Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
hehe
Jag tror Sarr kommer spela som central anfallare, dom har sålt H.Veerman(och J.Veerman), vilket var deras startgubbe, så han borde gå rätt in i startelvan, och gör han det bra så kommer han nog få spela mycket hela våren.
Musaba spelar på högerkanten så tränarens favorit lär nog inte hålla honom på bänken... hoppas jag iaf.

Du har bättre koll än mig så jag litar på dig. Är Heerenveen ett mer spelförande eller ett kontringsgäng? Får hålla utkik nu till helgen ifall han åtminstone sitter på bänken.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Ni sumpade chansen att få en större summa för honom alldeles oavsett vad slutsumman blir. Ni får gärna, som ni alltid gör, försöka vända ett misslyckande till något positivt men detta är fakta.
Är inte detta mer en skröna dock? Det enda vi med säkerhet vet är att man tackat nej till bud som hade gjort honom till den dyraste backen som gått, inte den dyraste övergången som 80 miljoner hade snuddat vid.
Vilket ändå inträffat om det nu stämmer att vi får 5.5 miljoner euro. Han är den dyraste backen som lämnat allsvenskan.