Citat:
Ursprungligen postat av
Enneagram
Da har all akevitt og ribbesvor forsvunnet ut av kroppene våre. Jeg personlig vil aldri sette sånn drikke på bordet mer. Men etter noen hvite uker, og med god søvn, har vi fire fjærkre krympet mulige GM fra fire til to. Det er vel en viss fremgang. Skal sies at alle disse to har etternavn som starter på bokstaven H. Jeg er i mindretall med mitt tips. De tre andre er nå «sikre» på at GM må være den allerede siktede. Det er vanskelig å begrunne valgene, men etter kjent informasjon, er det stor sannsynlighet for at TH har mye å stå til ansvar for. Det er ikke viktig for meg å ha rett, men det er et eller annet som skurrer. Syns ikke TH framstår som supersmart, han er klossete rent verbalt, roter seg inn merkelige forklaringer. Fremstår passiv/aggressiv og lite voksen i møte med andre mennesker. Noen sier at man ikke må undervurdere TH, men man trenger kanskje ikke overvurdere ham heller.
Der var du ja. Akevitten falt ikke i smak om jeg forstår deg rett. Hva med margaritas ved neste sammenkomst? Kanskje jeg skal avstå fra anbefalinger når jeg tenker meg om, høres nesten ut som om dere var i behov av lang rehabilitering etter kun 1 runde med akevitt og ribbesvor.
Fra fire til to. Hvorvidt det er fremgang eller tilbakegang er ikke godt å si. Fant alle H’ene litt interessante. Når det begynte å flakse noen firkløvere rundt i skallen skjønte jeg at det ga assosiasjoner til 4H og pausa ut litt.
Det «skurrer» her også. Skjer relativt ofte hos meg, så jeg er vant med det. Vet du noe om hvorfor eller hva det er som skurrer hos deg?
Tom Hagen er nok en skrue det ikke nødvendigvis er så lett å bli helt klok på er min tanke.