Citat:
Om 6 män tycker att det är helt ok att ha sex med samma kvinna som varandra i ett tält eller på en fest medans de andra tittar på, så anser jag att dessa män är rejält störda. Vem fan vill ligga med någon som ens fem polare också sätter på och stå där tillsammans och se på varandra när en efter en sätter på en redlöst packad dam? Du inser säkert att de där 6 männen du skriver om är mycket störda individer? Och att det inte är ett dugg förvånadsvärt om de faktiskt har våldtagit kvinnan i fråga? I synnerhet som hon säger att de har våldtagit henne. Jag skulle definitivt lita fullt ut på henne. Eftersom de där 6 männen har visat upp hur jävla sexualstörda de är som ligger med en ensam kvinna på en fest eller i ett tält, påhejade av varandra....
Det är skillnad om de där 6 männen gått till en swingerklubb, där det sker sexorgier under kontrollerade former med folk som frivilligt vistas där. Fortsatt märkligt beteende, men då hade de ju åtminstone visat att de tar ansvar och kör gangbang med någon som uttryckligen vill och att de gör detta under kontrollerande former.
Men de där 6 männen du skriver om: med största säkerhet har de våldtagit kvinnan du känner. fan, var ett stöd för henne!
Det är skillnad om de där 6 männen gått till en swingerklubb, där det sker sexorgier under kontrollerade former med folk som frivilligt vistas där. Fortsatt märkligt beteende, men då hade de ju åtminstone visat att de tar ansvar och kör gangbang med någon som uttryckligen vill och att de gör detta under kontrollerande former.
Men de där 6 männen du skriver om: med största säkerhet har de våldtagit kvinnan du känner. fan, var ett stöd för henne!
Sex killar och en tjej i ett tält det var säkert för tio år sedan och att den togs upp av tidningarna.
Att jag hag väl varit med lite grann, blivit erbjuden till att delta i trekant fastän att det var väl en dubbelmacka först och att jag vart in vinkad av tjejen, det fanns rum för en till.
Nej tack och då förstår du vad jag anser om gruppsex, men att det förekommer och rätt mycket, det vet jag helt säkert.
Jag skiter fullständigt i kvinnor vilka försätter sig i en sådan situation.