2022-02-01, 09:39
Medlem
TrueCs avatar
Ja här kan man vada i pk-hat, men tror inte det är orsaken. Formatet är helt enkelt dött, det har vi kunnat se i ameRikat i tio år, dessa program flyter inte längre. Vill man ha intervjuprogram så lyssnar man på pod.

Hur vi använder den gamla televisionen förändras drastiskt. Vi tittar en hel del ändå, men har inget ab på tv. På cmore ser man det från fyran man vill se osv.
Citera
2022-02-01, 09:45
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Ja här kan man vada i pk-hat, men tror inte det är orsaken. Formatet är helt enkelt dött, det har vi kunnat se i ameRikat i tio år, dessa program flyter inte längre. Vill man ha intervjuprogram så lyssnar man på pod.

Hur vi använder den gamla televisionen förändras drastiskt. Vi tittar en hel del ändå, men har inget ab på tv. På cmore ser man det från fyran man vill se osv.
Plus att Malous stil jämt ska vara så "mysig" att det helt enkelt blir ointressant. Man brukar säga att tystnad är döden för sändningstid och på Malou efter 10 har det varit dött sen millennieskiftet.
Citera
2022-02-01, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Har Malou någonsin haft en lesbisk erfarenhet? i sitt liv
Det har jag såklart ingen aning om. Men har du sett B K agera nån gång?
"Hon" är närmare en livmoderbärande Man.
Citera
2022-02-01, 10:08
Medlem
Mitt bästa Malou-minne är en flashback-kommentar;
Malou ömsom nickar, ömsom nickar till.
Citera
2022-02-01, 10:18
Medlem
Malou är 69 år så hon vill väl dra sig tillbaka till sin bostadsrätt på 131 kvm i Vasastan och ta det lugnt. Lär komma någon annan som tar över hennes programledarroll.
Citera
2022-02-01, 10:44
Medlem
Hon är ju uppenbarligen cancellad för er som är korkade nog att inte fatta det, frågan är bara varför?
Citera
2022-02-01, 11:05
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Verkligen, det tåls att upprepas!

Har sett skiten ett par gånger och har stängt av varje gång, kärringen avbryter, är kass på att intervjua och äckligt PK.

Ja hon är verkligen fruktansvärt kass.
Citera
2022-02-01, 11:19
Medlem
DayNites avatar
skönt, tanten har svammlat i minst 10 år för länge, sveriges Wish Oprah
Citera
2022-02-01, 12:19
Medlem
Vi blir inte av med skökan hon bara döper om programmet mindre jobb samma peng!
Citera
2022-02-01, 13:08
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Vi blir inte av med skökan hon bara döper om programmet mindre jobb samma peng!
Klassiskt TV4 drag. Förnyelse finns inte.TV4 är som en sekt. Det var länge sedan jag titttade på den kanalen, framförallt när man blev tvungen och logga in för att streama.
Citera
2022-02-01, 13:11
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Jag fick precis det chockerande meddelandet att Malou efter tio lägger ner efter 16 år. Programmet har bjudit på flera minnesvärda ögonblick som "Broccoli vadå?", Betnérs sömnskola och en arg snickare som skäller ut en tonåring.

Kommer ni att sakna programmet? Vilka är era bästa minnen? Vad händer med Malou nu?

Aftonhoran

Min första reaktion var "äntligen!" synd att det var frivilligt bara, hade varit roligare om de släpat ut kärringen från kanalen. Hon ska tydligen ta en nystart med ett av sina gamla tråkiga program.
Citera
2022-02-01, 14:32
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird-84
Det har jag såklart ingen aning om. Men har du sett B K agera nån gång?
"Hon" är närmare en livmoderbärande Man.
Vem är B K?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in