2022-01-31, 11:04
Medlem
Troublezzzs avatar
Jag fick precis det chockerande meddelandet att Malou efter tio lägger ner efter 16 år. Programmet har bjudit på flera minnesvärda ögonblick som "Broccoli vadå?", Betnérs sömnskola och en arg snickare som skäller ut en tonåring.

Kommer ni att sakna programmet? Vilka är era bästa minnen? Vad händer med Malou nu?

Aftonhoran
Senast redigerad av Troublezzz 2022-01-31 kl. 11:48.
Citera
2022-01-31, 11:06
Medlem
pellevin11s avatar
äntligen. inte en dag för tidigt.
Citera
2022-01-31, 11:07
Medlem
Dramastans avatar
Good riddance. Aldrig gillat hennes boomer-metodik. Så surt varje gång man dragit på nyhetsmorgon för sent och inte ens hinner dricka sitt morgonkaffe innan Malou går på..
Citera
2022-01-31, 11:08
Medlem
MAGAWAGAs avatar
Enbart januari 2022 har varit mer givande än hela 2020-2021. Väck med den där äckliga pk-suggan. Mycket annat pack som behöver rensas bort, inte konstigt att svenskabefolkningen haft sina hjärnor i en torktumlare när man kollar på efter 10 etc.
Citera
2022-01-31, 11:09
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Jag fick precis det chockerande meddelandet att Malou efter tio lägger ner efter 16 år. Programmet har bjudit på flera minnesvärda ögonblick som "Broccoli vadå?", Betnérs sömnskola och en arg snickare som skäller ut en tonåring.

Kommer ni att sakna programmet? Vilka är era bästa minnen? Vad händer med Malou nu?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0Gqv1M/malou-efter-tio-laggs-ner

Inte ett spår..
Citera
2022-01-31, 11:10
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Aldrig gillat Malou heller hon är så arrogant och verkar uppkäftig. Var ingen stortittare av det programmet kanske sett det två eller tre ggr så för mig kvittar det om det läggs ner eller inte
Citera
2022-01-31, 11:11
Medlem
Ganonitos avatar
Det var väl på tiden. Folk är väl trötta på att se hennes nuna i tv:n dag efter dag.
Citera
2022-01-31, 11:13
Medlem
revodnebs avatar
Jag har aldrig sett skiten så det finns inget att sakna.
Citera
2022-01-31, 11:14
Medlem
Äntligen. Det har vi väntat på länge. Näst i tur måste väl "Efter fem" stå. Något mer meningslöst program kan man inte finna. Sedan står den också meningslösa underhållningen "Farmen" på tur.
Citera
2022-01-31, 11:16
Medlem
Troublezzzs avatar
Känns ju spontant som att flashbackaren är den typiska Maloutittaren. Sover länge på morgonen, käkar frukost till programmet och förfasas över att någon tant säger att det råder skärmförbud från kl 19 och framåt för att sömnen inte ska bli lidande.

Tror dessvärre att den linjära TV:ns död var början på slutet för Malou. Nu är man inte längre tvungen att titta på henne för att det finns andra alternativ. Jag såg programmet en del under mina gymnasieår. Skolkade man från skolan och var hemma fanns det inte mycket annat att göra. Senaste åren har det bara dykt upp klipp i sociala flöden som man kan skratta åt.

Med det sagt är programmet en institution och ska absolut leva vidare i all oändlighet. Svenska folket behöver Malou!
Citera
2022-01-31, 11:18
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Vi får hoppas att de kör repriser på Secret song Sverige istället.
Citera
2022-01-31, 11:20
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramastan
Good riddance. Aldrig gillat hennes boomer-metodik. Så surt varje gång man dragit på nyhetsmorgon för sent och inte ens hinner dricka sitt morgonkaffe innan Malou går på..
Vad är ”boomer-metodik”?
Är antagligen en ”boomer” i dina ögon - men jag gillar inte heller henne.

Du kommer förr eller senare också att bli en ”boomer”, och då har du blivit rejält marinerad i svensk mediatrams.
Du har inte reflekterat över att TV4 just vänder sig till ”lillgamla pre-boomers som leker anti-boomers” som du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in