2022-02-01, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MJMP
Han har klarat körkortet..
Ok hur vet du det?
Citera
2022-02-01, 21:05
Medlem
Han la ut en bild på sin Instagram!
Citera
2022-02-01, 22:18
Medlem
Undrar hur det står till i förhållandet egentligen. Hon är så otroligt tyst om lille Simme. Vart är alla dagliga kärleksförklaringar och hyllningar till skyarna för att han brett en fattig smörgås till henne? Har nyförälskelsen lagt sig tro? Ungen hinner inte ens komma ut innan hon tröttnat..
Citera
2022-02-01, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisfarmor
Ingen som är sugen på att åka på hennes loppis?
Det måste ju finnas en några uppsättning förverkade vuxenpyjamasar från barnens pappor som man kan köpa.
Jag tänkte det
Citera
2022-02-01, 23:34
Medlem
MrBubss avatar
Jösses...!! Har totalt missat denna människa och började läsa lite i tråden.

Efter några sidor blev jag nyfiken på vad som sägs/visas på Youtube, men efter någon minut skakade jag bara på huvudet och fimpade videon. Omognare "bimbo" får man ju leta efter...

Att det finns människor som vill följa skiten är ju helt obegripligt....

Att göra business på sina barn och fläka ut dem på nätet är fullständigt hänsynslöst.

Mitt första och sista inlägg om en totalt omdömeslös och självupptagen kvinna, som totalt saknar verklighetsuppfattning, vett och intelligens och som inte är värd någon som helst uppmärksamhet.

USCH X 2
Senast redigerad av MrBubs 2022-02-01 kl. 23:37.
Citera
2022-02-02, 06:03
Medlem
Verkar inte som att det är bra mellan dem. Inga inlägg om honom mer.
Citera
2022-02-02, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Undrar hur det står till i förhållandet egentligen. Hon är så otroligt tyst om lille Simme. Vart är alla dagliga kärleksförklaringar och hyllningar till skyarna för att han brett en fattig smörgås till henne? Har nyförälskelsen lagt sig tro? Ungen hinner inte ens komma ut innan hon tröttnat..

Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Verkar inte som att det är bra mellan dem. Inga inlägg om honom mer.

Ja, något pågår alldeles uppenbart bakom fasaden som hon inte vill att följarna ska få se.. Tror också att nyförälskelsen lagt sig, vardagen knackat på och då är förhållandet inte så roligt att visa upp längre..

En annan sak jag tänkt på är att hon generellt lägger ut väääldigt lite på sina sociala medier för att vara en "influenser".. Visst, de har haft strul med sitt internet, men för att jobba med det här så jobbar hon väldigt lite.. Jag hade fått sparken från mitt jobb om jag producerade i motsvarande nivå..
Citera
2022-02-02, 07:25
Medlem
Tratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisfarmor
Ingen som är sugen på att åka på hennes loppis?
Det måste ju finnas en några uppsättning förverkade vuxenpyjamasar från barnens pappor som man kan köpa.

Jag som hoppades hon hade en pojkvänspyjamas, som ärvdes mellan killarna
Citera
2022-02-02, 10:06
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch

Kanske är det inte hon som tröttnat..

Simon tycker väl att det är riktigt jobbigt med allt som skrivs om honom..och vägrar nu att vara med på hennes instagram.

Kanske har han insett att han har blivit utnyttjad för att Linn ska få en till bebis och mer content..kanske har han kollat igenom Bilder från hennes tidigare förhållanden och sett hur hon upprepar samma förhållande om och om igen..att killen i förhållandet måste ställa upp på samma poser (tex att lyfta upp Linn) och använda den där fruktansvärda Pyjamasen från Polarn o Pyret.
Citera
2022-02-02, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria

Simon tycker väl att det är riktigt jobbigt med allt som skrivs om honom..och vägrar nu att vara med på hennes instagram.

Kanske har han insett att han har blivit utnyttjad för att Linn ska få en till bebis och mer content..kanske har han kollat igenom Bilder från hennes tidigare förhållanden och sett hur hon upprepar samma förhållande om och om igen..att killen i förhållandet måste ställa upp på samma poser (tex att lyfta upp Linn) och använda den där fruktansvärda Pyjamasen från Polarn o Pyret.
Haha ja den där pyjamasen!! Att de går med på att ha den??
När man gått in på hennes fb och skrollar ner lite så ser man plötsligt hennes x gabbe när de var på BB mm i samma pyjamasen. Man tror ju det är ett skämt!!
Citera
2022-02-02, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratt
Jag som hoppades hon hade en pojkvänspyjamas, som ärvdes mellan killarna

Hon får väl med största sannolikhet hem dom gratis från Polarn O. Pyret. Dom skickar ett nytt sett för varje ny pojkvän >.<
Citera
2022-02-02, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria

Kanske. Men är man så dum att man inte lär känna personen först eller gör lite research om personen i fråga innan man ger sig in i haveriet får man skylla sig lite själv. Börjar dock tro mer och mer att han inte var med på att skaffa barn utan att Linn lurade honom att hon skyddade sig. Vilken jäkla galning hon är i så fall. Han ser verkligen inte lycklig ut på vloggar osv längre i alla fall..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in