Citat:
Ursprungligen postat av
empompom
Nått jag undrar är hur fan dessa neandertalare lyckats hitta en kvinna att skaffa barn med?
Kan ju till viss del va chocken över att bli konfenterade men merparten framstår ju som duktigt sinneslöa, både irl och i chatten, men ändå har de lyckats avla fram egna ungar. Kärringarna måste ju se ut som stryk alternativt vara blinda.
Sen hur tankebanorna går hos dom med egna barn som vill våldta någon annans barn..
Fint att "Erns Rhom" blev identifierad, en vuxen man som runkar minst 15 gånger i veckan och vill knulla småtjejer...
Tror dom använde en annan strategi när dom letade flickvän. Det vi sett är nog deras mörka sida. Jag tror inte heller den varit särskilt framgångsrik för de flesta.
Sen ska vi inte överdriva svårigheten att hitta lönnfeta milfar i det här landet.
Nu har jag inte provat men raggningsfrasen att du ska knulla sönder flickans bak och och låta dom slicka upp resterna sorterar nog bort 99,86% av alla tjejer innan det kommer till träff.
Även om en del tjejer märkligt nog vill bli plågade rätt ordentligt. Men dom brukar vara äldre, sådana fantasier tar tid att utveckla.