2022-01-18, 16:24
Medlem
Någon som känns ett tryck i skallen, typ som att man har nått på huvet som trycket runt överallt, när ketat slagit. runt tinningarna nästan fram mot ansiktet och hela skallen. inte ont mer extrem men behagligt och lite obehaglig samtidigt.
Citera
2022-01-23, 23:44
Medlem
Ketamin, needles/shards?

Tjena, tänkte testa ketamin för första gången nu i helgen tror jag det blir, iallafall så har jag beställt keta i form av needles/shards. Dum som jag var så beställde jag innan jag hann kolla på allt som såldes då jag såg sen att det såldes i pulverform också. Jag planerar att snorta skiten men hur gör man med needles? Snortar man det som det är? Maler ner det? Eller går det inte att snorta sånt?

Tacksam för svar, mvh
Citera
2022-01-23, 23:46
Medlem
link71s avatar
Jodå bah krossa till pulver o snorta !
Citera
2022-01-23, 23:49
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Ketamin, needles/shards? infogad.

/Mod
Citera
2022-01-25, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
Någon som känns ett tryck i skallen, typ som att man har nått på huvet som trycket runt överallt, när ketat slagit. runt tinningarna nästan fram mot ansiktet och hela skallen. inte ont mer extrem men behagligt och lite obehaglig samtidigt.

Säker på att du fått tag på riktigt ketamin?
Citera
2022-01-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Säker på att du fått tag på riktigt ketamin?

nja utblandat med nått är det garanterat iallafall. Kanske inte ens riktigt men köpt av en storsäljare på fs som nu även finns på archetype.

Men det är inte alltid det känns sådär, så kanske nått med just mig.

Bli bedövad speciellt ansiktet och får en fri känsla psykiskt. Aldrig tagit mycket så man k hålar men tagit så pass mycket att det känns som en pirrande energi i hela kroppen och det blir mer psykadeliskt, nästan känslan som jag får när jag är nära egodöd på lsd.
Citera
2022-01-31, 10:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
Jo jag känner igen dig

Jag har så hela tiden! - men det intensifieras och blir behagligare på ketamin.
Det är som om man får en massage runt tinningarna och den åker runt i och löser upp stopp i hjärnan:
(ett lite flummigt svar) jag kan styra "den" och den åker dit jag vill.

Jag har försökt många gånger att ta reda på vad trycket är men det är så himla svårt att förklara känslan korrekt så att andra förstår. Speciellt då jag har det hela tiden.
Citera
2022-01-31, 14:53
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Vad klassar man ketamin som? Opioider?cs?
Citera
2022-01-31, 19:17
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Vad klassar man ketamin som? Opioider?cs?
Dissociativ
Citera
2022-02-02, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Jo jag känner igen dig

Jag har så hela tiden! - men det intensifieras och blir behagligare på ketamin.
Det är som om man får en massage runt tinningarna och den åker runt i och löser upp stopp i hjärnan:
(ett lite flummigt svar) jag kan styra "den" och den åker dit jag vill.

Jag har försökt många gånger att ta reda på vad trycket är men det är så himla svårt att förklara känslan korrekt så att andra förstår. Speciellt då jag har det hela tiden.

Kul att höra att nån annan känner likadant. Ja ibland äe det mest vid tinningen, runt ansiktet men ibland extremt på hela huvudet, blev lite rädd första gången menvant mig mer nu.. och händer inte alltid.

Gillar behaget i ögonen jag brukar få, dom känns så bekvämt pigga, känslan att det är mer vättska i dom och avslappnade och bara så bekvämare att titta med. Men igentligen torkar dom säkert ut mer och mer ^^. Men förstunden känns ögonen på topp.
Citera
2022-02-03, 21:38
Medlem
Folketstempels avatar
Jag missade hela vågen av Ketamin. Jag var för ung när jag testade allt i Sverige och är för gammal efter 20 år olyckligt gift utan tillfälle att testat keta som kom och försvann under tiden.

Fulketa som är rc av olika typer dominerar marknaden tydligen. Så jag vet inte ens om jag får bra grejer då jag inte kan jämföra med äkta grejer.

Vad gör man? Köpa från utländska shoppar, att det finns i Sverige om man letar oredligt eller
man blir blåst om man aldrig testat och köper likt en idiot från darknet?
Citera
2022-02-04, 14:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Jag missade hela vågen av Ketamin. Jag var för ung när jag testade allt i Sverige och är för gammal efter 20 år olyckligt gift utan tillfälle att testat keta som kom och försvann under tiden.

Fulketa som är rc av olika typer dominerar marknaden tydligen. Så jag vet inte ens om jag får bra grejer då jag inte kan jämföra med äkta grejer.

Vad gör man? Köpa från utländska shoppar, att det finns i Sverige om man letar oredligt eller
man blir blåst om man aldrig testat och köper likt en idiot från darknet?

Finns att köpa på en helt vanlig svensk sida, såklart dyrare än utomlands men har du ett jobb är det ju inga problem. Rekomenderar starkt att köpa en vial så att du vet att du får riktigt ketamin. Sedan kan du lätt torka lösningen för att få det i pulverform.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in