2022-01-29, 23:07
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madzen123
Kolla bear trapp´N

Säger inte att den sker nu, men it SMELLS

Exponering av media, djupa st*ten, det valutafinansiella systemet, med mera.
Vad kommer samhället vilja ha mer utav efter detta skett?
- Transparens
Vad finner vi det?
- Blockchain tech
Vad kommer efter det?
- ?

Det svåra är bara om den kommer nu, eller om vi skall upp 50% till, mot $60k först...eller om det blev som med bear trap:en den 6:e oktober och den elimineras totalt.

Kommer det fram att fler länder investerat i Bitcoin, så som ryktena säger eller att Arizona får igenom Bitcoin som legal tender, då kommer alla bears bli krossade. Jag följer hellre med ner än att stå vidsidan om och missa ett par 20k staplar... Har köpt på mig i varje dip och kommer fortsätta göra det.
Citera
2022-01-30, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Det svåra är bara om den kommer nu, eller om vi skall upp 50% till, mot $60k först...eller om det blev som med bear trap:en den 6:e oktober och den elimineras totalt.

Kommer det fram att fler länder investerat i Bitcoin, så som ryktena säger eller att Arizona får igenom Bitcoin som legal tender, då kommer alla bears bli krossade. Jag följer hellre med ner än att stå vidsidan om och missa ett par 20k staplar... Har köpt på mig i varje dip och kommer fortsätta göra det.
Nepp, den kommer inom 1-2 veckor. Vi ska inte upp till $60k först iaf om jag får gissa.

Sprids massa FUD just nu också:
"Bloomberg reported the White House is planning to release an initial government-wide strategy for crypto and other digital assets as soon as next month, and will ask federal agencies to assess their risks and opportunities. Bloomberg cited people familiar with the matter, saying senior administration officials are holding several meetings and drafting an executive order that will be presented to President Joe Biden in the coming weeks. The report suggests the Biden team is facing pressure to take the lead on the issue since federal agencies have so far taken a scattered approach."
https://time.com/nextadvisor/investing/cryptocurrency/latest-crypto-news/
Citera
2022-01-30, 05:07
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:

Kan va så, kan va så.
Men i allt kaos så tror jag ändå krypto kommer överraska. Det är trots allt till för folket. Och folket har börjat fått nog.
Men du har en bra poäng i regleringarna. Mycket bra poäng.
Citera
2022-01-30, 05:08
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Nepp, den kommer inom 1-2 veckor. Vi ska inte upp till $60k först iaf om jag får gissa.

Sprids massa FUD just nu också:
"Bloomberg reported the White House is planning to release an initial government-wide strategy for crypto and other digital assets as soon as next month, and will ask federal agencies to assess their risks and opportunities. Bloomberg cited people familiar with the matter, saying senior administration officials are holding several meetings and drafting an executive order that will be presented to President Joe Biden in the coming weeks. The report suggests the Biden team is facing pressure to take the lead on the issue since federal agencies have so far taken a scattered approach."
https://time.com/nextadvisor/investing/cryptocurrency/latest-crypto-news/
Happy days!
https://anopic.us/LhLsYoUtLNai2gNS9PiFbkfB6MqogRrSkecAYvJ1.jpg
Senast redigerad av Madzen123 2022-01-30 kl. 05:27.
Citera
2022-01-30, 14:07
Medlem
räkna med minnst nån månad i nedgående och sidled. tar tid åt återhämta sig.

inte ens hösten 2022 skulle jag räkna med ny ATH
Citera
2022-01-30, 14:50
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andnodden
räkna med minnst nån månad i nedgående och sidled. tar tid åt återhämta sig.

inte ens hösten 2022 skulle jag räkna med ny ATH

Vi har gått "sidledes" i 390 dagar nu. Dags att arbeta sig upp mot nya höjder om du frågar mig.
Citera
2022-01-30, 15:14
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Vi har gått "sidledes" i 390 dagar nu. Dags att arbeta sig upp mot nya höjder om du frågar mig.
Så är det. Gäller att börsen repar sig också så folks vilja till risk ökar.
Citera
2022-01-30, 15:55
Medlem
Citat:

fel

efter en stor ökning som var från mars 2020 till vintern 2021 så kan man inte säga vi gått sidledes.

alltså vi har ju toppat kring 65k 2 gånger redan.
vi har haft 2 toppar och vi har nyligt fått en 20% dipp. sidledes går det ju när det inte går ner nåt mer oj vi har varit på nergång i snart 3 månader.

jämför du hur det såg ut 2018 -2019 så gick priset ner och upp inte så mycket.

från juli till november förra året fördubblades priset på btc och många altcoins exploderade. så visat har vi haft stark uppåttrend under hösten. det är inte så ofta utöver just efter halvering som btc dubblar i värde på några månader
Senast redigerad av Andnodden 2022-01-30 kl. 15:59.
Citera
2022-01-30, 20:40
Medlem
Citat:
Inte detta snack om "sideways" igen....
28k till 64k, sen till 28k igen och upp till ATH 69k och tillbaka ner på 32k är INTE "sideways".

På vilket sätt är 40% korrektioner "sideways"? Inte ens i kryptovärlden räknas det som "sideways".
Citera
2022-01-30, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Inte detta snack om "sideways" igen....
28k till 64k, sen till 28k igen och upp till ATH 69k och tillbaka ner på 32k är INTE "sideways".

På vilket sätt är 40% korrektioner "sideways"? Inte ens i kryptovärlden räknas det som "sideways".

precis.
om det går upp eller ner en hel del kan man inte säga det går sideways.

det går säga det om man kollar weekly candle men då kan man ju kolla på månads candle och säga nåt som inte stämmer även där
Citera
2022-01-31, 00:15
Medlem
Man hoppas verkligen på en euforisk topp men blir inte helt less på om vi kan fortsätta handla till rea-priser kommande åren heller.

Tänk att inflationen är 900 bitcoins per dag. Med ett pris på 50K är det värt 45 000 000 dollar. Ur den synvinkeln är det lättare förstå sig på varför inte priset vill fortsätta klättra.
Citera
2022-01-31, 07:12
Medlem
På väg ner igen nu, stackars bagholders som lurades in i suckers rally och köpte virtual tulips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in