2021-01-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Är ju tyvärr bara i Sverige det skulle vara aktuellt att släppa lös en sådan här galning.

Dumheter, såna här släpps i de flesta länder. Särskilt från vanliga fängelser.
Citera
2021-01-07, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persephone
Dumheter, såna här släpps i de flesta länder. Särskilt från vanliga fängelser.

Dumheter på dig själv, dumheter. Han borde sitta inne på vatten och bröd till den dagen han dör, ingen som helst sjukvård borde han ha heller.
Citera
2021-01-14, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Dumheter på dig själv, dumheter. Han borde sitta inne på vatten och bröd till den dagen han dör, ingen som helst sjukvård borde han ha heller.

Jag har inte kommenterat Bengts eventuella frigivning, bara vad som sker i de flesta länder. Jag tycker också att han ska sitta tills hans dör, psykiatrisk vård är bortkastat på såna som han. Hans starka nekrofila tendenser är jävligt ruskiga, sabla tur att han klantade sig så pass att de fick slag på honom.
Citera
2021-02-05, 03:30
Medlem
[quote=persephone|74310080]Jag har inte kommenterat Bengts eventuella frigivning, bara vad som sker i de flesta länder. Jag tycker också att han ska sitta tills hans dör, psykiatrisk vård är bortkastat på såna som han. Hans starka nekrofila tendenser är jävligt ruskiga, sabla tur att han klantade sig så pass att de fick slag på honom.[

När han slussas ut till eget boende vore det bra om folk som vet om detta- meddelar var han befinner sig och hur han ser ut.
Vore bra om det blir offentligt var våldtäktsmän, pedofiler- djurskändare flyttar så den aningslösa allmänheten kan varnas.
Hemskt att dömda farliga mänskor försvinner ut i friheten och omgivningen är ovetande om att grannen som de möter nere i tvättstugor och på kvällspromenader är en nyss utsläppt mördare- våldsman..
Bengt Karlsson är tydligen väldigt storväxt , och kanske har hans utseende ändrats sedan han
var nattvandrare..
Senast redigerad av moshes 2021-02-05 kl. 03:32.
Citera
2021-08-12, 12:12
Medlem
[quote=Stjerna111|66711345]Han Bengt Carlsson bor ju på sommarlust hos Tuula Carlsson. Oxhagsvägen 27. Bara åka dit å hälsa på honom[/QUOTE han sitter i Växjö och får inte vistas i Skåne. Du pratar utan att tänka dig för. Den som skrivit om dig bor inte ens i Skåne,. Hen bor i Osby,. Hur mår din pappa?
Citera
2021-10-23, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Skulle det kanske kunna vara denna donnan? https://24kristianstad.se/hennes-son-dodforklarades-av-forsakringsbolaget
Ja. Det är hon. Har en unge som är störig på gården enl grannen. Helt störd och jobbig för andra barn.
Citera
2021-12-12, 00:09
Medlem
Gamle goe benke må du dö snart, snälla.
Citera
2021-12-12, 10:16
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Skulle det kanske kunna vara denna donnan? https://24kristianstad.se/hennes-son-dodforklarades-av-forsakringsbolaget
Död länk men denna funkar.
https://www.expressen.se/kvallsposten/isac-8-dodforklarades--av-forsakringsbolaget/

Vilken jävla offerkofta förresten, det skriker WT om dessa undermänniskor...
Anna Stjernberg.
Citera
2022-01-28, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Intressant. Jag har personligen aldrig träffat Karlsson, men jag har för länge sedan pratat med personer som kände eller hade haft att göra med honom. Det framkom aldrig, så vitt jag minns, att han skulle ha varit lågbegåvad.
Hej! Lite sent att skriva. Mitten på 80talet så bodde Bengt i Halmstad.
Han hamnade i samma kompisgäng som jag var med i. Jag håller med att han visade inga tecken på låg begåvning, utan tvärt om. Vi var ett gäng som träffades och festade ihop.
Bengt som tidigare beskrivs här var lång och reslig, ca 1,90 vältränad och stark. Enligt tjejerna en riktig karl och svärmorsdröm då han var väldigt snäll, trevlig och beskyddande.
Tiden gick och som det blir så tar den roliga tiden slut och dom flesta fick förhållande och gänget splittrades.
Citera
2022-01-28, 10:25
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mixann
Hej! Lite sent att skriva. Mitten på 80talet så bodde Bengt i Halmstad.
Han hamnade i samma kompisgäng som jag var med i. Jag håller med att han visade inga tecken på låg begåvning, utan tvärt om. Vi var ett gäng som träffades och festade ihop.
Bengt som tidigare beskrivs här var lång och reslig, ca 1,90 vältränad och stark. Enligt tjejerna en riktig karl och svärmorsdröm då han var väldigt snäll, trevlig och beskyddande.
Tiden gick och som det blir så tar den roliga tiden slut och dom flesta fick förhållande och gänget splittrades.
Hade han några våldsamma tendenser på den tiden?
Citera
2022-04-08, 17:04
Medlem
Han sitter i Växjö på rättspsykiatriska kliniken på den öppna avdelningen ekudden. Och jobbar på sigfridsområdet. Klipper gräs mm har många timmar permission per vecka i hela Kronoberg län.
Citera
2022-04-08, 18:56
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kymco8989
Han sitter i Växjö på rättspsykiatriska kliniken på den öppna avdelningen ekudden. Och jobbar på sigfridsområdet. Klipper gräs mm har många timmar permission per vecka i hela Kronoberg län.
Bevakade permissioner hoppas jag att han har. Han är visserligen rätt gammal nu för tiden, men man vet aldrig vad som rör sig i hans huvud. Obehaglig gubbe den där Bengt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in