Citat:
Sex killar och en tjej i ett tält det var säkert för tio år sedan och att den togs upp av tidningarna.
Att jag hag väl varit med lite grann, blivit erbjuden till att delta i trekant fastän att det var väl en dubbelmacka först och att jag vart in vinkad av tjejen, det fanns rum för en till.
Nej tack och då förstår du vad jag anser om gruppsex, men att det förekommer och rätt mycket, det vet jag helt säkert.
Jag skiter fullständigt i kvinnor vilka försätter sig i en sådan situation.
Att jag hag väl varit med lite grann, blivit erbjuden till att delta i trekant fastän att det var väl en dubbelmacka först och att jag vart in vinkad av tjejen, det fanns rum för en till.
Nej tack och då förstår du vad jag anser om gruppsex, men att det förekommer och rätt mycket, det vet jag helt säkert.
Jag skiter fullständigt i kvinnor vilka försätter sig i en sådan situation.
Det är skillnad på en trekant och på att stå 6 män och vänta på sin tur med en ensam kvinna. De 6 männen som väntar på sin tur är störda individer, de måste du väl ändå inse? Och säger kvinnan att det var våldtäkt, så litar iaf. jag fullt ut på detta, eftersom det inte ligger långt efter att tänka att de där 6 störda männen också skulle kunna begå ett vidrigt brott också. Eller är det mysigt att ha sina 5 polares sperma som glidmedel när man själv ska penetrera en redlöst full dam?
Nej, det luktar våldtäkt lång väg. För vid våldtäkt handlar det om makt och kontroll och en störd sexualitet, inte om en intim och sexuellt mysig stund. Och vadå att kvinnan "försatt sig i en sådan situation"? Tror du på fullaste allvar att en kvinna försätter sig i en sådan situation? Visst: hon kanske ville festa, visst hon kanske var sugen å sex med en eller två av snubbarna på festen. Men det gör det inte tillåtet för andra män att ha sex med henne mot hennes vilja. det är dessa vidriga män som försätter henne i den situationen med sin jädra förövarmentalitet. En förövarmentalitet du dessvärre verkar dela.