2022-02-03, 20:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag är knappast förvånad. Jag tror tyvärr att Dumpen bara skapar på ytan av allt det depraverade som finns.

Klart de gör. Fan man läser ju om domar rörande fan spädbarn! De Dumpen får fast är väl de på den lägsta skalan av riktiga pedofiler. Men om så bra att de ändå åker fast. Litet i det stora hela som man brukar säga.
Citera
2022-02-03, 20:22
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Klart de gör. Fan man läser ju om domar rörande fan spädbarn! De Dumpen får fast är väl de på den lägsta skalan av riktiga pedofiler. Men om så bra att de ändå åker fast. Litet i det stora hela som man brukar säga.

Ja det säger sig självt att mörkertalet är enormt. När till och med "normala" 60-åringar går och dreglar efter 15-18-åringar så vågar jag knappast tänka på vad dom onormala gör.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-02-03 kl. 20:27.
Citera
2022-02-03, 20:35
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Nej det tycker han inte, han var ironisk såklart. Om du läser hans andra texter och debattinlägg så förstår du.

Din avatar(profilbild)visar hur obekymrad en pedofil och dubbelmördare kan vara.
Kommer aldrig att släppas ut.
Citera
2022-02-03, 20:36
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jourlistan
” – en webbtidning som sökt frivilligt skydd, får INTE innehålla information som har publicerats utan godkännande från redaktionen; sådant material omfattas inte av grundlagen, och förekommer det innebär detta att utgivningsbeviset kan dras tillbaka. Alltså MÅSTE kommentarer på sådana webbtidningar vara förhandsmodererade”

https://juridikbloggen.wordpress.com/2011/09/02/ansvar-for-kommentarer-mm-pa-hemsida-gastinlagg-av-jur-kand-benjamin-o-boman/

Så var det i alla fall med den saken.

Snyggt. Tur vi har FB ändå. Mest bara ryggdunk på den sidan.
Citera
2022-02-03, 20:58
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Din avatar(profilbild)visar hur obekymrad en pedofil och dubbelmördare kan vara.
Kommer aldrig att släppas ut.
Ja och det är vi väldigt tacksamma över.
Citera
2022-02-03, 21:56
Medlem
Denna tråden börjar bli tröttande att följa.
Behövs det verkligen en debatt om vad som är normalt eller inte?
Alla med normal empati och moralkänsla inser att det är ett sjukt och onormalt beteende.
Vad Dumpen.se gör är vad myndigheterna moraliskt sett är skyldiga att göra.
Citera
2022-02-03, 22:02
Medlem
mossadmartins avatar
Bra jämförelse i Ganmans artikel.

Efterlyst har hängt ut brottslingar i 32 år. Om en sån "vanlig" kriminell, en bankrånare, bedragare eller va fan som helst, skulle ta livet av sig till följd av detta då skulle folk rycka på axlarna.

Men uthängda pedofiler har folk våndor om. Oj oj oj, då ska det snyftas om anhöriga hit och dit. Fy fan.
Citera
2022-02-03, 22:22
Medlem
Lysturkens avatar
Ny dag, ny norrlandspöls... jag menar norrlandspedofil. Lång intervju med gullet också, det är vi inte bortskämda med. Men nog fan är de ute på djupt vatten den här gången, 2forty2. Det finns ingenting i chatloggarna som tydligen uttrycker önskemål om sexuella aktiviteter med barn. Hade jag varit honom hade jag stämt skiten ur dom.
Citera
2022-02-03, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Som sagt…gillar inte peddosar. Hatar dem. Så coola ner några hekto.
Jag har för egen del inget alls emot att se deras värld rasa samman. Men jag tror det kan vara kontraproduktivt.
Tyvärr kan inte coola ner inför såna. Konstig sak att tro. ska dom få härjade fritt menar du ingen får störa dom? Nej ut med namn sen ut på grupper med foto i facebook här är dom inte välkomna . Sen räcker inte det så hoppas jag ödet tar hand om dom
Citera
2022-02-03, 22:30
Medlem
Sista publiceringen var fin. Sitter och upprepar samma lögn i 20 minuter i stället för att bara gå därifrån.
Citera
2022-02-03, 22:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runksumpare
Denna tråden börjar bli tröttande att följa.
Behövs det verkligen en debatt om vad som är normalt eller inte?
Alla med normal empati och moralkänsla inser att det är ett sjukt och onormalt beteende.
Vad Dumpen.se gör är vad myndigheterna moraliskt sett är skyldiga att göra.
Dom har inte tid, polisen har fullt upp med att leta haschrökare.

Kolla statistiken, 106.000 cannabisrökare 2020, hur många peddon blev lagförda samma år?
Citera
2022-02-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Det är inte ovanligt att män vill ha småbrudar. Själv har jag aldrig begripit det där, en del av mina kompisar som är 60 trånar efter 18-åringar och yngre. Vad står det för egentligen? Även här på Flashback ser man detta hat mot kvinnor sprida sig överallt och dyrkandet av småtjejer. Obegripligt.

Det är illa men arton är man myndig. Vet inte varför man tar upp det i en sån här tråd det handlar nästan uteslutet om barn under femton ner till sju års ålder. Att Generalisera finns inga likheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in