Citat:
Ursprungligen postat av
Farkosten
Trolig har AEHs telefon vært med i lomma på den som sto for blodvask og staging. Blodvaskeren glei kanskje i den nyvaskede trappa, derav den brå bevegelsen?
Politiets opplysninger om bevegelser på AEs mobil skal være en brå bevegelse, muligens et fall, en gang mellom 09:16 og 10:07, siste gang det overhodet ble registrert bevegelse på telefonen.
Jeg synes ikke disse opplysningene stemmer med noe sannsynlig hendelsesforløp. Og jeg tror informasjonen er unøyaktig.
Hvis opplysningene er korrekte, må det ha vært noen i S4 og flyttet AEs iPhone rundt omkring, det må enten ha vært et ekte fall eller et simulert fall, og til slutt, at telefonen ble lagt i ro i nøyaktig samme øyeblikk som TH ringte dagens andre ubesvarte anrop, 10:07. Det må ha vært minst én medhjelper i S4, og som oppholdt seg der i mye lenger enn eventuelle ekte kidnappere ville ha vært der.
Nei, jeg forsøker men jeg greier ikke å tro på disse opplysningene. Jeg synes ikke de passer med noen ting av det vi vet fra før heller.
Opplysningene om bevegelser på AEs mobil ble frigitt etter at TH ble løslatt fra varetekt. Og jeg greier ikke å ha noen formening om det angivelige fallet.