Patrik mest som Piff och Puff

Ingen identitet ännu?

Jag har swishat min första peng nu.
Citera
2022-02-03, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Är den senaste pedofilen identifierad? Jag hittar en som stämmer in (på mrkoll.se) men han är 52. Dock har flera sökt på honom, så kan vara rätt?
Hittar ingen alls med namnet L*if W*kstr*m som stämmer in med ålder och bor i Gällivare. Tror inte han använt sig av sitt riktiga namn.
Citera
2022-02-03, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Jag behöver inte visa något, du kan väl läsa chatten själv? Du vill inte ”fatta” vad gubbjäveln vill göra på det där hotellrummet, och jag tänker inte övertyga dig. Jag har min uppfattning och det räcker så.

Nä, bevisen är klena. Hade de inte handlat om Dumpen hade du inte läst ut det som pedofili.
Efter läst artikeln som Dumpen hänvisar till från Jens Ganman där ser man ju att dom agerar inte så oskyldigt i sin jakt.

https://jensganman.substack.com/p/pa-pedofiljakt-med-dumpense

"Ska kåta upp han" - det säger väl allt om tillvägagångssättet dom har. Naturligtvis bestämmer du själv hur du vill göra med tolkningen.
Citera
2022-02-03, 17:13
Medlem
Senaste uthängningen är mest ord mot ord dock. Hade det varit i en domstol kring saken hade han troligtvis blivit friad.
Citera
2022-02-03, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Nä, bevisen är klena. Hade de inte handlat om Dumpen hade du inte läst ut det som pedofili.
Efter läst artikeln som Dumpen hänvisar till från Jens Ganman där ser man ju att dom agerar inte så oskyldigt i sin jakt.

"Ska kåta upp han" - det säger väl allt om tillvägagångssättet dom har. Naturligtvis bestämmer du själv hur du vill göra med tolkningen.

Jag utgår från att Dumpen har mer material. Annars är det märkligt att chattloggar lägligt försvinner, och att dom erkänner att dom kåtat upp gubben.

Pöbeln är redan klar! Där är han dömd.

Identiteten verkar också oklar.
Citera
2022-02-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo

Jag kan helt hålla med dig i att de ofta eldar på det ett (eller fler) steg för långt.
Jag har inget till övers för peddosar, inte alls. Och skulle önska betydligt hårdare straff för dem som döms. Men jag har samtidigt lite svårt för detta uthängande. Inte för att jag tycker synd om peddosarna, men…dels finns det, precis som i detta fall, risk att saker missförståtts. I just detta fall hade man velat läsa den del av konversationen som försvann, eller höra de telefonsamtal Patrik och Sara skriver att de haft med gubben.
Sen tror jag ju att uthängningar av detta slag riskerar att göra att peddosar går över gränserna ännu mer än vad de redan gjort. Har de förlorat familj, vänner, arbete kanske det inte spelar någon roll längre om de spelar ut sina fantasier. Jag tror den risken är större än chansen att de söker hjälp tyvärr. Skulle hellre se att man ställer ett ultimatum. Om du inte söker hjälp lägger vi ut detta. Och att peddosar får visa att han faktiskt söker hjälp. Samt att de såklart lägger ut det om de stöter på honom igen när han är på jakt efter barn. Sen kan de såklart polisanmäla för sexuellt ofredande, utan att behövt lagt ut på Dumpen.
Citera
2022-02-03, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Jag kan helt hålla med dig i att de ofta eldar på det ett (eller fler) steg för långt.
Jag har inget till övers för peddosar, inte alls. Och skulle önska betydligt hårdare straff för dem som döms. Men jag har samtidigt lite svårt för detta uthängande. Inte för att jag tycker synd om peddosarna, men…dels finns det, precis som i detta fall, risk att saker missförståtts. I just detta fall hade man velat läsa den del av konversationen som försvann, eller höra de telefonsamtal Patrik och Sara skriver att de haft med gubben.
Sen tror jag ju att uthängningar av detta slag riskerar att göra att peddosar går över gränserna ännu mer än vad de redan gjort. Har de förlorat familj, vänner, arbete kanske det inte spelar någon roll längre om de spelar ut sina fantasier. Jag tror den risken är större än chansen att de söker hjälp tyvärr. Skulle hellre se att man ställer ett ultimatum. Om du inte söker hjälp lägger vi ut detta. Och att peddosar får visa att han faktiskt söker hjälp. Samt att de såklart lägger ut det om de stöter på honom igen när han är på jakt efter barn. Sen kan de såklart polisanmäla för sexuellt ofredande, utan att behövt lagt ut på Dumpen.
Jag tror att vi alla kan enas om att vi vill att pedofilerna inte skapar fler offer eller fortsätter begå brott. Frågan är om detta verkligen är rätt metod för det. Precis som du säger så kommer de hamna ännu mer utanför samhället och då tror jag snarare att risken är högre att de begår dessa brott. Man måste sätta barnen först i det här.
Citera
2022-02-03, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Tycker nästan det känns som om pedofili bara blir vanligare och vanligare tyvärr.

Ju fler som ska dödas i framtiden när dödsstraffet införs för pedofiler.
Citera
2022-02-03, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Senaste uthängningen är mest ord mot ord dock. Hade det varit i en domstol kring saken hade han troligtvis blivit friad.

Många pedofiler som härjar på Flashback som inte tycker om Patriks arbete.
Citera
2022-02-03, 17:30
Avslutad
Andreasson0411 "Om du inte söker hjälp lägger vi ut detta." Personligen hade jag hotat tillbaka eller dödat personer som hade hotat mig, oavsett vem och i vilket sammanhang. Poliser också. Jag tror att dom är fler är bara jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in