2022-02-02, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Här är Saras tre senaste domar:

https://docdro.id/0lLMBGU

https://docdro.id/7RiIHJj

https://docdro.id/dOc9gHr

Men vilken jävla dåre Sara är. Åker runt i bil påverkad. Hon är en minst lika stor dödsfara som pedofiler för småflickor som tar livet av sig!

Inte bra.
Citera
2022-02-02, 13:50
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dravel182
Ironiskt, alltså
Hon får väl se till att bli laglydig själv innan hon ger sig ut för att ställa snuskgäddor till rätta.

Jag tycker absolut hon kan fiska gädda för det. Men lite mer svårfångade simmare önskas på matbordet.
Blir lite trist med bara akvariefisk hela tiden.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-02-02 kl. 13:53.
Citera
2022-02-02, 13:52
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Men vilken jävla dåre Sara är. Åker runt i bil påverkad. Hon är en minst lika stor dödsfara som pedofiler för småflickor som tar livet av sig!

Inte bra.

Jag tycker det saknar betydelse.

Bara det hon gör på Dumpen skall bedömas. OM vi nu pratar om samma person..?
Citera
2022-02-02, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Haha, stackars du! Finns gott om tjejer som gillar snuskchatt! Tror att din fru älskar det, när du är på jobbet eller sitter och tittar på tv!

Nä, tror inte heller att dom kommer att hitta någon kvinlig pedofil. Tror inte det finns så många.

Sara verka vara kåt på att hänga på dessa flickjagarnas forum. - Har själv bara scrollat igenom
dumpen, tänkte på alla chattloggar som Sara inte lägger ut, som hon själv ligger ute på kanske
varje kväll som dag, "vad bruka man säga, i de lugnaste vikarna kan de ruva något" hon
kanske själv går igång på skiten. men utåt agerar helt tvärtom. Detta borde nog granskas, vilka
"nick" Sara använder osv. Så kanske höjdhopparen får andra tankar om sin medarbetare.
Annars har jag all respekt vad folk gör bara det inte är olagligt.
Citera
2022-02-02, 13:57
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Sara verka vara kåt på att hänga på dessa flickjagarnas forum. - Har själv bara scrollat igenom
dumpen, tänkte på alla chattloggar som Sara inte lägger ut, som hon själv ligger ute på kanske
varje kväll som dag, "vad bruka man säga, i de lugnaste vikarna kan de ruva något" hon
kanske själv går igång på skiten. men utåt agerar helt tvärtom. Detta borde nog granskas, vilka
"nick" Sara använder osv. Så kanske höjdhopparen får andra tankar om sin medarbetare.
Annars har jag all respekt vad folk gör bara det inte är olagligt.

Men det är nog även andra som står och håller i dessa fiskespön, exempelvis vid fisket av afrikanen så stod det ju att fiskaren kontaktade Patte och Sara och berättade för dem vart han befann sig.

Alltså inte bara Sara som sitter på snuskchatten, även andra (förutom Patrik då)
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-02-02 kl. 14:01.
Citera
2022-02-02, 13:58
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag tycker det saknar betydelse.

Bara det hon gör på Dumpen skall bedömas. OM vi nu pratar om samma person..?

Amen på det!
Citera
2022-02-02, 14:00
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Amen på det!

Har hon tagit sig ifrån ett liv i missbruk och annat så tycker jag det är bra gjort.

Men visst kan man kritisera Dumpen ändå, det är just det jag gillar med Flashback, yttrandefrihet på riktigt.
Citera
2022-02-02, 14:08
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
"nick" Sara använder osv.

....att hon själv skulle tända sexuellt på snuskchattandet och agera som en dubbelpersonlighet i sammanhanget? Hur menar du- och vilka skäl har du för dina påståenden/misstankar?
Citera
2022-02-02, 14:45
Medlem
Citat:
Ja det är i stort ett bara ursvenskar som tas fast. Om man ska tro alternativmedia så borde det vara folk från Afrika och Mellanöstern.

Finns en enkel förklaring för detta. Svenska äckel groomar barnet först. Utländska äckel våldtar barnet direkt utan att lära känna barnet först, dvs överfallsvåldtäkt. Det har med deras kultur att göra, utländska äckel är mer våldsamma och vet att svenska rättssamhället är ett skämt.
Citera
2022-02-02, 14:57
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Har hon tagit sig ifrån ett liv i missbruk och annat så tycker jag det är bra gjort.

Men visst kan man kritisera Dumpen ändå, det är just det jag gillar med Flashback, yttrandefrihet på riktigt.

Jepp på ettan.
Nja på tvåan, jag tycker man kan göra bättre själv innan man kritiserar. Men det är vad jag tycker.
Citera
2022-02-02, 14:58
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IkeaMannen50
Ja de flesta känner nog så men om du själv blir straffad så missar du ju tid med dina barn.

Jo det har du en poäng i men frågan om man tänker i dessa banor just så.
Citera
2022-02-02, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Någon som vet vad Sara är dömd för förresten?

Enligt Mrkoll så är Sara tilltalad i 3 styckna brottmålsdomar.

Knark.

Både hon och Patrik S gillar att parta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in