Citat:
Ursprungligen postat av
SkodanRockarFett
Nu säger det fyllsvullna och enögda medvurstansiktet att han inte är emot läkemedlet utan karanänsregler och passregler ? Vår Ledare och Sanningssägaren har tydligen ändrat sig på den punkten. Undrar vad hans partner in crime Fritte säger om det. Fritte basunerar ju ut att ALLA som vaccinerat sig kommer att DÖ inom två år.
https://www.youtube.com/watch?v=1rPnY-ivEhI
Ja, det är tydligt att de flesta galningar som gapat om nanorobotar i vaccinet, 5G-vaccin, magnetism och att vaccinen kommer döda 90%+ av jordens befolkning nu i smyg försöker ändra sina positioner så att det ska handla om verkliga saker som vaccinpass och tvång.
Jag har alltid varit emot vaccinpass eller tvång, men det betyder inte att lobotomerade IQ-befriade foliehattar som Håkan har något gementsamt med mig eller att många utav de som demonstrerar nu trott på dessa galenskaper.
Etablissemanget tar givetvis chansen att måla upp bilden utav att alla som är emot vaccinpass är lika galna som foliehatten Håkan.
Håkan har under pandemin sagt så mycket absurda och galna påståenden om vaccinet att det inte är sant. Att han nu ska försöka låtsas som att han aldrig sagt det är patetiskt.
Swish-tiggaren Håkan vågar inte ens stå för det han har sagt, och säga att han hade fel om det. Det hade jag kunnat respektera, men Håkan vågar inte ens göra det.