Citat:
Ursprungligen postat av
Hussefar
Följt denna tråden ett bra tag nu. Jag har endast fått peddovibbar på 2 st användare (säger ej namn). Verkar mer regel än undantag i ditt fall Kickis att sätta pedofilstämpling på användare som kommer med kritik mot Dumpen. Jag förstår inte varför du ska vara så mycket för att man inte ska få kritisera den sidan? Du säger ju ifrån när du tycker något är fel. Det minsta man kan begära då är att andra ska få sin röst hörd.
Om du hade läst kritiken så har det handlat mest om följande:
1. Bedriver Dumpen laglig verksamhet? Gränsen till förtal är hårfin enligt somliga.
2. Kan Dumpen uppvigla till andra typer utav brott genom uthängningarna?
3. Familjer/sambos/osv blir också drabbade utav uthängningarna.
4. Kritik till att Dumpen väljer vilka kommentarer som publiceras.
5. Ifrågasättande om somliga personer med mentalt handikapp ens ska hängas ut (LSS-snubben b.la).
6. Efterkonstruktion
7. Frågan finns om det i somliga fall får motsatt effekt, dvs risken ökar att stackars barn kommer bli utsatta av en pedofil som förlorat allt.
8. Är Patrik/Sara lämpliga för uppdraget.
Jag kan fortsätta. Jag håller inte med på alla punkterna men det är vad som skrivits b.la. Bedömmer det som att merparten av folket här inne föraktar de som gör övergrepp på barn. Sluta säg att kritikerna inte bryr sig om barnen/är pedofiler. Det är bara lågt.
Väntar mig inget svar. Du brukar undvika att svara när man kommer med frågor till dig.
Du verkar ha bättre koll på mig än på peddon, mitt alias är Klickis annars.
Vi behöver inte tycka lika och nej jag är inte så intresserad av att svara på din lista. Jag har följt tråden sedan start, läst alla kommentarer. Sitter man och sexchattar med underåriga så är det inte mer än rätt att man hängs ut.
Patrik och Sara jobbar på, vilket är mer än många andra här i tråden. Alla gillar inte upplägget, men det är ingen som kommer med en bättre idé.
Det är ett jävla muttrade på kammaren.
I övrigt så bryr jag mig inte ett dugg om vad du tycker om mig. Jag håller mig för god att yttra vad jag tycker om dig.
Ut och skräm en pedofil vettja!