2022-01-28, 19:23
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Videon borttagen och ny video på Rumble om att han fått uppladningsförbud. Han lovar än en gång att han aldrig ska fortsätta "samarbeta" med youtube.

Uppladdningsförbudet gäller i 14 dagar säger han så vad tror ni? Väntar han till nästa pensionsutbetalning innan han är tillbaka eller får vi se honom redan till alla hjärtans dag?

För att citera Borat -Great success!!!
Citera
2022-01-28, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Swish-tiggaren Håkan vågar inte ens stå för det han har sagt, och säga att han hade fel om det. Det hade jag kunnat respektera, men Håkan vågar inte ens göra det.
Håkan är ju både oceolog och metrolog, och även om han varit född på 1800-talet hade han kunnat berätta vad vi vet idag. Utöver detta har han ju djupgående kunskaper i virologi och epidemiologi, vilket gör att han står högt över oss andra och att han kan helt enkelt aldrig ha fel, det får vi tyvärr stå ut med.
Senast redigerad av Krabban2 2022-01-28 kl. 19:28.
Citera
2022-01-28, 19:35
Medlem
Ovralls avatar
Han introducerar också ett nytt alterego: "Sten von Broman, expert på allt"

Om jag tolkar honom rätt försöker han säga att istället för att lyssna på akademiker som "Sten" så ska man lyssna på Håkan?
Citera
2022-01-28, 20:31
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:

Om jag tolkar honom rätt försöker han säga att istället för att lyssna på akademiker som "Sten" så ska man lyssna på Håkan?

Får faktiskt ge honom att den tolkningen var betydligt bättre än Gruv-Kalle och Lars Porup, även om man givetvis skrattar sig galen av dessa! Han har definitivt kollat in Robert Gustafsson imitationer.
Nu ska han lämna Tuben (igen)! Ger oddset 1,02 att han är tillbaka igen så fort han kan, den äckliga mytomanen!
Citera
2022-01-28, 21:12
Medlem
Citat:
Videon borttagen och ny video på Rumble om att han fått uppladningsförbud. Han lovar än en gång att han aldrig ska fortsätta "samarbeta" med youtube.

Uppladdningsförbudet gäller i 14 dagar säger han så vad tror ni? Väntar han till nästa pensionsutbetalning innan han är tillbaka eller får vi se honom redan till alla hjärtans dag?

Ojojoj. Inte bra för intäkterna att samarbetspartnern Youtube jävlas med Vår Ledare. Tur att han har eget företag i åkeribranchen nu i alla fall även om han inte får leverera till klädaffärer och restauranger varje dag nu som han sa 😂

Jag kikade in på HakanTheSwede på Rumble men såg ingen ny video där ?
Citera
2022-01-28, 21:13
Medlem
Citat:

Men Vår Ledare är ju akademiker med flera högskoleutbildningar ?
Citera
2022-01-28, 21:50
Medlem
TrotylHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkodanRockarFett
Men Vår Ledare är ju akademiker med flera högskoleutbildningar ?

Fänrik, etta på sjökrigsskolan, vilket han fick medalj av kungen för, mm. Allt enligt detta hyllningstal av Fritjof Persson.

https://rumble.com/venund-fritjof-persson-mynttorget-15-sep-2019.html

Från ca 22:15
Citera
2022-01-28, 22:06
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrotylHasse
Fänrik, etta på sjökrigsskolan, vilket han fick medalj av kungen för, mm. Allt enligt detta hyllningstal av Fritjof Persson.

Likheten med Chuck Norris är slående!
Hur många armhävningar kan Håkan göra?
Alla!!!
Citera
2022-01-28, 22:07
Medlem
Citat:

Imponerande 😆
Citera
2022-01-28, 23:10
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkodanRockarFett
Ojojoj. Inte bra för intäkterna att samarbetspartnern Youtube jävlas med Vår Ledare. Tur att han har eget företag i åkeribranchen nu i alla fall även om han inte får leverera till klädaffärer och restauranger varje dag nu som han sa 😂

Jag kikade in på HakanTheSwede på Rumble men såg ingen ny video där ?

Nej jag fick först upp en kanal som inte uppdaterats sedan juni, det måste ha varit en backup-kanal, men hans senaste finns om du hittar rätt. Vill inte ge honom gratisreklam med en direktlänk här..
Citera
2022-01-28, 23:17
Medlem
Ovralls avatar
Citat:

Jävlar vad han var risig redan då. Intressant story annars, få utmärkelse av kungen för att vara den första någonsin som identifierat främmande makts stridskrafter. 1980 eller 79, han minns inte exakt, smart knep ifall de som gick reservofficersutbildningen 79 eller 80 inte minns att han blev kursetta...
Senast redigerad av Ovrall 2022-01-28 kl. 23:28.
Citera
2022-01-29, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Håkan är ju både oceolog och metrolog, och även om han varit född på 1800-talet hade han kunnat berätta vad vi vet idag. Utöver detta har han ju djupgående kunskaper i virologi och epidemiologi, vilket gör att han står högt över oss andra och att han kan helt enkelt aldrig ha fel, det får vi tyvärr stå ut med.

Va? Har han verkligen sagt att han är utbildad i oceanologi och meteorologi? Det är något nytt för mig som jag måste missat.

Sekten fattar givetvis ingenting som vanligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in