2022-02-02, 22:34
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Ytterligare en olämplig förälder som inte ser till barnets bästa.

Vad vet du om vad som är ”barnets bästa”? Barn kanske mår skitbra av att åka till Thailand? Det mest sannolika är dock att det verkligen inte spelar någon roll.

Värdelös tråd
Citera
2022-02-02, 22:34
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Du är förstås barnlös + dum i hela huvudet, vilket gör att du lär förbli barnlös, tack och lov.

Det där var inte mycket till argument.
Citera
2022-02-02, 22:35
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Vad vet du om vad som är ”barnets bästa”? Barn kanske mår skitbra av att åka till Thailand? Det mest sannolika är dock att det verkligen inte spelar någon roll.

Värdelös tråd

Varför skulle det inte spela någon roll?
Citera
2022-02-02, 22:35
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Vad bisarrt.

Australien.
Svårtillgängliga stater.

Tar du din 1-åring på ryggen när du klättrar bland bergen för att nå hyddan där din morförälder har slagit ner bopålarna?
Jag gör vad som krävs för att mina barn ska ha en normal relation 4-5 veckor/år med sina morföräldrar, något som verkar svårt att förstå för en idiot som inte har barn själv.
Citera
2022-02-02, 22:36
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Garanterat skrivet av någon som inte är förälder själv.
Alltid dessa som vet tvärsäkert vad som är "bäst för barn"

Ditt inlägg saknar motargument.
Citera
2022-02-02, 22:36
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Det där var inte mycket till argument.
Du har inte presenterat ett vettigt argument i hela tråden, så kasta gärna spjut i radhus ditt mongo
Citera
2022-02-02, 22:37
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Jag gör vad som krävs för att mina barn ska ha en normal relation 4-5 veckor/år med sina morföräldrar, något som verkar svårt att förstå för en idiot som inte har barn själv.

Vad är en normal relation med morföräldrar för ett spädbarn?
Citera
2022-02-02, 22:38
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Vad är en normal relation med morföräldrar för ett spädbarn?
Det hade du vetat om du hade haft barn själv, men som tur var så dör den hemligheten i vaddet mellan dina öron.
Citera
2022-02-02, 22:39
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Det hade du vetat om du hade haft barn själv, men som tur var så dör den hemligheten i vaddet mellan dina öron.

Så det är för barnets bästa som du tvingar dom att utstå tortyren av att flyga till andra sidan jordklotet?
Citera
2022-02-02, 22:40
Medlem
Onanikrems avatar
Skrapa ihop barnfamiljerna och sätt dem längst bak tillsammans så de får skrika, dunka stolsrygg, spy och skita i kapp.

Ungefär så gjordes på 70 - 80talet när man (jag) var rökare, då bokade man rökavdelningen, visst störde man säkert några av de som att närmast avdelningen men betydligt bättre än att planlöst placera ut alla rökarna fritt i planet och störa alla!
Citera
Medlem
Har själv varit precis som trådskaparen en gång i tiden. Idag förstår jag bättre. Som resenär utan barn kan man hålla käften för att hjälpa till att minska den totala volymen i kabinen. Ingen som bryr sig i vad ni 20åringar anser om barn som gråter för ni har inte uppnått den mognad som krävs för att fatta.

Vet ni att det är föräldrarna som har det jobbigast. Era suckar och jackor över ansiktet hjälper inte ett skit. Sitt hemma om ni inte vill bli störda när ni kollar era meningslösa serier.
Citera
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Så det är för barnets bästa som du tvingar dom att utstå tortyren av att flyga till andra sidan jordklotet?
Det är inte tortyr. Det som är tortyr är idioter som du, som argumenterar som att de förstått hur världen fungerar men har ungefär 60 i IQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in