2022-01-28, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Kan bara utgå från det du skriver och det jag och många andra här inte förstår är varför man skriver med någon som man inte gillar?
Såg dessutom att du kunde tänka dig att träffa henne för ett BJ det visar att du är attraherad.

När jag var singel svarade jag inte på PM från ointressanta killar.
De flesta dömer efter utseende, det är det första man ser så inget konstigt med det.

Tycker bara att det är synd att kasta bort tiden för er båda.

Jag är inte den som ghostar folk genom att sluta svara bara så där. Tappar jag intresset så sänker jag kvaliten i konversationen så att dom ska ghosta mig. Fungerar mycket bättre, så går man bara vidare sen.
Citera
2022-01-28, 20:29
Medlem
Adolf.Flodas avatar
Finns överviktiga kvinnor som är attraktiva. Rätt proportioner bara, ska de vara feta så får de ha stora bröst och rejäl rumpa. Kan vara en riktig upplevelse i sängen det och mycket att ta i!

Men är hon bara fet och ful så glöm det bara. Eller ta bara tillfället att njuta av några sköna avsugningar. Ni behöver ju inte gifta er för det.
Citera
2022-01-28, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovetstefan
Jag är medlem i en grupp på Facebook, en typ av dejtinggrupp. I lördags så lika jag random tjejs inlägg och två sekunder senare får jag meddelande från henne på Messenger.

Så vi började skriva lite. Hon är inte direkt smal, snarare ganska överviktig. Anyway, av någon slump kom vi in på sex då hon frågade om jag tyckte de var viktigt med sex i ett förhållande. Svarade lite neutralt att ja det är det väl och hon gick därefter ganska hårt fram med att beskriva att hon älskar sex. Vill ha mycket av det, älskar att suga kuk gör henne kåt osv.

Hon är ju uppenbart mycket intresserad av mig. Hon skriver till mig ofta, är den som oftast är drivande osv och påpekar ofta om hur mycket hon längtar tills vi ska ses osv och att detta känns bra mellan oss osv så att ha henne efter mig, kunna styra och känna makt över henne känns bra.

Men samtidigt, hon är ingen man vill vara intim med på stan eller ta med hem på släktträff, så det gör mig tveksam till detta.

Hur hade ni gjort, fortsatt med detta eller avbrutit och dissat?

Du vill känna makt över en människa och hon är en desperat stalker. Ni verkar vara ett perfekt par.
Som två klappmongon utan haklapp.
Citera
2022-01-28, 20:34
Medlem
Citat:
Som att du "aldrig" har ljugit för någon du dejtat/haft en relation med.
Nej jag skulle inte skriva med en kille jag inte var intresserad av. Och aldrig prata om att ses med någon jag inte tycker är attraktiv. Jag skulle dessutom definitivt aldrig få för mig att ha sex med en kille jag inte verkligen fastnat för. (Har haft ett one night stand och förstår inte meningen med det. Har alltid haft sex i förhållande eller med en KK som jag träffat under längre period och också hittat på annat med).

Så varför satsar du inte på att hitta någon du gillar istället för att lura en tjej du tycker dig ha övertaget om pga att hon är "fet" som du kallar det? Du framstår som helt känslokall.
Citera
2022-01-28, 20:42
Medlem
yidarmy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarvikingen
Det är väldigt individuellt vad som räknas som fet nuförtiden. En knubbig tjej som ser "thicc" ut ses som överviktig i många mäns ögon. Jag kan inte uttala mig förens jag har sett kvinnan och jag tvingar dig absolut inte att posta ett foto om du inte vill.

Jag hade nog hellre valt en knubbig tjej med ett fint ansikte, än en pinnsmal på gränsen till anorektisk tjej med ett fint ansikte.

’Thicc’ är ju bara ett kodord som fetton använder då det är ett ord som tolkas positivt. Negresser och latinas kan vara ’thicc’ naturligt. Vita kvinnor som kallar sig för det är egentligen bara feta, lata och miserabla helt utan självinsikt.
Citera
2022-01-28, 20:44
Medlem
Så länge hon luktar gott, why not!
Citera
2022-01-28, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexas
Nej jag skulle inte skriva med en kille jag inte var intresserad av. Och aldrig prata om att ses med någon jag inte tycker är attraktiv. Jag skulle dessutom definitivt aldrig få för mig att ha sex med en kille jag inte verkligen fastnat för. (Har haft ett one night stand och förstår inte meningen med det. Har alltid haft sex i förhållande eller med en KK som jag träffat under längre period och också hittat på annat med).

Så varför satsar du inte på att hitta någon du gillar istället för att lura en tjej du tycker dig ha övertaget om pga att hon är "fet" som du kallar det? Du framstår som helt känslokall.

Nja, hon som skrev till mig, jag har bara besvarat. Hon läser ju inte noggrant vad jag skriver riktigt. Skriver hon att hon tycker jag är skitsnygg så skriver jag bara tack. Skriver jag till en tjej att hon är snygg vill jag höra att hon tycker jag är det också, annars dissar jag och går vidare. Att lägga tid på någon självupptagen finns inte på kartan.

Så antingen är hon naiv eller gillar att jag tycker om mig själv.
Citera
2022-01-28, 20:48
Medlem
Sommarvikingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
’Thicc’ är ju bara ett kodord som fetton använder då det är ett ord som tolkas positivt. Negresser och latinas kan vara ’thicc’ naturligt. Vita kvinnor som kallar sig för det är egentligen bara feta, lata och miserabla helt utan självinsikt.
Fast thicc är kvinnor som oftast har en bred röv och stora lår men samtidigt en smal midja, smal mage etc. Dom ser nästan opererade ut men i många fall är det naturligt. Ganska vanligt även hos Svenska kvinnor. En kropp som ett timglas är nog bästa beskrivningen på thicc. Det används tyvärr i fel sammanhang ibland.

Jag vet en som gjorde en gastric bypass tror jag. Hon förlorade mycket fett men det slutade med att hon såg väldigt thicc ut i låren och röven och det mesta fettet försvann från magen. Sånt kan jag gå igång på.
Senast redigerad av Sommarvikingen 2022-01-28 kl. 20:56.
Citera
2022-01-28, 20:54
Medlem
yidarmy123s avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av Sommarvikingen
Fast thicc är kvinnor som oftast har en bred röv och stora lår men samtidigt en smal midja, smal mage etc. Dom ser nästan opererade ut men i många fall är det naturligt. Ganska vanligt även hos Svenska kvinnor. En kropp som ett timglas är nog bästa beskrivningen på thicc. Det används tyvärr i fel sammanhang ibland.

Enligt min erfarenhet så är det inte så vanligt hos svenska kvinnor. Visst, de är inte helt smällfeta men negresser och latinas har ofta den kroppsformen helt naturligt.

De svenskorna som jag har varit med som har haft liknande kroppsform (förutom fetton) har varit gymtjejer/hästtjejer/fotbollstjejer. Jag antar att det är träningen som gör att de får extra utvecklade former på låren och röven, men det finns väl undantag. Jag har i a f aldrig träffat någon sån som inte varit idrottande och väldigt aktiv som sett ut på det sättet. Förutom fetton då, men det är ju ändå inte lika nice.
Senast redigerad av yidarmy123 2022-01-28 kl. 20:55. Anledning: .
Citera
2022-01-29, 14:29
Medlem
"Ganska fet" är idag så vanligt att hon säkert ser sig som "kurvig" och inte tänker på sig själv som fet ens. Be henne återkomma när hon är "smällfet" och inte bara är "Ganska fet".
Citera
2022-01-29, 15:48
Medlem
Citat:
Jag är medlem i en grupp på Facebook, en typ av dejtinggrupp. I lördags så lika jag random tjejs inlägg och två sekunder senare får jag meddelande från henne på Messenger.

Så vi började skriva lite. Hon är inte direkt smal, snarare ganska överviktig. Anyway, av någon slump kom vi in på sex då hon frågade om jag tyckte de var viktigt med sex i ett förhållande. Svarade lite neutralt att ja det är det väl och hon gick därefter ganska hårt fram med att beskriva att hon älskar sex. Vill ha mycket av det, älskar att suga kuk gör henne kåt osv.

Hon är ju uppenbart mycket intresserad av mig. Hon skriver till mig ofta, är den som oftast är drivande osv och påpekar ofta om hur mycket hon längtar tills vi ska ses osv och att detta känns bra mellan oss osv så att ha henne efter mig, kunna styra och känna makt över henne känns bra.

Men samtidigt, hon är ingen man vill vara intim med på stan eller ta med hem på släktträff, så det gör mig tveksam till detta.

Kör bara vad har du att förlora liksom?
Citera
2022-01-29, 15:55
Medlem
Roidberts avatar
Citat:

Jag tycker inte att man skall snöa in sig för mycket på utseende och vad andra tycker. Det enda viktiga är att du tycker att hon är attraktiv, för det är du som skall knulla henne. Hon kan även ha andra positiva egenskaper som kan vara bra om ni bestämmer er för att skapa barn (t.ex. bra jobb, intelligens, lång eller stora händer och fötter). Dessutom behöver man inte nöja sig med bara en kvinna som man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in