2022-01-26, 16:19
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och vad blir svaret när du frågar ”Får jag ta dig på fittan?” då?
Jag frågar aldrig.
Jag kommer aldrig fråga.
Då låter jag hellre bli för är det något jag ärt mig, är det "never stick your dick in crazy!.
Jag har ett antal "shittest" jag gör när jag pratar med kvinnor och visar de någon som helst tendens att vara feminister, blir det inga fler dejter.
Citera
2022-01-26, 16:20
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
I ett försvinnande lågt antal fall ja. Liksom det suttit oskyldigt dömda för tex mord.
Vartenda ett är ett för mycket.
Billy Butt satt väl typ fem år?
Citera
2022-01-26, 16:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
I ett försvinnande lågt antal fall ja. Liksom det suttit oskyldigt dömda för tex mord.

beror på vad man menar med falskanmälningar, brå har ju tittat på flere 100 nedlagda nedlagda anmälningar och kategoriseat de.

i min värld är alla anmälningar som avser våldtäkt som , inte har hänt, inte var våldtäkt, inte kunde ha hänt, inte kunde ha lätt till åtal ens om där fanns bevis..... etc osv falska.

iden om att där måste finnas en förövare för att jag känner mig våldtagen räcker för att, ”då är det inte falskt för mig” ger jag inte mycket för.

”Brås bedöm- ning är att närmare hälften av anmälningarna inte hade potential att klaras upp som fullbordad våldtäkt, eller en mycket liten potential. Det gäller formellt felaktiva anmälningar, anmälningar om sådant som med stor sannolikhet inte hänt, anmälningar där det saknas möjligheter att knyta antingen ett offer eller en gärningsperson till brottet, eller fall där det anmälda inte är en våldtäkt i juridisk mening.”
Citera
2022-01-26, 16:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag frågar aldrig.
Jag kommer aldrig fråga.
Då låter jag hellre bli för är det något jag ärt mig, är det "never stick your dick in crazy!.
Jag har ett antal "shittest" jag gör när jag pratar med kvinnor och visar de någon som helst tendens att vara feminister, blir det inga fler dejter.
Nä så du bara grabbar tag istället.

Ja, funkar det så funkar det. Ingen verkar ha kastat dig i fängelse så då fattar jag inte vad fan du gnäller om.
Citera
2022-01-26, 16:38
Avstängd
Citat:

Ja, funkar det så funkar det. Ingen verkar ha kastat dig i fängelse så då fattar jag inte vad fan du gnäller om.

hahaha, då måste du väll vara sånt crazy... finns tyvärr gott om ”partners” som inte har ett shitetst...arma krakar...
Citera
2022-01-26, 16:42
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Lagen kom efter jag stadgade mig.
Jag gissar att jag aldrig dejtar svenskt igen.
Citera
2022-01-26, 16:47
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Läs vad jag svarade på...lång historia vars undertext går ut på att tjejer tydligen skickar signalen...jag vill ha din kuk inkörd....om de gör X,C eller Y.

Jepp scenariet är extremt välkänt...och trots att kvinnor har klagat nu i decennier! på att män fan måste lära sig vara lyhörda samt acceptera vad kvinnor faktiskt vill i saken, och faktiskt fråga om de nu är så osäkra, så fortsätter många män ta för givet att så fort de bjuder en kvinna på något...hon följer med hem,,,eller hon bara existerar...så betyder det att hon vill ha sex med just honom just där och då.

Vissa verkar ju tom tro att hon vill, fast hon vrålar nej.

Ja och inget av det du svarade på säger att hångel eller signaler x, y, z = måste ta en kuk i fittan eller arslet. Däremot kan man inte tolka positiva signaler på andra sätt än att tjejen är villig. Skickar man positiva signaler 1, 2, 3, 5, 7, 10 så får man acceptera att den andra tar det som ok, fortsätt så. Vill man inte så har man flera chanser på sig att avbryta fram tills man hamnat i sängen och kläderna ska av.

Varför tar du ett (väldigt vanligt förekommande och standard) scenario där en snubbe bara får massa positiva signaler och likställer det med ett scenario där hon vrålar nej? För att du inte kan argumentera mot att det är helt naturligt att tolka positiva signaler som ok att fortsätta?

Varför säger inte ni kvinnor till om ni är osäkra ifall ni vill? Det går inte att vara lyhörd om ni skickar positiva signaler samtidigt som ni kniper käft istället för att säga till om ni inte vill. Är ni 3 år gamla? Är ni inte kapabla till att använda munnen? Eller händerna för att ta bort den andres när det börjar gå för långt?

Klart män måste vara lyhörda och acceptera ett nej, men hur har du tänkt att män, som absolut inte vill något illa, ska kunna vara lyhörda när den andra håller käften eller inte gör något som signalerar sluta?
Citera
2022-01-26, 16:48
Medlem
Farbaute666s avatar
Kan ni höja nivån, eller börja kommunicera via DM snart?

Åter till utgångsfrågan.

Troligen ja. Pojkar, och även flickor lägger skuld på tjejer som "borde ha vetat bättre". En del tjejer kanske verkar "lova" dig mer, genom ert hångel, men det är ingenting som betyder att hon blir din personliga prostituerade...

Alla har rätt att ångra sig, eller känna efter vad som känns rätt.

Bit ihop - ta fram Elloskatalogen och dröm dig bort. Du har aldrig rätt till någon annan.
Citera
2022-01-26, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slö
hahaha, då måste du väll vara sånt crazy... finns tyvärr gott om ”partners” som inte har ett shitetst...arma krakar...
Då får de lära sig att inte urskiljningslöst grabba tag i fittan på kreti och pleti då.
Citera
2022-01-26, 17:02
Avslutad
Citat:
Lagen kom efter jag stadgade mig.
Jag gissar att jag aldrig dejtar svenskt igen.
Jaså vaddå då? Din fru är väl svensk och hon gillar ju uppenbarligen när män grabbar tag på fittan på henne utan att ens fråga om det är ok.
Citera
2022-01-26, 17:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Vartenda ett är ett för mycket.

Ja. Men sen får man alltid räkna med den mänskliga faktorn. Inga system är ju 100% vattentäta.
Citera
2022-01-26, 17:22
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Jaså vaddå då? Din fru är väl svensk och hon gillar ju uppenbarligen när män grabbar tag på fittan på henne utan att ens fråga om det är ok.
Nej, du ska inte fiska i mitt privatliv.
Jag får väl anta att hon gillar att jag tar henne på fittan att döma av reaktionerna jag får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in