2022-01-29, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Pass påskrevet er en meningsløs floskel i denne sammenheng. Det var ikke annet enn at Høyesterett ikke ville forkaste beslutningen til Lagmannsretten om ikke fortsatt varetekt.

https://www.nettavisen.no/nyheter/tom-hagen-loslates-hoyesterett-forkastet-politiets-anke/s/12-95-3423965253

Jeg mener at du ikke på noen måte kan vite noe om hva politiet vet og ikke vet, og om hvem de har undersøkt. Du promoterer politihat, og dine utsagn forekommer meg fullstendig lavmåls. Bare min mening.

Ikke bare din mening. Du treffer temmelig godt med det du skriver her.
Citera
2022-01-29, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Vi vet nøyaktig hva politiet gjorde før de offentliggjorde saken. De startet med å sende feil beløp på bitcoin plattformen.

https://www.tv2.no/a/11884571/
Det finnes flere meninger om hvorvidt det var en feil eller ikke.
Citera
2022-01-29, 22:34
Medlem
Citat:
Vi vet nøyaktig hva politiet gjorde før de offentliggjorde saken. De startet med å sende feil beløp på bitcoin plattformen.

https://www.tv2.no/a/11884571/

Det har vært spekulert i om dette var et uhell eller ikke. Men her har du i alle fall en ting du kan kritisere for, helt fair. Verre når du omtrent påstår å vite alt politiet har gjort og ikke gjort gjennom hele saken.
Citera
2022-01-29, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookielook
Jeg tror også de tror TH er hovedmann, men de vil nok sjekke både RU, hans nettverk, og også helt andre hypoteser nøye uansett hva de tror sterkest på. Det interessante med deg er jo hvor skråsikker du er, både på THs uskyld og politiets manglende undersøkelser. Feks sier du at de ikke har fokus på krypto, det virker som om du plukker ting fra media som det passer deg og din politikritikk best.
Eidsivating lagmannsrett og Norges høyesterett har sagt at det ikke finnes noe grunn til mistenke TH, det var derfor han ble satt fri. At de ikke har fokus på den virkelige kryptoeksperten, han som skjuler seg på nettet og står bak alt det vi vet har skjedd, er helt sikkert.
Citera
2022-01-29, 22:37
Medlem
Citat:
Jeg mener at du ikke på noen måte kan vite noe om hva politiet vet og ikke vet, og om hvem de har undersøkt. Du promoterer politihat, og dine utsagn forekommer meg fullstendig lavmåls. Bare min mening.

Hakk i plata og politihatet er en gjenganger blant TTs skribenter.
Det har vel kommet 10-15 innlegg med 1 setning om lagmannsretten og Norges høyesterett - bare i dag.
Citera
2022-01-29, 22:46
Medlem
Citat:
Det har vært spekulert i om dette var et uhell eller ikke. Men her har du i alle fall en ting du kan kritisere for, helt fair. Verre når du omtrent påstår å vite alt politiet har gjort og ikke gjort gjennom hele saken.
Leste en kommentar fra en kryptofyr ( har ikke link) at det muligvis ikke var en feil. Men så klart politiet kan gjøre feil, politiets arbeid består i å undersøke og prøve finne ut. Om det var nervøse fingre eller nærsynthet som resulterte i denne eventuelle feilen, mener jeg ikke har vært noe utslagsgivende, da alle piler peker mot at AE allerede var død.
Jeg tror forøvrig VG og andre har fått munnkurv i denne saken, etter pålegg/påbud av advokatene.
Citera
2022-01-29, 22:49
Medlem
Citat:
Eidsivating lagmannsrett og Norges høyesterett har sagt at det ikke finnes noe grunn til mistenke TH, det var derfor han ble satt fri. At de ikke har fokus på den virkelige kryptoeksperten, han som skjuler seg på nettet og står bak alt det vi vet har skjedd, er helt sikkert.

Du er et troll jeg egentlig ikke vil mate med noe som helst, men har dine favoritt-rettsinstanser virkelig sagt dette?

De voksne i tråden har forklart deg saker og ting gang på gang, men du bare fortsetter som en vandrende definisjon på dumskap
Citera
2022-01-29, 22:57
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
De fikk sitt pass påskrevet av Eidsivating lagmannsrett og Norges høyesteret. Deretter også av THs datter. Et klagebrev vil være smør på flesk og fullstendig overflødig. Det som forventes er at de tar tak i dette sporet NRK avslørte at de ikke hadde tatt tak i. Hvem var RU i kontakt med vedrørende Hvalen, som han hadde tenkt å få 10 millioner kroner ut av ? RUs plan, er så nærliggende til det gjerningsmannen oppnådde, at det er helt horribelt at politiet ikke har tatt tak i dette.

er du tilbake nå eller....

Uansett så opprettholdte dem beslaget av sloraveien, i ganske lang stund..
At TH blir sett på som "low flight risk" sier vel seg selv..
Så du må nok trolle bedre.
Citera
2022-01-29, 23:12
Medlem
Citat:
Leste en kommentar fra en kryptofyr ( har ikke link) at det muligvis ikke var en feil. Men så klart politiet kan gjøre feil, politiets arbeid består i å undersøke og prøve finne ut. Om det var nervøse fingre eller nærsynthet som resulterte i denne eventuelle feilen, mener jeg ikke har vært noe utslagsgivende, da alle piler peker mot at AE allerede var død.
Jeg tror forøvrig VG og andre har fått munnkurv i denne saken, etter pålegg/påbud av advokatene.

Umulig for oss å vite om det var feil eller ikke ja. Men OS veit tydeligvis dette Jeg tror også mediene sitter på langt mer enn de kommer ut med.
Citera
2022-01-29, 23:16
Medlem
Citat:

Nei, de har ikke sagt at det ikke finnes noe grunn til å mistenke TH. Og du kan nok ta det helt med ro, om du bare klarer å få med deg at de jobber for fullt med kryptodelen av saken. Fint om du kan begynne å være litt mer presis (dvs korrekt) og litt mindre bastant (uten grunnlag) i det du skriver.
Citera
2022-01-29, 23:18
Medlem
Citat:
Umulig for oss å vite om det var feil eller ikke ja. Men OS veit tydeligvis dette Jeg tror også mediene sitter på langt mer enn de kommer ut med.

Ja, blant annet det som skulle vært med i boken. Om det ikke ender med at saken blir løst eler belyst i retten vil nok all informasjon media og til dels politiet sitter på, etter hvert komme ut. Og vi får kanskje servert noen av brikkene vi trenger for et mer komplett puslespillbilde.
Citera
2022-01-29, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Ja, blant annet det som skulle vært med i boken. Om det ikke ender med at saken blir løst eler belyst i retten vil nok all informasjon media og til dels politiet sitter på, etter hvert komme ut. Og vi får kanskje servert noen av brikkene vi trenger for et mer komplett puslespillbilde.

Det kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in