Citat:
Ursprungligen postat av
zansibal
Normalt eller inte spelar ju ingen roll. Kan man få skador av frivilligt sex? Ja!
Betyder det att det har förekommit tvång för någon har skador efter sex? Nej!
Är du oskuld? Låter som att du aldrig har upplevt passionerat knullande.
För det första är givetvis kvinnor olika och det finns de, som tidigare skribenter påtalat, en variation av hur deras slida reagerar på penetrering. En del har tex mer sköra slemhinnor än andra och det kan variera över tid. En kort tid efter min första förlossning var det inte så kul att ha sex. Men min dåvarande underbara man tog givetvis hänsyn till detta. Fick jag skador av frivilligt sex? nej! Som tur var gick det över. Vid barn nr två, inga problem. Jag har en väninna som alltid har med sig en liten söt tub med glidmedel i handväskan. Om man som kvinna vet med sig att man har sköra slemhinnor, vilket ökar i takt med åldern och kanske är man blödningsbenägen från underlivet osv då brukar man inte utsätta sig för den typen av sex som genererar skador. För det är obehagligt och gör ont. Om man som de flesta unga tjejer är, problemfri ifråga om sköra slemhinnor, då blir det sällan skador vid sex. Och skulle det bli det ökar sannolikheten för att det inte var frivilligt.
För det andra, detta med skador efter sex. Vad menar du egentligen? Bdsm på en krogtoa i 15 min? Skulle inte tro det! Men utveckla och beskriv gärna vilken typ av skador som kan uppkomma efter frivilligt sex?
Nu vill jag inte skryta, men passionerat knullande är nog en av mina paradgrenar

och med några år på nacken kan jag säga så mycket att varken jag, tidigare partners, vänner eller väninnor någonsin har använt passionerat knullande och skador i samma mening. Förutom ett bordsben som gick av och resulterade i en stukad fot
Menar du på fullaste allvar att passionerat sex brukar leda till skador? Det finns hjälp att få, mans- och killgrupper och stöd till personer som inte riktigt har koll på samtycke, våldtäkt och sex! Anmäl dig!