2022-01-29, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Som din kommentar då som inte tillförde ett dyft.
Nej precis som din. Kom igen, sätt igång en diskussion av värde. Jag väntar.
Citera
2022-01-29, 20:30
Medlem
Danmark tar bort alla restriktioner på måndag 1 februari.

När är det Sveriges tur att göra detsamma?

Finns inte mycket och vänta på…
Citera
2022-01-29, 20:31
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Men käften din sängvätande boomer.

Ett virus som endast drabbar mycket gamla, svårt sjuka och kraftigt överviktiga kan knappast anses vara farligt. Tegnell var klok nog att inte rakt av köpa den skrattretande propagandan från Kina. Att du och en massa hjärndöda makthavare runt om i Europa var korkade nog att göra det är inte Tegnells problem.

Jag kan möjligen förstå att man som okunnig i början hyste den åsikt du gör, men gör man det fortfarande idag när i princip varenda land som ägnat sig åt lockdowns, maskbärande och annan idioti för längesen gått om Sverige i både dödstal och smittade, då är man en idiot.
Tegnell trodde att covid var mycket smittsammare än det var, att Wuhan uppnått flockimmunitet (hur de nu skulle uppnått det utan att det skulle spritts i övriga Kina).

De äldsta kanske dör av Covid men många andra kräver sjukhusvård eller vård i hemmet, eller bara blir rejält dåliga. Att vänta tills man lärt sig mer hur man behandlar en sjukdom innan man satsar på flockimmunitet bör vara en standard försiktighetsåtgärd. Våren 2020 hade vården ingen aning hur de skulle behandla de sjuka, idag är kunskapsläget ett helt annat.
Citera
2022-01-29, 20:33
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sva990
Nej precis som din. Kom igen, sätt igång en diskussion av värde. Jag väntar.

Om du nu vill ha en diskussion av värde för dig så föreslår jag att du tar upp lämpligt ämne gällande sars-cov2. Det vi andra diskuterar verkar du ju inte intresserad av.
Citera
2022-01-29, 20:37
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Fan vad Kina skapar pandemier. Asiaten, Honkonginfluensan och Covid-19. Dessa kommer väl från Kina?

Vad gör dom där borta?
Citera
2022-01-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Om du nu vill ha en diskussion av värde för dig så föreslår jag att du tar upp lämpligt ämne gällande sars-cov2. Det vi andra diskuterar verkar du ju inte intresserad av.
Hur många tusen tecken dravel har du levererat under denna påstådda pandemi? Lever du upp i ditt örnnäste när skiten träffar fläkten och många andra puckon också låser in sig i sina hem och räds för en "pandemi" som inte är värre än valfri annan influensa. Är det denna diskussion du saknar?
Citera
2022-01-29, 20:41
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sva990
Hur många tusen tecken dravel har du levererat under denna påstådda pandemi? Lever du upp i ditt örnnäste när skiten träffar fläkten och många andra puckon också låser in sig i sina hem och räds för en "pandemi" som inte är värre än valfri annan influensa. Är det denna diskussion du saknar?

Nej jag lever inte upp. Det var ju du som ville diskutera något, jag saknar inget diskussionsämne. Jag är här för att jag är intresserad av pandemin och hur den fortlöper, vetenskapen och hur det hela hanteras. Förstår inte vad du gör här däremot.
Citera
2022-01-29, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Fan vad Kina skapar pandemier. Asiaten, Honkonginfluensan och Covid-19. Dessa kommer väl från Kina?

Vad gör dom där borta?
De fångar och äter vilda djur av alla de slag. Även om covid-viruset troligen kommer från ett labb, så kvarstår problemet med att kineserna är värst på att föra över virus från djur till människa. Deras syn på djurhållning och hygien är under all kritik. Man skall inte dra alla över en kam, men generellt är detta fortfarande ett problem i Kina.
Citera
2022-01-29, 20:50
Medlem
Det är så OERHÖRT STORT och FINT det som händer just nu. FREEDOM CONVOY 2022. Gå med i FB gruppen och stå upp för ett fritt samhälle utan vaccinpass. Nu står vi enade, vaccinerade som ovaccinerade!
Citera
2022-01-29, 21:21
Medlem
Citat:

Vad gör dom där borta?

Dom är många.
Citera
2022-01-29, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Men käften din sängvätande boomer.

Ett virus som endast drabbar mycket gamla, svårt sjuka och kraftigt överviktiga kan knappast anses vara farligt. Tegnell var klok nog att inte rakt av köpa den skrattretande propagandan från Kina. Att du och en massa hjärndöda makthavare runt om i Europa var korkade nog att göra det är inte Tegnells problem.

Jag kan möjligen förstå att man som okunnig i början hyste den åsikt du gör, men gör man det fortfarande idag när i princip varenda land som ägnat sig åt lockdowns, maskbärande och annan idioti för längesen gått om Sverige i både dödstal och smittade, då är man en idiot.
Hur sa du nu igen att det hade gått för Norge?
Citera
2022-01-29, 21:40
Avslutad
Citat:

Vad gör dom där borta?
Glöm inte bort the Original Gangster, The Plague of all Plagues, Digerdöden. Det är bara skitiga råttätande kineser som lyckas ställa till med dylik global skada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in