2022-02-02, 15:46
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
När faller dom? Han har ialf. Börjar ta emot kunder nu...
Imorgon enligt tidigare källor i tråden, vet dock inte sanningshalten i dem.
Citera
2022-02-02, 15:51
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Förstår inte vad du försöker fråga. Om "kända" personer får skada andra personer under sex för att de är kända? I så fall är svaret nej.
Det jag undrar är, hur ska man veta vad man får och inte får göra, när en tjej går med på allt i stunden för att man är känd?

Hon kunde ju uppenbarligen gå när hon ville, så blir väl svårt att hävda frysning?
Senast redigerad av massuppfittaren 2022-02-02 kl. 15:53.
Citera
2022-02-02, 16:46
Medlem
Jag tror faktiskt att han blir dömd, såsom svenska våldtäktslagar ser ut idag. Hon kan hävda freeze som är väldigt inne för tillfället. (Hur man nu kombinerar det med hennes aktiva handlingar.)
AÅ cashar in 100-150 k och gör karriär som traumatiserat våldtäktsoffer i Malous soffa. (Såklart bakifrån med peruk.) Nu ska ju Malou lägga ner så hon får skynda sig.

Det största traumat har hon nog tyvärr skapat själv genom att sätta igång denna cirkus på fyllan, som hon nu inte kan ta sig ur. Har man väl satt bollen i rullning så är det ganska kört. Visst, det är sunkigt att ha fyllesex på en krogtoa, men glöm och gå vidare och gör inte om det.

Nu kommer hon förmodligen, som dom flesta snöflingor nuförtiden, att skylla alla sina tillkortakommanden i livet på just denna händelse.
Citera
2022-02-02, 17:38
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Det jag undrar är, hur ska man veta vad man får och inte får göra, när en tjej går med på allt i stunden för att man är känd?

Hon kunde ju uppenbarligen gå när hon ville, så blir väl svårt att hävda frysning?
Man får inte skada andra utan att de uttryckligen samtycke till det. Exempelvis bdsm. Man behöver inte skrika och vita med armarna.
Kunde gå? Vad pratar du om?
Citera
2022-02-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren

Folk i tråden menar att det var våldtäkt för det var skador.

Jag och en vän skojade med varandra och brottades. Vännen spräckte sin skalle. Jag blev inte åtalad för misshandel 😆😆😆 så, jag förstår mig verkligen inte på de som påstår att det är våldtäkt för hennes skador i halsen. Han kanske är hårdhänt ?
Citera
2022-02-02, 17:41
Medlem
Citat:
Man får inte skada andra utan att de uttryckligen samtycke till det. Exempelvis bdsm. Man behöver inte skrika och vita med armarna.
Kunde gå? Vad pratar du om?
Visserligen. Men, han kanske inte haft avsikt att skada henne. Utan att han gillar hårt sex (inte BDSM) eller att hon inte varit tillräckligt våt? Det betyder inte per automatik att man har våldtagit. Se mitt inlägg ovanför detta.

Och ja, hon kunde gå därefter. Somliga påstår att hon har frysit till och varit handlingsförlamad vilket hon själv säger att hon inte vågade lämna pga. Att Han äe äldre, kriminell, känd, mm. Men han kom ju aldrig och hon valde att inte avsluta sexakten utan valde att lämna och då gick det bra?
Citera
2022-02-02, 17:41
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Folk i tråden menar att det var våldtäkt för det var skador.

Jag och en vän skojade med varandra och brottades. Vännen spräckte sin skalle. Jag blev inte åtalad för misshandel 😆😆😆 så, jag förstår mig verkligen inte på de som påstår att det är våldtäkt för hennes skador i halsen. Han kanske är hårdhänt ?
Hårdhänt?
Så du menar att det är ok att spräcka någons skalle om de samtyckt sex eller vart vill du komma?

"Han kanske gillar hårt sex" har han säkerställt att hon också gör det? Man behöver inte ha uppsåt när det kommer till oaktsam våldtäkt.

Mycket möjligt att hon drabbats av freeze och att när de bakats på dörren har hon blivit påmind att det är andra i närheten och därför har traumareaktionen avtagit. Är ju inte som att man hamnar i freeze och det varar hur länge som helst.
Senast redigerad av Kent62 2022-02-02 kl. 17:46.
Citera
2022-02-02, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Imorgon enligt tidigare källor i tråden, vet dock inte sanningshalten i dem.
imorgon kl. 11, länkar en bild på konversationen.
mejla stockholms tingsrätt typ 10 min innan domen meddelas så borde ni få domen direkt när den finns tillgänglig
Senast redigerad av ledningscentralen 2022-02-02 kl. 18:38.
Citera
2022-02-02, 18:40
Medlem
Citat:
Hårdhänt?
Så du menar att det är ok att spräcka någons skalle om de samtyckt sex eller vart vill du komma?

"Han kanske gillar hårt sex" har han säkerställt att hon också gör det? Man behöver inte ha uppsåt när det kommer till oaktsam våldtäkt.

Mycket möjligt att hon drabbats utav freeze och att när de bakats på dörren har hon blivit påmind att det är andra i närheten och därför har traumareaktionen avtagit. Är ju inte som att man hamnar i freeze och det varar hur länge som helst.
Om man utgår ifrån din teori gällande freeze läget verkar det ha varat hur länge som helst. DE har hunnit med att kyssas, smeka brösten, blowjob, bli pullad och knullad, i stort sätt när hon testat allt möjligt så har hon blivit "återställd" skitsnack.
Citera
2022-02-02, 19:18
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Om man utgår ifrån din teori gällande freeze läget verkar det ha varat hur länge som helst. DE har hunnit med att kyssas, smeka brösten, blowjob, bli pullad och knullad, i stort sätt när hon testat allt möjligt så har hon blivit "återställd" skitsnack.
Fast den inledande delen var med samtycke. Varför skulle hon ha en traumareaktion då?
Citera
2022-02-02, 19:47
Medlem
Citat:
Fast den inledande delen var med samtycke. Varför skulle hon ha en traumareaktion då?

😂😂😂 Du säger det ena och det andra, för att sedan säga emot dig själv gång på gång.
Citera
2022-02-02, 21:15
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
😂😂😂 Du säger det ena och det andra, för att sedan säga emot dig själv gång på gång.
Det är lättare att göra en poäng om du kommer med konkreta exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in