2022-01-28, 14:35
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Moralisk fråga... Om vi antar att Dumpen inte är så dumma att dom skickar barnporr till sina torskar.

Vad jag har förstått så har dom skickat datorgenererade bilder.
Citera
2022-01-28, 14:37
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Är det okej att ha sex med en tjej som är 18år, ser ut som 18-20år. Men säger att hon är 13år?

Vill minnas att flera nämnt just den saken. Att dom ser äldre ut.

Tror jag förstår vad du vill komma. Rent lagligt gör väl personen inte fel då personen är 18 år och juridiskt vuxen.

Moraliskt är det å andra sidan in i helvetes fel. Man måste utgå från det personen säger är sant och är 13 år. Då kvittar det hur gammal personen än ser ut. Den är likväl 13 och inte i närheten mogen för någon sliskig gubbakuk.
Citera
2022-01-28, 15:01
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Vad jag har förstått så har dom skickat datorgenererade bilder.

Saknar du Beckis?

Sjöberg med en IQ på 53 tillika hans skostorlek säger det. Du går på det.

Dom har någon enstaka generisk profilbild som är datorgenererad, det skyltar dom med. Det är säkert någon mobilapp eller liknande. I övrigt suddar dom bilderna.

Om du går ut på nätet... Sök... Försök hitta datorgenererade bilder av en människa med kropp som ser ut som en selfie som är så bra att den kan lura en normal människa. Det är inte så enkelt... Hollywood kan såklart med sina resurser. Men... Det är inget du pissar i hopp på en kvart direkt.

Personligen tror jag bilderna är på någon av dom själva. Dom har med en ung tjej. Sara kan det ju inte vara.
Citera
2022-01-28, 15:04
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Saknar du Beckis?

Sjöberg med en IQ på 53 tillika hans skostorlek säger det. Du går på det.

Dom har någon enstaka generisk profilbild som är datorgenererad, det skyltar dom med. Det är säkert någon mobilapp eller liknande. I övrigt suddar dom bilderna.

Om du går ut på nätet... Sök... Försök hitta datorgenererade bilder av en människa med kropp som ser ut som en selfie som är så bra att den kan lura en normal människa. Det är inte så enkelt... Hollywood kan såklart med sina resurser. Men... Det är inget du pissar i hopp på en kvart direkt.

Personligen tror jag bilderna är på någon av dom själva. Dom har med en ung tjej. Sara kan det ju inte vara.

Dina fantasier om vad jag tror eller inte är totalt ointressant i sammanhanget.

Jag skrev bara vad jag har noterat, att dom använt datorgenererade bilder. Vilka/vad de andra bilderna är vet inte jag och inte du heller.
Citera
2022-01-28, 15:10
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Dina fantasier om vad jag tror eller inte är totalt ointressant i sammanhanget.

Jag skrev bara vad jag har noterat, att dom använt datorgenererade bilder. Vilka/vad de andra bilderna är vet inte jag och inte du heller.

Jag brukar inte mata trollet, onödig energi bara. Men det finns bara ett sätt att veta vilka bilder dumpfiskarna skickar? Jo just det dom från hall of Shame.
Välkommen hit, jag håller med dig.
Citera
2022-01-28, 15:12
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag menar att man måste ta ansvar för sitt eget beteende och inte skylla på andra.
Man kan inte skylla på Dumpen eller Engla.
Då dumförklarar man sej själv tycker jag.

Exakt! Allt annat är det peddo-varning på.
Citera
2022-01-28, 15:13
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Jag brukar inte mata trollet, onödig energi bara. Men det finns bara ett sätt att veta vilka bilder dumpfiskarna skickar? Jo just det dom från hall of Shame.
Välkommen hit, jag håller med dig.

Så, vad tycker du om Dumpen då?
Citera
2022-01-28, 15:56
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Nytt inlägg om kranbilsförarens tidigare förehavanden. Kastrering är nog den lämpligaste metoden både på pedofiler och våldtäktsmän.

https://dumpen.se/2022/01/28/5532/
Citera
2022-01-28, 16:20
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Kranbilsföraren:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7lq8jo/utredningen-kring-pedofilen-vaxer

Det började med ett larmsamtal till 112 i våras.
En 15-årig flicka berättade att hon hållits fången och våldtagits.

När en 41-årig man greps och polisen undersökte hans dator började de nysta upp det som kan komma att bli ett av de största pedofilärendena i Sverige.

Sedan 2008 misstänks mannen ha kontaktat över 50 mycket unga flickor på internet – den yngsta bara sju år.

Den 41-årige kranföraren misstänks nu för 66 olika brottspunkter.
Polisen har hittills bara identifierat 15 av offren och försöker nu att ta reda på vilka de övriga 35 är.
Men de tror att offren kan vara fler."
Citera
2022-01-28, 16:28
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Den 41-årige kranföraren misstänks nu för 66 olika brottspunkter.
Polisen har hittills bara identifierat 15 av offren och försöker nu att ta reda på vilka de övriga 35 är.
Men de tror att offren kan vara fler."

Killen borde vara inspärrad sedan länge.
Citera
2022-01-28, 16:34
Medlem
Bra Initiativ
Citera
2022-01-28, 16:48
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Själv tror jag att alla män som är normalt sexuellt fungerande vill sätta på en 13-åring, men att det är moralen som hindrar dom.

Enligt dina vansinniga definitioner då så borde jag vara onormalt sexuellt fungerande, för själv gillar jag vuxna kvinnor mellan 40-55, men jag tänder inte sexuellt på barn.

Är det kanske så- att du helt enkelt har problem med egen oönskad sexualitet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in