2022-01-27, 17:30
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Är den senaste pedofilen en vaktmästare/polis/väktare? Vem är det äcklet?
Fängelse eller häktesvakt ser det ut som.
Det här svinet vill vi ha fram identitet på. Vilket vidrigt äckligt jävla fetto.
Solklar mobbare när han var ung minsann, det är de som söker sig till plitjobb. Pissfittor och det förvånar mig inte alls han är så jävla pervers. Den här jäveln skall hängas ut och förföljas till dödsbädden.

Fram med namnet nu gott folk.

Edit: Namnet var visst ute så det är bara att börja ringa hans familj och vänner och tipsa om hans eskapader
Citera
2022-01-27, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Det här svinet vill vi ha fram identitet på. Vilket vidrigt äckligt jävla fetto.
Solklar mobbare när han var ung minsann, det är de som söker sig till plitjobb. Pissfittor och det förvånar mig inte alls han är så jävla pervers. Den här jäveln skall hängas ut och förföljas till dödsbädden.

Edit: Namnet var visst ute så det är bara att börja ringa hans familj och vänner och tipsa om hans eskapader

Det var en riktigt vidrig jävel. Fick någon reda på om han var plit? Familj?

Den där vill man se lida. Dumpen får nog en swish
Citera
2022-01-27, 17:49
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:

Vart är namnet ute? Kan bara se att han är identifierad. Inget namn nånstans
Citera
2022-01-27, 18:02
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Vart är namnet ute? Kan bara se att han är identifierad. Inget namn nånstans

Ove Sundberg står det som kontakt i chatten.

Edit: Ove Sundberg är nog kanske ett taget falskt namn dock. Vi får avvakta och se om Dumpen publicerar något.
Senast redigerad av GROKNAK.Ankbonden 2022-01-27 kl. 18:06.
Citera
2022-01-27, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
https://dumpen.se/2022/01/26/kinkyove-tar-ordet-vedervardig-till-nya-nivaer-napp-igen/

Fy fan vad vidrigt skit han skriver.

Vem är pedofilen??
Är det bilfettot i videon som producerat skiten i chattloggen?
Citera
2022-01-27, 18:15
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ove Sundberg står det som kontakt i chatten.

Edit: Ove Sundberg är nog kanske ett taget falskt namn dock. Vi får avvakta och se om Dumpen publicerar något.

Tvivlar på att han faktiskt heter så. Ganska säker på att han stulit det från Solsidan
Citera
2022-01-27, 18:19
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Kollade nyss videon på Dumpen där det satt en gubbe och runkade i bilen, kuken blev helt slak på två sekunder då Sjöberg och kvinnan dök upp. Höll på att dö av skratt...
Uttrycket ''att bli ertappad med byxorna nere'' har aldrig varit mer passande.
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Någon som har någon info om senaste äcklet?? Finns inget att gå på i inlägget direkt.
Han är fruktansvärt vidrig och dom behöver hjälp att identifiera honom.
De uppdaterade inlägget i morse. Han är identifierad. I det här fallet är jag verkligen nyfiken på fortsättningen för honom när allt kommer ut till omgivningen. Här snackar vi verkligen gränsöverskridande beteende i ett redan gränsöverskridande beteende.
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Nu känns det enbart som Patrik o Sara kommer på massa anledningar för att uthängningen skulle vara värd att göras. Som att det skulle gottgöra deras egentliga fel och ansvar. Kommer man inte till insikten om sina egna begränsingar, ja då har man inga heller. På ett psykologiskt plan.

Hade jag varit pojkens pappa så hade jag varit skogstokig. Måste väl gå att polisanmäla?

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det hände alltså bara för några dagar sedan. Så ja om inte uppdiktat precis i tiden då. De är rätt känsliga för kritik och det fick de alltså lite grann med den här uthängningen och kom direkt med ett svar. Precis som de är känsliga när media skrivit kritiskt om dom.

Kanske bättre att det är ärliga om att de inte tar någon direkt hänsyn om det är folk från särboenden. Det har de tidigare framfört att det är för mycket fokus på pedofilerna än på barnen och att då barn riskerar att bli lika utsatta oberoende av begåvning hos pedofilen ligger väl mer åt den linjen.

Sedan just för den gruppen är det väl det klassiska att de har ofta personal runt om dig men det ska även finns en stor grad av frihet för personer som bor på sådana här boenden.
Jag ger Sara the benefit of the doubt här. Det kan vara påhittat, men jag tvivlar - snarare för att demonstrera, iom kritiken de fått här, att de gör en bedömning vid varje enskilt fall (även om jag anser att de gjort en felbedömning här). Jag tror på att de har vissa gränser i deras kamp mot monstren. Principer. Än, iaf. Å andra sidan gick de över gränsen med uthängningen i det här fallet. Har man väl trätt över en gräns, är det lätt att snubbla över nästa osv.

Som jag skrev igår: ''Be aware, that when you fight monsters, you do not become one yourself, for when you gaze into the abyss, the abyss gazes into you.'' Att de nu kommer med en massa ursäkter för att rättfärdiga sitt snedsteg tyder väl snarare på att de bara är människor. Det gör eller har vi alla gjort vid något tillfälle.

När det gäller LSS finns det gruppboende, men det finns också servicelägenheter, det finns många olika former av anställningar och körkort kan många få. Jag har inte mer data än det som framkommit i tråden, inlägget, chatten och videon, och baserat på det skulle jag råda dem att antingen radera inlägget och se till att de som finns i hans omgivning hjälper honom att förstå, eller göra en uppföljning där de just gjort det. Hjälpt honom. Skadan är redan skedd, nu är det ''damage Control'' som gäller.
Det finns några datingsidor för människor med olika förståndshandikapp och funktionsvariationer. Både för att få vänner och förhållanden, varför inte tipsa om dem?
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag ångrar verkligen att jag gick hårt åt den den utvecklingsstörda snubben. Han med de tjocka glasögonen.

Nu när jag kollat chatten närmare känns det mer som om dom provocerar fram mötet.

Mongot använder eget namn och frågar efter kärlek. Alla varningsklockor borde ringt hos Patrik och Sara.

Obehagligt. Hoppas någon anmäler Dumpen för just den uthängningen. Han kan nog få skadestånd.

Annars tycker jag att det är bra att dom hänger ut pedofiler. Den senaste Ove är vidrig.

Jag tror Sara ljuger om en annan film där dom valde att inte hänga ut ett mongo.

Precis så. Leder, manipulerar, utnyttjar. ''13-åringen'' är uppenbart mer mentalt mogen än honom (även en riktig 13-åring hade varit det, det är liksom inte hans fel). Hade han ens skickat en dickpic om de inte, av någon outgrundlig anledning, baserat på kontexten, frågat om hans kukstorlek?
Han är inte den där manipulativa pedofilen, likt andra, han är snarare den som riskerar att bli utnyttjad av andra. Som spekulerats i tråden, för att köpa ut, eller för att leka och jävlas med honom bara. Som han skrev, han har blivit lurad förr.

Han förstår att det är fel, men på vilken nivå? Fortkörning är fel, nedskräpning är fel. Hade han reagerat likadant om han blivit konfronterad när han slängde något på marken? Förstår han nyanserna?

Som du skriver verkar han mer vara ute efter kärlek eller kanske bara rentav vänskap. Att bli älskad, bekräftad, sedd och att älska. Han är människa han också. Med mänskliga behov. Han framstår mer som ensam, bara.

Jag tror själv inte att den där andra filmen var lögn, men med tanke på chattarna, konfrontationen osv i det här fallet är det märkligt. Så många varningssignaler, så uppenbart. Så fel. Om det nu inte handlar om ytlig research, och deras egna färgade perspektiv (erfarenheter) som spökar. Bättre på att se pedofiler än människor, och därigenom ha svårt för en mer objektiv bedömning.

De andras livsöden skiter jag blankt i, jag hoppas han får ett bra liv. Och får det han söker, med en kvinna i hans ålder.
Citera
2022-01-27, 18:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Jag ger Sara the benefit of the doubt här. Det kan vara påhittat, men jag tvivlar - snarare för att demonstrera, iom kritiken de fått här, att de gör en bedömning vid varje enskilt fall (även om jag anser att de gjort en felbedömning här). Jag tror på att de har vissa gränser i deras kamp mot monstren. Principer. Än, iaf. Å andra sidan gick de över gränsen med uthängningen i det här fallet. Har man väl trätt över en gräns, är det lätt att snubbla över nästa osv.

Som jag skrev igår: ''Be aware, that when you fight monsters, you do not become one yourself, for when you gaze into the abyss, the abyss gazes into you.'' Att de nu kommer med en massa ursäkter för att rättfärdiga sitt snedsteg tyder väl snarare på att de bara är människor. Det gör eller har vi alla gjort vid något tillfälle.

Läge att kanske plocka bort just den uthängningen då istället för försöka rättfärdiga? Men som du skriver senare verkar de lämnat lite principer gällande chattandet också. Var tydligt i början att de aldrig skulle ta initiativ eller vara den som kommer in på saker som sex. Men med just denna snubbe så bad de ju honom om en kukbild och tjatade sedan om träff som du skriver. Kanske blir mer viktigt det är med "bodycount" än att fiska mer seriöst som de var måna om innan.

Det är ju annars grundläggande gällande just det här arbetssättet om man ser hur organisationer i staterna jobbar (där det är olagligt fastän det är ett låtsasbarn). Den som fiskar får aldrig någonsin föra samtalet.
Citera
2022-01-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Precis så. Leder, manipulerar, utnyttjar. ''13-åringen'' är uppenbart mer mentalt mogen än honom (även en riktig 13-åring hade varit det, det är liksom inte hans fel). Hade han ens skickat en dickpic om de inte, av någon outgrundlig anledning, baserat på kontexten, frågat om hans kukstorlek?
Han är inte den där manipulativa pedofilen, likt andra, han är snarare den som riskerar att bli utnyttjad av andra. Som spekulerats i tråden, för att köpa ut, eller för att leka och jävlas med honom bara. Som han skrev, han har blivit lurad förr.

Han förstår att det är fel, men på vilken nivå? Fortkörning är fel, nedskräpning är fel. Hade han reagerat likadant om han blivit konfronterad när han slängde något på marken? Förstår han nyanserna?

Som du skriver verkar han mer vara ute efter kärlek eller kanske bara rentav vänskap. Att bli älskad, bekräftad, sedd och att älska. Han är människa han också. Med mänskliga behov. Han framstår mer som ensam, bara.

Jag tror själv inte att den där andra filmen var lögn, men med tanke på chattarna, konfrontationen osv i det här fallet är det märkligt. Så många varningssignaler, så uppenbart. Så fel. Om det nu inte handlar om ytlig research, och deras egna färgade perspektiv (erfarenheter) som spökar. Bättre på att se pedofiler än människor, och därigenom ha svårt för en mer objektiv bedömning.

De andras livsöden skiter jag blankt i, jag hoppas han får ett bra liv. Och får det han söker, med en kvinna i hans ålder.

Väldigt bra skrivet! Jag är glad att det finns människor som kan uttrycka sig betydligt bättre än vad jag kan. Det är inte säkert att han har verktygen att hantera den enorma stress som uppstår som resultat av detta, jämfört med hur andra hade hanterat det.

Jag känner till lite smått vem Tibrokillen är och har alltid tyckt att han verkar som en bra grabb. Han har nog inte haft det lättaste livet direkt. Kan garantera att han knappast är ond eller vill någon illa, till skillnad från vissa andra som har hamnat på dumpen

Sen undrar jag om det verkligen är lagligt att publicera en bild på någon annans könsorgan utan tillåtelse. Faller inte det inom lagen om integritetsintrång? Ska inte låtsas att jag vet mycket om juridik dock.

Hur som helst hoppas jag att folk lär sig av sina misstag och att de som får oförtjänt mycket hat hittar en chans att återhämta sig. Tycker det är en hemsk och tragisk situation som har uppstått i just det fallet. Det bör ju på något sätt gå att övertala höjdhopparen & company ta bort inlägget
Citera
2022-01-27, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Oj, då kommer du inte gilla mig. Jag skar bland annat ögonen ur fiskar och släppte tillbaka dom när jag var liten. Nej, är ingen seriemördare.

Har inga särskilda synpunkter på pedofiler. Varken bra eller dåligt. Tyckte synd om "mongot" han påminde lite om mig när jag var liten.

Ser inte mig själv som en pedofil. Men vet att ni gör, och har vant mig vid det.

4år är för ungt för mig. 10år fungerar. När dom börjar få lite rundad rumpa och brösten börjar växa. Ungefär som tjejerna såg ut i den ålder där min pubertet startade. Det är som att tiden frös då.

Dödshoten? Förväntar mig ingen nåd om jag blir offentlig. Har aldrig någonsin varit öppen med detta. Är det här av omtanke. Går på en ganska tunn balansgång mellan rätt och fel. Har över lag rätt få moraliska spärrar, även om dom finns.

Det vore antagligen inte bra om en sådan som jag blev nerknuffad från den balansgången och lämnad på egen hand att hantera detta. Det är ju precis vad Dumpen gör på löpande band. Förr eller senare stöter dom på någon som fungerar ungefär lika.

Jag tror att jag hoppas för övrigt att du bara är en kille som trollar.

Den dagen någon som du hade kommit i närheten av mina barn så hade du inte levt.
Citera
2022-01-27, 20:28
Medlem
Hussefars avatar
Man kan ju allt hoppas de plockar bort inlägget med LSS-snubben och kommer med en fet ursäkt. Dock tror jag inte det kommer ske om det inte sker via någon utomstående på rättslig väg. Sorgligt som fan de förstört hans liv. Har följt sidan med ett halvt öga senaste månaderna men kan säga att efter det snesteget med att hänga ut och dessutom visa bild på den stackars pojkens organ fick admins att falla till botten i mina ögon. Har kritiserat dem förut på hemsidan och kan säga att redan då tappade jag en del respekt för dem. Tråkigt men sant så styr ju admins vilka kommentarer till inläggen som publiceras eller ej. Nu tror jag att de som går att läsa till det inlägget är de som är mildast i kritik. Patrik och Sara verkar som sagt inte vara de bästa på att ta och hantera kritik.

cogito.ergosum grymt bra skrivet btw 💪🙂
Senast redigerad av Hussefar 2022-01-27 kl. 20:32.
Citera
2022-01-27, 20:29
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Kollade nyss videon på Dumpen där det satt en gubbe och runkade i bilen, kuken blev helt slak på två sekunder då Sjöberg och kvinnan dök upp. Höll på att dö av skratt...

Ja den där sopan har dom jagat länge men är ju nu identifierad som tur är. Än så länge så är frugan och han skrivna på samma adress.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in