2022-02-01, 16:14
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Tror nog Rosenborg ska ha en rätt stor andel. Norrköping fick ju honom i det närmaste gratis.
Efter fadäsen med Botheim är jag inte alldeles säker på det.
2022-02-01, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ni sumpade chansen att få en större summa för honom alldeles oavsett vad slutsumman blir. Ni får gärna, som ni alltid gör, försöka vända ett misslyckande till något positivt men detta är fakta.

Någon borde tala om för honom att han redan är utomlands. Och att han håller hög allsvensk klass men inte särskilt mycket mer.

Vet inte hur mycket det räknas som utomlands att spela bortamatcher i Sverige några gånger per år.

Förstår punktbesvikelsen för Malmö när det gäller Anel, men samtidigt har man fått ut rätt mycket med honom i laget också som kanske täcker en del av den besvikelsen. Nu är han ju givetvis inte ensam ansvarig för de framgångarna men man vet aldrig.
2022-02-01, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Kina eller arabvärlden.

Kolla igenom hans historik för å se om han cashat in under karriären å helvete vilken blek karriär han haft utanför Skandinavien.

Man kan säga att han är en stor fisk i en liten sjö men liten i ett stort hav.

Det förstås.

Någon har läst sin Buster ser jag!
2022-02-01, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
hehe

Jag tror Sarr kommer spela som central anfallare, dom har sålt H.Veerman(och J.Veerman), vilket var deras startgubbe, så han borde gå rätt in i startelvan, och gör han det bra så kommer han nog få spela mycket hela våren.

Musaba spelar på högerkanten så tränarens favorit lär nog inte hålla honom på bänken... hoppas jag iaf.

Du har bättre koll än mig så jag litar på dig. Är Heerenveen ett mer spelförande eller ett kontringsgäng? Får hålla utkik nu till helgen ifall han åtminstone sitter på bänken.

Citat:
Ni sumpade chansen att få en större summa för honom alldeles oavsett vad slutsumman blir. Ni får gärna, som ni alltid gör, försöka vända ett misslyckande till något positivt men detta är fakta.

Är inte detta mer en skröna dock? Det enda vi med säkerhet vet är att man tackat nej till bud som hade gjort honom till den dyraste backen som gått, inte den dyraste övergången som 80 miljoner hade snuddat vid.

Vilket ändå inträffat om det nu stämmer att vi får 5.5 miljoner euro. Han är den dyraste backen som lämnat allsvenskan.
2022-02-01, 16:20
Medlem
mishimas avatar
Jag tycker vi ska hålla oss lite kalla och vänta och se hur affären med Ahmedhodzic slutar.

Vi har i varje fall fått ihop en liten fin transferbudget att shoppa för innan säsongen slutar. Vi behöver ju inte lägga in transferpengar för att täcka upp den löpande driften.
2022-02-01, 16:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Du har bättre koll än mig så jag litar på dig. Är Heerenveen ett mer spelförande eller ett kontringsgäng? Får hålla utkik nu till helgen ifall han åtminstone sitter på bänken.

Är inte detta mer en skröna dock? Det enda vi med säkerhet vet är att man tackat nej till bud som hade gjort honom till den dyraste backen som gått, inte den dyraste övergången som 80 miljoner hade snuddat vid.

Vilket ändå inträffat om det nu stämmer att vi får 5.5 miljoner euro. Han är den dyraste backen som lämnat allsvenskan.

Det var MFF-fans som babblade om den där siffran. Hypen var ju fullständigt sanslös som du minns. Min gissning är att Ahmedhodzic är en ny Milosevic så han är nog tillbaka i Malmö om 2-3 år.
2022-02-01, 16:28
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tycker vi ska hålla oss lite kalla och vänta och se hur affären med Ahmedhodzic slutar.

Vi har i varje fall fått ihop en liten fin transferbudget att shoppa för innan säsongen slutar. Vi behöver ju inte lägga in transferpengar för att täcka upp den löpande driften.

Det kommer inte bli några 80 miljoner i alla fall, på den punkten behöver vi inte hålla oss kalla.
2022-02-01, 16:30
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Det kommer inte bli några 80 miljoner i alla fall, på den punkten behöver vi inte hålla oss kalla.

Det har aldrig jag trott att det skulle bli heller. Jag är mest fundersam och låter tiden bedöma om det blir bra eller ej.
2022-02-01, 17:34
Medlem
eternussermos avatar
https://www.hammarbyfotboll.se/aktuellt/nyheter/aljosa-matko-pa-lan-till-ljubljana/

Matko lånas ut till sommaren.
2022-02-01, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
https://www.hammarbyfotboll.se/aktuellt/nyheter/aljosa-matko-pa-lan-till-ljubljana/

Matko lånas ut till sommaren.
Han har väl ett åtal som väntar med hemma,?
2022-02-01, 17:42
Avslutad
Citat:
Det var MFF-fans som babblade om den där siffran. Hypen var ju fullständigt sanslös som du minns. Min gissning är att Ahmedhodzic är en ny Milosevic så han är nog tillbaka i Malmö om 2-3 år.

Hehe, det är lätt att sväva iväg och åka på hajpen, jag ska inte ljuga och säga att jag inte själv åkte på den där i början. Man hör lite liknande grejer om Birmancevic, att man förväntar sig en enorm övergång men ska jag vara ärlig så ser jag inte det hända.
2022-02-01, 18:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Edit: tvåa på bollen.

Men om vi inte ser att han kan färga nu gissar jag att vi plockar in något etablerat utifrån.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in