2022-01-06, 03:58
Medlem
Victor Edvardsen klar för DIF!
Degerfors får cirka 6 miljoner för anfallaren.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/y4b9JK/avslojar-edvardsen-klar-for-djurgarden

Oj oj, det var ett riktigt tungt nyförvärv från Djurgården. Hoppas bara att Edvardsen klarar av att hålla sig ifrån festandet i storstaden.
Senast redigerad av bbpolish 2022-01-06 kl. 04:04.
2022-01-06, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuudV
”JG” vill till AIK mer än vad dom vill ha honom just nu gissar jag. Måste ju vara det överlägset bästa sättet för honom att hålla sig relevant och känd nu när sejouren i Alavés pyser ut.

”La-Liga-stjärnan klar för AIK”. Mysa lite med Steffo i morgonsoffan osv.

För mig är han redan bortglömd, han har ju knappt gjort något bra i sin karriär förutom en bra säsong i Holland. En ganska medioker anfallare enligt mig, tror inte det blir någon sucee om han går till aik
2022-01-06, 06:59
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Edvardsen kommer få mycket att bevisa mtp. hans bakgrund.
2022-01-06, 07:43
Medlem
Bara gratulera Djurgården,.trodde fan inte han skulle stanna i Sverige.
2022-01-06, 09:02
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Edvardsen kommer få mycket att bevisa mtp. hans bakgrund.
Hoppas att de kollade lexbase innan de signade.
2022-01-06, 09:16
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Bara gratulera Djurgården,.trodde fan inte han skulle stanna i Sverige.

Han hade passat bättre i KFF. Sveriges baksida har för mycket av annat än fotboll som pockar hans uppmärksamhet.

Citat:
Anfallaren har kopplats ihop med en flytt till toppkonkurrenten Djurgårdens IF. Däremot är inget klart i nuläget, enligt 30-åringen själv.

Edvard och Anton på topp, bäva månde de allsvenska förförsvaren.
2022-01-06, 09:16
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Hoppas att de kollade lexbase innan de signade.
Vad står där? Ladda upp.
2022-01-06, 09:20
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daninho
Carlos liv höll på att sluta i samband med en soppatorsk på vattenskoter lite väl långt ut till havs enligt bekanta med insyn i MFF - om det enbart är elakt förtal vill jag inte spekulera i men samma källa aviserade Igor Sypniewskys fortsatta öde samma dag som han smällde in 2 vackra strutar mot ÖSK tidigt 2004.

Gällande Guidetti - hoppas verkligen någon av Stockholmsklubbarna lyckas värva honom. Lär garanterat bli största floppen sedan AIK-brassen Piracaia. JG haussades delvis med rätta efter säsongen i Feyenoord med 20 mål men vad folk tenderar glömma är att Afonso Alves - en spelare på nedgång i MFF - gick vidare till Herenveen och bl a gjorde 7 baljor i en match i samma tidevarv och dubbelt så många som JG totalt.

Nej, jag är inte ute efter att förminska JG men det verkar finnas många som inte förstår att det är svårare att vara striker i Allsvenskan jämfört med Holland och för all del även Spanien. Både Rosenberg och Kennedy hängde 10 bollar i La liga i lägen där de ansågs vara föredettingar och inte aktuella för landslaget.

Skoterincidenten visste jag inte om!

Jag tänkte på när en polare lånade hans Lamborghini och körde 150 i stan på fyllan.
2022-01-06, 09:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han hade passat bättre i KFF. Sveriges baksida har för mycket av annat än fotboll som pockar hans uppmärksamhet.

Edvard och Anton på topp, bäva månde de allsvenska förförsvaren.
I ärlighetens namn så är det ett klart steg upp för DIF jämfört med deras nuvarande anfallare. Men jag tycker fortfarande att folk verkar överskatta Edvardsen.
2022-01-06, 09:44
Medlem
Agent dementerar han är färdig..tror fortfarande han hamnar utomlands..
2022-01-06, 09:47
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/y4b9JK/avslojar-edvardsen-klar-for-djurgarden

Oj oj, det var ett riktigt tungt nyförvärv från Djurgården. Hoppas bara att Edvardsen klarar av att hålla sig ifrån festandet i storstaden.

Aftonbladet la upp nyheten 01.49 i natt, undra vilken tid det hela blev klart?
2022-01-06, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish

Så från DIF Rödvitt till DIF Långrandigt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in