Ja här kan man vada i pk-hat, men tror inte det är orsaken. Formatet är helt enkelt dött, det har vi kunnat se i ameRikat i tio år, dessa program flyter inte längre. Vill man ha intervjuprogram så lyssnar man på pod.
Hur vi använder den gamla televisionen förändras drastiskt. Vi tittar en hel del ändå, men har inget ab på tv. På cmore ser man det från fyran man vill se osv.
Ja här kan man vada i pk-hat, men tror inte det är orsaken. Formatet är helt enkelt dött, det har vi kunnat se i ameRikat i tio år, dessa program flyter inte längre. Vill man ha intervjuprogram så lyssnar man på pod.
Hur vi använder den gamla televisionen förändras drastiskt. Vi tittar en hel del ändå, men har inget ab på tv. På cmore ser man det från fyran man vill se osv.
Plus att Malous stil jämt ska vara så "mysig" att det helt enkelt blir ointressant. Man brukar säga att tystnad är döden för sändningstid och på Malou efter 10 har det varit dött sen millennieskiftet.
Malou är 69 år så hon vill väl dra sig tillbaka till sin bostadsrätt på 131 kvm i Vasastan och ta det lugnt. Lär komma någon annan som tar över hennes programledarroll.
Vi blir inte av med skökan hon bara döper om programmet mindre jobb samma peng!
Klassiskt TV4 drag. Förnyelse finns inte.TV4 är som en sekt. Det var länge sedan jag titttade på den kanalen, framförallt när man blev tvungen och logga in för att streama.
Jag fick precis det chockerande meddelandet att Malou efter tio lägger ner efter 16 år. Programmet har bjudit på flera minnesvärda ögonblick som "Broccoli vadå?", Betnérs sömnskola och en arg snickare som skäller ut en tonåring.
Kommer ni att sakna programmet? Vilka är era bästa minnen? Vad händer med Malou nu?
Min första reaktion var "äntligen!" synd att det var frivilligt bara, hade varit roligare om de släpat ut kärringen från kanalen. Hon ska tydligen ta en nystart med ett av sina gamla tråkiga program.