2022-02-01, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
man dödar sin fru och ordnar det så att det ska se ut som kidnappning och polisen utreder det...
Tack..då är jag med..
Citera
2022-02-01, 18:53
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeanJenie
Hvem er denne MN?

Citat:
Hvis jeg bare hadde en hundrings for hver gang du sa "hvalen" og "skulle få 10 millioner kroner av" så hadde jeg kanskje vært...TH nå?

OS har helt enkelt inte alla indianerna i kanoten ...
MN är chef för Elkraft M @ ri * us Ne * by
Citera
2022-02-01, 18:57
Medlem
Citat:
OS har helt enkelt inte alla indianerna i kanoten ...
MN är chef för Elkraft M @ ri * us Ne * by

Takk!

Jeg tenker at det burde finnes bedre argumenter enn konstant gjentakelse av samme refreng.
Citera
2022-02-01, 19:01
Medlem
Citat:
Hvem er denne MN?

M-a-r-i-u-s
N-e-r-b-y

Hans kompagnon i Elkraft som ejer 30% af virksomheden.
Citera
2022-02-01, 19:01
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Takk!

Jeg tenker at det burde finnes bedre argumenter enn konstant gjentakelse av samme refreng.

ja men det är något med att upprepa lögner tillräckligt många gånger, det verkar som om OS har börjat tro på det om inte annat...
Synd att en sådan konstant mattbombning i tråden hjälper till att dra fokus från det faktum att AEF dödades av sin man...
Citera
2022-02-01, 19:03
Medlem
Citat:
ja men det är något med att upprepa lögner tillräckligt många gånger, det verkar som om OS har börjat tro på det om inte annat...
Synd att en sådan konstant mattbombning i tråden hjälper till att dra fokus från det faktum att AEF dödades av sin man...

Jeg venter med den konklusjonen til han er tiltalt og dømt, men har mine egne tanker.

Vet noen hvor det kommer fra at TH peker på MN? Jeg finner det ikke noen steder foreløpig.
Citera
2022-02-01, 19:05
Medlem
Citat:
Jeg venter med den konklusjonen til han er tiltalt og dømt, men har mine egne tanker.

Vet noen hvor det kommer fra at TH peker på MN? Jeg finner det ikke noen steder foreløpig.

Det kommer fra bogen Lørenskog Mysteriet.
Citera
2022-02-01, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Det kommer fra bogen Lørenskog Mysteriet.

Ser ut som om jeg bør skaffe meg den. Kan den anbefales?
Citera
2022-02-01, 19:09
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Det är bra
Jag minns det inte nu, men att tonen mellan TH och MN inte är den bästa har framkommit i media ända sedan det här fallet publicerades och MN intervjuades...
Citera
2022-02-01, 19:11
Medlem
Citat:

Det er en god bok med flere detaljer.
Men oppfølgeren vil nok bli mer utfyllende.
Citera
2022-02-01, 19:14
Medlem
Citat:

Synes det er en god bog, der giver et godt overblik.

Den kan blandt andet købes online på appen ebok.no.
Senast redigerad av rlk73 2022-02-01 kl. 19:27.
Citera
2022-02-01, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Ok, en Hval er en som har investert stort i krypto valuta. RU kaller TH en Hval fordi han er overbevist om at TH skal investere stort i krypto valuta. På den annen side har vi hørt at RU ville bygge en bitcoin fabrikk i Egypt. Hvordan skulle han kunne gjøre det, uten å få 10 millioner av TH til det ? Det er helt klart at RU har fremstilt TH som en kilde til store penger, noe som ga GM blod på tann.

Om TH investerer 10 mill i en fabrikk hvor RU bidrar med kompetanse og TH kapital, så «gir» jo ikke TH 10 mill til RU. De bidrar begge med noe (kapital/kompetanse) og deler eventuell profitt på en eller annen avtalt måte. Skjønner ikke hvordan man blander inn ordet «få» her.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in